Kun på en måte #vierlsk kan bli en suksess i 2015, det er at LSK har fått med flere store bidragsytere. Vi snakker i størrelsesorden 250.000 - 500.000 fra 5-10 stykker. Om ikke tviler jeg på at det i det hele tatt vil nå millionen.
Hovedsponsor 2015
Collapse
X
-
-
Jeg stiller meg bare sykt undrende til hvor jævla tørt dette markedet kan være! Eller er det andre faktorer som spiller inn for at vi ikke har hovedsponsor. Det er flere her inne som skryter av hvor bra sponsorpool vi har og blablabla, men hvor er hovedsponsoren vis dette opplegget er så jævla bra??
Fra 2003-2007 var det jo som å stå sild i tønne på feltet, og den dag i dag kan man bokstavlig talt danse salsa i pausen når knarkene er på besøk. Så skjønner at det ikke er så attraktivt å hive seg på en sånn klubb, men det må da være noen som tør?
Sant skal sies at Mr. Robert sikkert jobber rumpa av seg, men jeg tror vi er nødt til å få inn noen yngre i tillegg til Robert. Noen kreative unge nyutdannede som virkelig er sultne på å vise seg frem og som brenner for å få fart på sin egen karriere! Vet det er lite likvider ute å går, men å samle sammen noen kroner til dette tror jeg er alfa omega.Kommentar
-
Vi kan ha så jævla god sponsorpool vi vil, men jeg mener fortsatt at noen ikke gjør en god nok jobb om vi ikke skaffer hovedsponsor i år.
Fortsatt is i magen dog, vi har ofte ikke vist frem hovedsponsor før et par uker før seriestart tidligere, så det er lov å ikke bli helt hysterisk endaCustodesI med og motgangKommentar
-
Det er selvsagt dumt når firmaer ikke vil betale det klubben mener en hovedsponsorplass er verdt. Men vi må innrette oss etter hvilken tid norsk fotball befinner seg i, hvilken tid klubben befinner seg i - både sportslig og økonomisk. Dette gir oss ikke gode kort på hånden, og da får vi heller svelge noen kameler. Null hovedsponsorplass på andre året er direkte useriøst.Kommentar
-
Hadde vi ikke hatt "vann for livet" som et argument for 2013 så hadde vi heller ikke hatt Elkjøp som hovedsponsor det året. Når det også ble så til de grader FIASKO, så skjønner jeg at de ikke ville være med videre... Greit at folk kan stikke fingern i jorda å faktisk innrømme at kvaliteten på Norsk fotball har vær dalende, men noen må ta på seg et større ansvar når det kommer til interessen. Disse absurde TV-avtalene dreper alt som kan releateres til interesse. Når Odd-Molde er "match of the year" så sier det sitt også, men de MÅ lage enda mer hype ut av derby kampene og klubbene må legge inn mer innsats før lenge før derbykampene for at det skal bli fullsatt.Kommentar
-
Norges beste fotballklubb (Damelag + Herrelag = best) må da klare å finne frem til en identitet som frister potensielle sponsorer til å gå inn med nok kroner til at det dekker hovedsponsor på begge drakter? Kan ikke skjønne at det skal være noe vanskeligere for LSK enn resten av landet. Noen må gå om ikke dette fikses i 2015.
NB! Jentelaget har vel sponsor, men klubben lever best om begge lagene spiller på samme lag her.Kommentar
-
Jeg er veldig redd for at "Åråsen Stadion" ryker snart...
Om hovedsponsoren får navnrettighetene for Åråsen samt logo på brystet, kunne man ha snakket om 15-20 millioner om året.
"Emirates (Åråsen) Stadion"twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Er dette bare ren synsing eller ligger det noe bak? 15-20 millioner høres for meg helt urealistisk ut.Kommentar
-
Hvordan en gammel tradisjonsrik klubb takler en helt annen økonomisk hverdag er salgbart i seg selv vil jeg hevde.Kommentar
-
edit: Ser at "Stabæk" fikk inn 115 millioner over 11 år for "Telenor Arena". Det er 10,5m årlig.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Du må ta i betraktning av det var en annen økonomi i klubbene på de tidspunkt du ramser opp her. Da danskebåten oppsto på tørt land hadde vi spillere til over tre mill i året. Det er mulig at sponsorene også har blitt mer nøkterne med årene.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
definitivt. Det er veldig relevant det du nevner. Jeg tror ikke at man kan få inn en avtale så stor som "Telenor Arena nå i 2015. Likevel er jeg veldig overbevist om at verdien på "Åråsen Stadion" er en av Norges høyeste med tanke på potensielle sponsor navn. At man burde ligge i mellom 5m-10,5m er helt sikkert. Slik som markedsavdelingen vår jobber om dagen heller det vel mer mot 5 enn 10,5? Nei, men selv om jeg er i mot å selge navnet prinsipielt sett, så er det interessant å se hvor mye det kan gi. Ett evt "Emirates Åråsen Stadion" for 6m i året har jeg ikke så mye i mot. 10 millioner så får de logoen på brystet også.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
-
Med eksponering mot toglinje, menes det i forhold til stadionnavn eller bare generelt med tanke på reklameskilter?
F.eks "Emirates Åråsen Stadion" i kjempeskrift mot toglinjene? Samme type eksponering mot fetveien og Rolf Olsen (leirsund)? Hovedtribunen bærer navnet "Emirates Trubunen". Midten av den gamle hovedtribunen blir eksponert med "Emirates Åråsen Stadion" for TV synlighet. Evt at hele den gamle hovedtribunen blir "Emirates Tribunen" mtp TV eksponering i stedet for. Videre kan man tilby rettigheter for "Emirates LSK-hallen".twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Kjempeskrift mot offentlige veger er søknadspliktig og kan være ulovlig om skriften er spesielt glorete og/eller tar bilførers oppmerksomhet bort fra trafikken.Kommentar
-
Når det beste argumentet er at man kan sees fra toget så vet jeg ikke helt...
I dag passer vi bedre for bedrifter som ønsker å gjøre logoen sin litt kjent. Vi må nok ha betydelig mer suksess enn vi har hatt for at vi skal passe inn i sponsorstrategien til et så stort selskap.Kommentar
Kommentar