Piermayer kommer trening for å vise seg frem i dag.
Prøvespillere 2015
Collapse
X
-
Er vel ingen som omtalt dette som en klassespiller. Og stallfyll har vi nok av? Du er klar over at vi mest sannsynlig må trekke en midtbanespiller ned som stopper i neste kamp? Det er i hvertfall ikke et tegn på bred stall. Velkommen tilbake sier jeg. En som kan spille både midtbane og back er definitivt bra for oss...................Kommentar
-
Husker nesten ikke fyren. Men har det ikke ramaskrik her for at han ikke fikk spille, da han ble sett på som super klasse?Kommentar
-
Stemmer ganske så godt det. Jeg husker han som en solid type, men dessverre huskes han vel mest for bommen i straffesparkkonkurransen mot MFK i semifinalen i cupen 2013. Husker han som fyr uten nykker og tull.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Jeg syntes Piermayr var god sist han var her. Kanskje ikke noe fyrverkeri, men stødig og pålitelig. Bra skuddfot og teknikk. Han ble vel brukt litt her og der, både som høyreback og i diverse roller på midtbanen. Han holder iallfall god Tippeliga-kvalitet.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Nordermoen, Kristiansen, Ghaedamini, Karterud, Venstad. De fire siste alle forsvarspillere på et ikke ueffent juniorlag man bør ta opp heller enn å hente tilbake en utlending som langtifra er matchfit og som ikke forsterker oss på noen måte. Skulle man ikke tenke utvikling nå? Man har slitt med en ubalansert tropp i åresvis. Scenarioet alle så muligheten for slo altså ut på første forsøk, det ligner mest på desperasjon og dårlig planlegging å hente tilbake Piermayr, selv om jeg også er enig i at han holdningsmessig fremstår som en god type.
Sats heller på egen ungdom, ingen vil kappe av de hodet.Kommentar
-
Nordermoen, Kristiansen, Ghaedamini, Karterud, Venstad. De fire siste alle forsvarspillere på et ikke ueffent juniorlag man bør ta opp heller enn å hente tilbake en utlending som langtifra er matchfit og som ikke forsterker oss på noen måte. Skulle man ikke tenke utvikling nå? Man har slitt med en ubalansert tropp i åresvis. Scenarioet alle så muligheten for slo altså ut på første forsøk, det ligner mest på desperasjon og dårlig planlegging å hente tilbake Piermayr, selv om jeg også er enig i at han holdningsmessig fremstår som en god type.
Sats heller på egen ungdom, ingen vil kappe av de hodet.Kommentar
-
Back up som back, back up som midtstopper, back up som midtbanespiller.Kommentar
-
Vi må også huske at for mange unge spillere samtidig er lite heldig både for laget og utviklingen til de unge som spiller.
(Ref hvordan det var en periode under Berg)
Hvis vi kan få en anvendelig og erfaren spiller på fornuftig lønnsnivå er ihvertfall jeg positiv, selvsagt kun dersom form og ferdigheter på fyren viser seg å være bra.¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Unge spillere er bra. LSK skal utvikle unge spillere. Unge spillere skal få spille på A-laget til LSK, men man må ha erfarne spillere sammen med dem. Årets LSK er relativt ungt og uerfarent.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Man utvikler seg heller ikke uten å måtte ta noen på trynet, enten det gjelder LSK og 1-7 på danskebåten eller de resultatmessige nesestyverne landslaget nå går igjennom.Kommentar
-
Kommentar
-
Og det er like lett å skylde på at man har unge spillere når det går galt, men ofte når det gjelder LSK er det jo like gjerne de etablerte som kan koble ut å gjøre juniorfeil. Hvor var Riise hen i tankene på baklengsen mot Start på tirsdag, for eksempel? Hvor mange frispark må egentlig Kippe lage på feilvendte motspillere? Juniorfeil. Runar har sagt han kommer for å utvikle spillere, de økonomiske musklene tilsier at man må slippe til mer unge spillere enn før. Sånn er det bare, så får du bare ha marerittene dine. Og når alternativet er å hente typer som Piermayr som i tillegg er langt unna matchform burde valget være enkelt. Ikke optimalt, men likevel enkelt.
Man utvikler seg heller ikke uten å måtte ta noen på trynet, enten det gjelder LSK og 1-7 på danskebåten eller de resultatmessige nesestyverne landslaget nå går igjennom...................Kommentar
-
Det er vel i grunn å fremme talentutviklingen både i kamp og på treningsfeltet. Flere gode spillere = bedre treningshverdag.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Synes dette er en nærmest optimal potet for vår nåværende stall. Solid spiller med mer erfaring enn mange av de andre i troppen. Det styrker forsvarsrekka, der vi ikke tåler all verdens skader og suspensjoner. Også et alternativ til de uprøvde gutta på høyrekant, og en kandidat til sentral midtbane om Finnur ikke tar nivået."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Piermayr må hvertfall vise at han duger, hvis ikke er det vel liten vits.
Er han god i en posisjon, eller er det det at han duger i flere posisjoner, men ikke mer ?
Husker han overhode ikke, men er egentlig ikke et kvalitetstegn at han er tilgjengelig heller vel ?
Men dersom han er god i alle posisjonene det er snakk om, er det vel bruk for han, om han ikke koster særlig mye.
Håper uansett at de unge talentene får prøve seg mye denne sesongen, tror kanskje det er et par stykker som kan slå skikkelig i mellom, bare de får litt tillit og spilletid.
Men de må også tåle det som ofte skjer i toppfotball, Konkurranse. Bare det ikke blir middelmådigheter som blir satt inn, i steden for ungt, friskt talent !Kommentar
-
Enig!"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Utledninger skal ikke varme benken i LSK, det bør være regelen. De skal styrke laget. Unntaket er selvfølgelig afrikanerne og andre utlendinger som er talenter. Kommer Piermayr inn er utlendingskvoten også full så vidt jeg har fått med meg, hvilket spillerom gir det foran høstsesongen?Kommentar
-
Hovedsaken er at han er en habil spiller, som kan bekle flere plasser hvor vi trenger alternativer. Han er også i god form nå. Dersom du har noe bedre å komme opp med som er bedre en Pier, så ring Bjarmann. Han vil sikkert få noen gode råd fra deg.Kommentar
Kommentar