Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Dagens utgave av Romerikes Blad melder, med Bjarmann som kilde, at Cyril Idemokon i denne omgang ikke blir LSK-spiller, av flere grunner:
For det første er stallen nå på 23 spillere, og det er ikke (økonomisk) rom for flere uten at noen går ut (jf at Ohi ikke fikk napp hos Mjøndalen).
For det andre har klubben en selvpålagt "kvote" på tre afrikanske talenter, og Cyril ville her dekke oppgaver som Moryke Fofana og Fred Friday alt dekker (den tredje er selvsagt Bonke Innocent).
For det tredje har klubben nå åtte utenlandske spillere, og bare en å gå på til NFF-kvoten på ni. De ønsker å holde muligheten åpen fram til overgangsvinduet stenger om et par måneder, for eventuelt å kunne hente en utenlandsk spiller dersom det skulle skje noe med de norske spillerne i stallen (min kommentar: for eksempel å hente Marcel Gecov hvis det skulle skje "noe" med f.eks. Marius Lundemo).
For det fjerde kreves det en investor for å kjøpe Cyril fri fra klubben i Nigeria (min kommentar: opp mot 2 mill, sies det nå å koste). Klubben har brukt investor for å kjøpe fri Arni Vilhjalmsson fra Island, noe som var før det nye FIFA-regelverket om tredjeparts-investorer, og dermed er OK. Men de nye reglene, og behovet for å finne en investor, krever litt tid å finne ut av og fram til. Men generelt regner Bjarmann ikke med at det skal være store problemer med å bruke investorer framover heller.
Du er også fungerende styreleder i fotball-Romerikes flaggskip, LSK. Hva tror du om årets sesong for kanarifuglene?
Det tror jeg kan bli veldig bra. Jeg ser ingen grunn til at Lillestrøm skal bli dårligere enn i fjor i alle fall. Vi har en god og solid spillerstall. En trenerduo jeg virkelig har trua på og brukbar kontroll på økonomien. Alt ligger til rette. Utfordringen er jo at det ofte kan ta litt tid for nye trenere å sette sitt stempel på laget, så vi må være tålmodige og tåle at det kanskje blir en liten nedtur, men jeg tror ikke det skjer. Jeg tipper det blir en tredjeplass. Litt optimist må det være lov å være.
"Runar Kristinsson møter Kanari-Fansen og andre tilhengere for første gang "face to face" på supporterpuben "Martin's" i Lillestrøm klokka 19.00 i kveld. Der får han også med seg assistent Sigurdar Ragnar Eyolfsson og den nye spissen Arni Vilhjalmsson."
GOD TONE: Runar Kristinsson har en fin kommunikasjon når LSK trener. Foto: FOTO: PER KRISTIAN TORVIK
Dyrker spisskomepansen
ÅRÅSEN: LSK-trener Runar Kristinsson er bevisst på å ha kontakt med enkeltspillere også midt under treningene. Det mener han Moryké Fofana har stort utbytte av.
Kommentar