I dag gjør jeg et unntak og lager en poll. Stenger ved nyttår. Godt valg!
Hvor ender vi på tabellen i 2015?
Collapse
X
-
Hvor ender vi på tabellen i 2015?
12815,47%721,56%235,47%74-511,72%155-731,25%408-921,09%2710-1113,28%1712-135,47%7Kvalikk0,00%0Nedrykk4,69%6The poll is expired.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Stikkord: Ingen -
jeg stemte på nedrykk noe vi gjør med det laget vi har per nå... Så får vi se om Johan og Petter skriver under og hva som ellers kommer... Vi trenger en forsterkning i hvert ledd slik det ser ut nå...En midtstopper muligens 2.... En sentral ballfordeler og en målscorer får vi på plass det er vi fort blant de 5 øverste. -
jeg stemte på nedrykk noe vi gjør med det laget vi har per nå... Så får vi se om Johan og Petter skriver under og hva som ellers kommer... Vi trenger en forsterkning i hvert ledd slik det ser ut nå...En midtstopper muligens 2.... En sentral ballfordeler og en målscorer får vi på plass det er vi fort blant de 5 øverste.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
jeg stemte på nedrykk noe vi gjør med det laget vi har per nå... Så får vi se om Johan og Petter skriver under og hva som ellers kommer... Vi trenger en forsterkning i hvert ledd slik det ser ut nå...En midtstopper muligens 2.... En sentral ballfordeler og en målscorer får vi på plass det er vi fort blant de 5 øverste.I år så tar vi altKommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
LSK har vel ok tradisjoner med islandske trenere. Karl Gudmundson trente oss i 58 og 60 og var deltaktig i sukessen til LSK i 59 hvor vi vant serien og i 60 hvor vi tok sølv i serien med ham som trener. Teitur tok oss til sølv i 94, men det gikk litt mindre bra i 95.
Johan Andersson er briljant, han er elegant og slepen, men er treig. Treig er også Petter Vaagan Moen. Petter har likevel mentale ferdigheter i tillegg til en god skuddfot. Skulle disse to herrer prøve lykken andre steder, så klarer vi oss fint, slik spillermarkedet er nå. Hadde disse to vært uerstattelige for LSK, hadde de signert for andre klubber allerede. Spillermarkedet er drømmen for klubbene nå, finanskrisene har bitt seg fast i Europa og mange klubber må fortsatt frigi spillere. Det er ikke det markedet lengre for helt ok spillere som før gikk for 5 til 10 millioner.
Kommentar
-
Kommentar
-
Selv om jeg ikke tror vi rykker ned, så er jeg enig i at stallen pr i dag trolig vil sloss mot nedrykk.
Vi har mistet fire kvalitetsspillere og har ikke erstattet dem.
Men så lenge vi kun trenger å være bedre enn Sandefjord og Mjøndalen så er det mye som skal gå galt. Håper og regner med noen nye og kanskje noen gamle fjes inn før seriestart.Kommentar
-
Selv om jeg ikke tror vi rykker ned, så er jeg enig i at stallen pr i dag trolig vil sloss mot nedrykk.
Vi har mistet fire kvalitetsspillere og har ikke erstattet dem.
Men så lenge vi kun trenger å være bedre enn Sandefjord og Mjøndalen så er det mye som skal gå galt. Håper og regner med noen nye og kanskje noen gamle fjes inn før seriestart.Fugla ForeverKommentar
-
Tullebukk: You're challanged! Legger 1000 spenn i potten på at vi blir topp 10. Taperen må sette inn pengene til #VIERLSK eller tifo eller annet nyttig for Fugla.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Er mange lag i tippeligaen som sliter så vi trenger ikke svartmale, men det siste året har vi blitt tappet for spillere med mye tippeligaerfaring.
Østli, Gabrielsen, Høiland, Palmi, Mjelde, Ødegaard, eventuelt Moen og Andersson. Inn har det stort sett kommet folk inn uten tippeligaerfaring. Ingen krise å miste hver enkelt spiller, men summen blir at mye erfaring er forsvunnet. Er en fordel å ha spillere som vet hva som fungerer i tippeligaen, men det er ikke absolutt nødvendig det heller. Gode spillere tilpasser seg raskt, mens andre trenger mer tid til å tilvenne seg. Nosa og Ujah er eksempel på det første, mens Fofana det andre.Kommentar
-
Er mange lag i tippeligaen som sliter så vi trenger ikke svartmale, men det siste året har vi blitt tappet for spillere med mye tippeligaerfaring.
Østli, Gabrielsen, Høiland, Palmi, Mjelde, Ødegaard, eventuelt Moen og Andersson. Inn har det stort sett kommet folk inn uten tippeligaerfaring.
Vi har fortsatt en stamme i laget som holder høy klasse, og selv om det er et par hull i stallen pdd så er det ikke umulig at det kommer inn noen, spesielt om hverken PVM eller JA resignerer.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Minner om at denne snart stenger.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar