Neven Lastro heter han å er på prøve denne uka iflg RB:
Treningstråden 2015
Collapse
X
-
4 sesonger i bosnisk premier league, siste halve sesongen for laget som leder serien. Han har kontrakt med dem i 1,5 år til, og i følge en bosnisk nettside så ble han leid ut til NK Vitez for 6 dager siden?? Spilte 26 kamper og scorte 2 mål ifjor for Travnik. I år starta han de første 6 kampene for Siroki Brijeg, og etter det har han ikke vært på banen.Kommentar
-
Jeg var å kikka på treninga i dag. Må innrømme at det var flere ansikter jeg ikke gjenkjente der i dag, men så ut som det hadde kommet ytterligere en afrikaner. I tillegg til det var det en høyreist mørkhåret kar som jeg ikke dro kjensel på. Nigerianeren som har vært her en stund viste igjen fram skuddfoten. Flere gode avslutninger fra distanse. I tillegg gjorde heller ikke afrikaneren som jeg ikke dro kjensel på seg bort han heller. Litt vanskelig å vurdere disse spillerne utifra bare en trening men det var bra tempo når de spilte to lag på liten bane. Riise var ved flere anledninger høylytt når han fikk dårlige passninger eller når spillere ikke hdde max innsats. Dagens klart beste var forøvrig Lundemo som scoret flere mål og viser veldig godt overblikk. Skjønner godt at klubben ikke vil selge denne spilleren.Fugla ForeverKommentar
-
Ettermiddagstrening tirsdag 20. januar
Siden de i dag trente to økter i hallen rakk jeg å få med meg litt av den siste, som var fra 14.30.
Til stede var Udjus og Origi av keepere, og 11 utespillere: Amundsen, Ringstad, Lundemo, Omoijuanfo, Fredrik Krogstad, Brændsrød, Margeirsson, Bonke Innocent, Cyril Idemokon, Knudtzon, Lum Rexhepi.
Det rapporteres at formiddagstreninga var fulltallig, så nær som Fred Friday, som fortsatt er i Nigeria (byråkratiske forsinkelser, sies det).
Dagens andre fotballøkt besto i pasningsspill og avslutninger; lite nytt å rapportere. Av prøvespillerne er den kroatiske midtstopperen reist hjem eller videre, men ny prøvespiller for midtstopperplass er Lum Rexhepi, 192/88, født i Turku i Finland 3. august 1992, venstrebeint, har spilt både for det finske og albanske (?) U-21-landslaget. Kommer fra FC Honka i Finland, som kom i økonomiske problemer og ble flytta ned fra øverste divisjon i Finland.
gilbertKommentar
-
-
Last edited by Kjell.T.Ring; 20.01.2015, 20:18.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Treninger i LSK-hallen uke 7:
Tirsdag 10/2 kl10:00 og 14:30
Onsdag 11/2 kl10:00
Torsdag 12/2 kl10:00
Fredag 13/2 kl10:00
Fra lsk.noHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-