Prøvespillere 2015
Collapse
X
-
gilbertKommentar
-
Svenske Magnus Falkeborn (VB, 22) skal testes på tre treninger med LSK. Stockholmsgutten, som er flasket opp i Brommapojkarna, har i år spilt i Egersund i 2. divisjon under vår gamle kjenning Magnus Powell. Da Brommapojkarna rykket ned fra Allsvenskan i fjor, valgte Falkeborn å flytte på seg for å få en ny start på karrieren. Til tross for interesse fra flere andre klubber i superettan, valgte han 2. divisjon i kystperlen sør i Rogaland. Han karakteriserer seg selv som en offensiv venstreback som liker å bidra mye offensivt.Kommentar
-
Svenske Magnus Falkeborn (VB, 22) skal testes på tre treninger med LSK. Stockholmsgutten, som er flasket opp i Brommapojkarna, har i år spilt i Egersund i 2. divisjon under vår gamle kjenning Magnus Powell. Da Brommapojkarna rykket ned fra Allsvenskan i fjor, valgte Falkeborn å flytte på seg for å få en ny start på karrieren. Til tross for interesse fra flere andre klubber i superettan, valgte han 2. divisjon i kystperlen sør i Rogaland. Han karakteriserer seg selv som en offensiv venstreback som liker å bidra mye offensivt.
gilbertKommentar
-
Snakka med Magnus Powell på treninga i dag, der han satt og fulgte sin elev på prøvespill. Powell var veldig klar og tydelig på at Magnus Falkeborn var HØYREback. Powell sa også at Falkeborn var samme spillertype som Christoffer Andersson (!): opp og ned langs linja hele kampen. Så vidt jeg forsto var det mest aktuelt med kontrakt med LSK for neste sesong, dersom Egersund ikke rykker opp i Obos. Powell hadde skrytt av treningsfasilitetene og miljøet i Lillestrøm.
gilbert
Timisela er vel heller ikke bankers.Kommentar
-
Kommentar
-
gilbertKommentar
-
Jakob Glesnes
Kommer på prøvespill kommende uke. Er 21 år, midtstopper og spiller i dag for Fyllingsdalen
http://www.ba.no/talentet-moter-ende...nd/s/5-8-68102Kommentar
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Kommentar
-
Han her trener med Hødd kan vi stjele han fra dem tro ser bra ut syns jeg..https://www.youtube.com/watch?v=WP5Q7aX1J6UKommentar
-
Kommentar
-
RB melder at Jovan Krneta (23), serbisk midtstopper som kommer fra ukrainsk toppdivisjon, kommer på prøvespill mandag og spiller trolig litt av treningskampen mot Hoffenheim (med Tarik Elyounoussi) på tirsdag.
gilbertKommentar
-
Studerer nåværende LSK stall og behov nøye.
Vi har lite penger til å bruke på spillermarkedet.
Samtidig trenger vi noen som kan tilby rutine, erfaring, som har "x faktoren" (gjerne venstrebeint for å kunne erstatte Forfana). En som kan styre tempoet og spillet og kan bekle flere posisjoner i midtbaneleddet. Etter at Riise forsvant, trenger vi også en som kan slå inn et bra hjørnespark en gang i blant...
Her ser jeg umiddelbart på PVM. Han kunme gå rett inn på laget og styrke oss med en gang. Sitter på benken i Godset og jeg vet med 100% sikkerhet at han ville forlenge med klubben i 2014, men fikk ikke tilbud om bra nok kontrakt (her satset vi på å fornye med Johan istedenfor)
Vi trenger også en høyrebeint midtstopper. Lum er som jeg forstår det skadet, og vi ligger tynt an med kun Timisela, Marius, Frode, SKM og Stian som forsvarsrekke. Jeg har ingen klar forslag ift hvem som kan være aktuelle her, men vet at klubben leter intensivt i Norge for en bra erstatter.Kommentar
Kommentar