Prøvespillere 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Opprinnelig skrevet av Funchaloe
    og hvilke klubber han har spilt for?
    Sporting Lisboa, Man U og Real Madrid.

    Kommentar

    • Funchaloe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2011
      • 511

      Opprinnelig skrevet av reka
      Sporting Lisboa, Man U og Real Madrid.
      Unødvendig med spydig svar, spørsmålet mitt var seriøst.
      Custodes
      Contra o futebol moderno!

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Spydig?! Litt lett krenkbar i dag, er vi?

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3208

          Opprinnelig skrevet av Funchaloe
          Hører rykter om en portugiser på prøvespill. Noen som vet hvem det dreier seg om, og hvilke klubber han har spilt for?
          Så vidt jeg forstår er han ikke på prøvespill, men trener bare sammen med laget fordi han er på ferie (fotballpause i Portugal) hos norsk kjæreste. Se dagens treningsreferat.

          gilbert

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2941

            Svenske Magnus Falkeborn (VB, 22) skal testes på tre treninger med LSK. Stockholmsgutten, som er flasket opp i Brommapojkarna, har i år spilt i Egersund i 2. divisjon under vår gamle kjenning Magnus Powell. Da Brommapojkarna rykket ned fra Allsvenskan i fjor, valgte Falkeborn å flytte på seg for å få en ny start på karrieren. Til tross for interesse fra flere andre klubber i superettan, valgte han 2. divisjon i kystperlen sør i Rogaland. Han karakteriserer seg selv som en offensiv venstreback som liker å bidra mye offensivt.

            Kommentar

            • Oddis
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 2744

              Dette kan jo fort bygge oppunder ryktet om at SKM er aktuell for en klubb i Belgia!
              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

              Kommentar

              • mats
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 621

                Har ikke vi egenproduserte spiller på VB bak STian og Simen, eller er disse skadet?
                Uansett koster vel denne svensken evt ikke stor summen.

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3208

                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                  Svenske Magnus Falkeborn (VB, 22) skal testes på tre treninger med LSK. Stockholmsgutten, som er flasket opp i Brommapojkarna, har i år spilt i Egersund i 2. divisjon under vår gamle kjenning Magnus Powell. Da Brommapojkarna rykket ned fra Allsvenskan i fjor, valgte Falkeborn å flytte på seg for å få en ny start på karrieren. Til tross for interesse fra flere andre klubber i superettan, valgte han 2. divisjon i kystperlen sør i Rogaland. Han karakteriserer seg selv som en offensiv venstreback som liker å bidra mye offensivt.
                  Snakka med Magnus Powell på treninga i dag, der han satt og fulgte sin elev på prøvespill. Powell var veldig klar og tydelig på at Martin Falkeborn var HØYREback. Powell sa også at Falkeborn var samme spillertype som Christoffer Andersson (!): opp og ned langs linja hele kampen. Så vidt jeg forsto var det mest aktuelt med kontrakt med LSK for neste sesong, dersom Egersund ikke rykker opp i Obos. Powell hadde skrytt av treningsfasilitetene og miljøet i Lillestrøm.

                  gilbert
                  Last edited by gilbert; 01.07.2015, 15:29. Begrunnelse: Rett fornavn: Martin!

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6082

                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                    Snakka med Magnus Powell på treninga i dag, der han satt og fulgte sin elev på prøvespill. Powell var veldig klar og tydelig på at Magnus Falkeborn var HØYREback. Powell sa også at Falkeborn var samme spillertype som Christoffer Andersson (!): opp og ned langs linja hele kampen. Så vidt jeg forsto var det mest aktuelt med kontrakt med LSK for neste sesong, dersom Egersund ikke rykker opp i Obos. Powell hadde skrytt av treningsfasilitetene og miljøet i Lillestrøm.

                    gilbert
                    Dette er kanskje en overgang som er aktuell om Riise ikke blir altså.

                    Timisela er vel heller ikke bankers.

