noen planlegger visst å hive fugle frø fra øvre vg og ned i hodene våres,
fugle frø i skallen
Collapse
X
-
Går da an å ta hevn ved å spise de frøene i demonstrasjon. Er stolt av å være fugl!Kommentar
-
Eller å kaste paintballgranater opp igjen. http://www.sandefjordpaintball.no/in...roducts_id=819
Kabloom...LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Hva med å skyte svarte og gule paintabller opp i taket over de som kaster frøene, så vil det dryppe fugla maling på dem.. :wink:
Vil bli en utfordring å få med seg det geværet inn da :lol:
Ser for meg en brennende VIF drakt i enden av en lang stang som henger utover fra tribunen på Ullevaal!Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Det er nok bare ville rykter men disse frøene. Tror ikke de tar sjansen på sånne stunt, det ville blitt vanvittig mye bråk ut av dette.
Ganske sikker på at enga tifo har bedre saker på gang i denne kampen, og dette er rykter jeg heller vil stole på.
Husk skjerf, vær stolt og hat enga som jeg gjør !!!
Rune KStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hDa blir vist øvre VG også gul tribune :lol:
Nei, men seriøst. Trukke apene klarer å hindre tromma i å komme inn på stadion. Isåfall så får bare FotballNorge se hvor latterlige de er.
Tromma vil dundre denne dagen, garantert
Rune KStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Håper det er solsikkefrøNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
noen planlegger visst å hive fugle frø fra øvre vg og ned i hodene våres,
Arrangøren har ansvaret for tilskuernes sikkerhet. Det heter seg at supporterne ikke skal plasseres slik at de har mulighet til å kaste ting på hverandre.
Lukter bot til arrangøren hvis noe slikt skulle hende.--------------------------------------------
Mor10Kommentar
-
Hvis de ryktene er sanne om at de skal kaste fuglefrø..så er jeg enig i at da burde man kaste sprøyter tilbake!!
Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mor_10Det stod fire sekker med fuglefrø
Hahaha :lol:
Det ække så vanskelig når dem sier dem er ifra Vif-tifo trur jeg... Håper KFL saksøker klanen for den bøtta med vann han fyren kastet over oss...LSK FOR GULL 2006Kommentar
Kommentar