Hovedsponsor 2015
Collapse
X
-
-
DNB skryter igjen uhemmet av LSKs sponsorpool, som andre og DNB har gjort tidligere, og har store forventninger til hva de skal få ut av dette. I tillegg kan det nevnes at de var sterkt interesserte i et hovedsponsorat (generalsponsor) allerede i fjor sommer, men personlig avfeier jeg dette som bare piss. Jeg har tross alt lest side opp og side ned fra markedsdoktorer og velinfomerte folk her inne at markedsavdelinga i klubben er elendig og sponsorpoolen like så.TS05 - Felt CKommentar
-
LSK bekrefter på twitter. Meget gledelig nyhet! Ser også at McDonalds har tatt over plassen til Thon på strømpene om jeg ikke tar helt feil. Da er vel drakt, short og strømper fylt opp? DNB, Øie, Åkrene Mek, McDonalds og Vanpee? I tillegg er vel kanskje Bra Flytting og Renhold og RB på drakta også med?Kommentar
-
Kommentar
-
. I tillegg kan det nevnes at de var sterkt interesserte i et hovedsponsorat (generalsponsor) allerede i fjor sommer, men personlig avfeier jeg dette som bare piss. Jeg har tross alt lest side opp og side ned fra markedsdoktorer og velinfomerte folk her inne at markedsavdelinga i klubben er elendig og sponsorpoolen like så.*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
-
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
3 mill i år. Er vel som ventet men ikke som håpet?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
( http://www.rb.no/Endelig_har_LSK_hov...-43-43920.html )LasseNKommentar
-
Avtalen kan gi oss det dobbelt av hva vi får av DNB i sponsormidler i dag. Dette kan være vekten som tipper i favør at LSK kan hente en mann til. Stallen er "tynn" fordi vi har så mange ubeskrevne blad. Kunne tenkt meg en etablert ving/kant/angrepsspiller med brukbar og pasningsterk høyrefot.Kommentar
-
-
Signalene fra Bjarmann før signeringen var at vi har ledige midler i budsjettet for 2015. Daglig leder og styret har nok balansert budsjettet godt.Kommentar
Kommentar