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2941

                      Opprinnelig skrevet av gilbert
                      Powell var veldig klar og tydelig på at Magnus Falkeborn var HØYREback.
                      Ok. I flere artikler på nettet omtales han som venstreback (fra tiden i BP). Men, jeg bomma på fornavnet. Han heter Martin, ikke Magnus!

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3208

                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                        Ok. I flere artikler på nettet omtales han som venstreback (fra tiden i BP). Men, jeg bomma på fornavnet. Han heter Martin, ikke Magnus!
                        Takk for det, da hørte jeg ikke feil da Magnus kalte ham Martin i dag! Men sånn går det når en stoler på og kopierer "skriftlige" kilder...

                        gilbert

                        Kommentar

                        • fredpet76
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 1260

                          Jakob Glesnes

                          Kommer på prøvespill kommende uke. Er 21 år, midtstopper og spiller i dag for Fyllingsdalen

                          http://www.ba.no/talentet-moter-ende...nd/s/5-8-68102

                          Kommentar

                          • fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1260

                            I tillegg kommer det to nigerianere neste uke. En kantspiller og en spiss. Disse er, som Bjarmann er ekspert på å si, kun for kartlegging.

                            Kommentar

                            • Robiwan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 603

                              Opprinnelig skrevet av fredpet76
                              I tillegg kommer det to nigerianere neste uke. En kantspiller og en spiss. Disse er, som Bjarmann er ekspert på å si, kun for kartlegging.
                              Denne spissen, er det en som har vært her tidligere?
                              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2941

                                Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                Jakob Glesnes

                                Kommer på prøvespill kommende uke. Er 21 år, midtstopper og spiller i dag for Fyllingsdalen.
                                Bra at vi kikker på stoppertalenter. Der er det tynt hos oss.

                                Kommentar

                                • Geirfugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 561

                                  Bjarmann uttaler seg om Glesnes: http://www.ba.no/fotball/sport/fylli...m/s/5-8-108128

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Han her trener med Hødd kan vi stjele han fra dem tro ser bra ut syns jeg..https://www.youtube.com/watch?v=WP5Q7aX1J6U

                                    Kommentar

                                    • fredpet76
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2004
                                      • 1260

                                      Ingen Jakob Glesnes i gult og svart: http://www.ba.no/jakob-glesnes-til-asane/s/5-8-117014

                                      Kommentar

                                      • gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3208

                                        RB melder at Jovan Krneta (23), serbisk midtstopper som kommer fra ukrainsk toppdivisjon, kommer på prøvespill mandag og spiller trolig litt av treningskampen mot Hoffenheim (med Tarik Elyounoussi) på tirsdag.

                                        gilbert

                                        Kommentar

                                        • CFC1976
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2015
                                          • 341

                                          Studerer nåværende LSK stall og behov nøye.

                                          Vi har lite penger til å bruke på spillermarkedet.
                                          Samtidig trenger vi noen som kan tilby rutine, erfaring, som har "x faktoren" (gjerne venstrebeint for å kunne erstatte Forfana). En som kan styre tempoet og spillet og kan bekle flere posisjoner i midtbaneleddet. Etter at Riise forsvant, trenger vi også en som kan slå inn et bra hjørnespark en gang i blant...

                                          Her ser jeg umiddelbart på PVM. Han kunme gå rett inn på laget og styrke oss med en gang. Sitter på benken i Godset og jeg vet med 100% sikkerhet at han ville forlenge med klubben i 2014, men fikk ikke tilbud om bra nok kontrakt (her satset vi på å fornye med Johan istedenfor)

                                          Vi trenger også en høyrebeint midtstopper. Lum er som jeg forstår det skadet, og vi ligger tynt an med kun Timisela, Marius, Frode, SKM og Stian som forsvarsrekke. Jeg har ingen klar forslag ift hvem som kan være aktuelle her, men vet at klubben leter intensivt i Norge for en bra erstatter.

                                          Kommentar

                                          Working...