Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Pål Steffen er en fremtidig landslagsstopper, ekte Fuglagutt, og skal noen mann noen gang ta over arven etter Bjarmann så må det være nettopp Pål Steffen.
Jeg er glad for at Pål Steffen starter i dag fremfor en kamprusten Kippe.
Pål Steffen er en fin fyr og en forbanna bra stopper. Håper han blir lenge i Lillestrøm!!
Til Blue
Om han er sammen med en Vål'enga supporter har da vel ingenting å si?? Så lenge han gir alt og blør for fugla på banen... Noe han definitivt gjør etter min mening.
Om han er sammen med en Vål'enga supporter har da vel ingenting å si?? Så lenge han gir alt og blør for fugla på banen... Noe han definitivt gjør etter min mening.
Som flere har sagt før meg. Om Pål Steffen er sammen med ei enga-jente har vel null å si så lenge det ikke har noen effekt på hvordan han presterer på banen!
Kommentar