Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi har en klubb i økonomisk uføre som har en vei å gå for å lande trygt, enten de finner en ny hovedsponsor eller ikke. Da er det lite logisk for meg å tro at de bruker #vielsk som hvilepute. De trenger begge deler og det tror jeg klubben både vet og prøver på.
Jeg har ikke noen glede, verken av å se klubben i en unevnelig divisjon under oss, eller av å vise dem fingeren for å fortelle hva jeg mener om innsatsen på sponsor- eller økonomifronten over år. #vielsk kommer ikke til å engasjere så mange som ì fjor, det er åpenbart, men en samling av småsponsorer trengs uansett.
Dessuten - hvis vi, som virkelig bryr oss om Sportsklubben, ikke vil sponse den, hvem kan vi da forvente vil gjøre det? Ikke bra signal å sende ut.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Fungerte bra i fjor, og var et spennende og artig konsept. Føler ikke like stor grad for å bidra i år. Et slikt prosjekt holder for ett år. Utover det synes jeg det er feil å måtte "kreve" penger fra fansen, nok engang.
Eller alternativet "jeg er så bitter at jeg ikke gidder å bry meg mer enn å slenge ut en masse dritt "?
Han bygde seg en karriere på å skryte av Sportsklubben i beste sendetid, og tjener langt bedre enn meg. Selv har jeg i det minste bidratt med noen symbolske kroner. Jeg er hverken bitter eller sur, livet mitt går fint videre uten Sportsklubben, men fra mitt ståsted så er min mening at det er på høy tid at Fjørttoft setter handling bak sine ellers så flotte ord.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
For å svare på pollen, så kommer jeg til å bidra. Neppe like mye som i 2014, med mindre det dukker noe spennende på auksjon. Feks en kiropraktor som kan løsne opp i sårheten i kroppen etter å ha kjøpt maling til en verdi av kr 10.000,-.
Feks en kiropraktor som kan løsne opp i sårheten i kroppen etter å ha kjøpt maling til en verdi av kr 10.000,-.
Du står vel ikke bare med rullen i hånda som en vanlig noob, men fester den til et forlengerskaft? Da sparer du både tid og kropp
Og ja, jeg vil bidra, men med mindre enn i fjor. Sannsynligvis et engangsbeløp. Men finner klubben sponsor(er) som monner tror jeg dette stuntet faktisk kan bli en enda større suksess i år.
Han bygde seg en karriere på å skryte av Sportsklubben i beste sendetid, og tjener langt bedre enn meg. Selv har jeg i det minste bidratt med noen symbolske kroner. Jeg er hverken bitter eller sur, livet mitt går fint videre uten Sportsklubben, men fra mitt ståsted så er min mening at det er på høy tid at Fjørttoft setter handling bak sine ellers så flotte ord.
Hvordan vet du hva Fjøra har bidratt med? Har du oversikt over hvor mye alle andre ex-spillere/trener/ledere har bidratt med? Er det negativt at han skryter av fugla hver gang han kan? Skjønner ikke denne "dissinga" av Fjøra.
Ser at #VIERLSK på Facebook svarer at det jobbes med å få inn sponsorer, også hovedsponsor.
Tror det er nyttig om klubben fortsetter med å kommunisere dette, sånn at #VIERLSK ikke oppfattes som et alternativ til hovedsponsor (som i fjor).
#VIERLSK har mye positivt for seg. Hashtaggen i sosiale medier funka godt i fjor. Fellesskapsfølelse, men også vekking av konkurranseinnstinktet. Lot meg rive med i fjor, og kan nok med fordel ha mindre følelsesmessig engasjement i forhold til bidrag.
Jevne beløp fordelt på flere måneder gir like mye inn som ett hovedbidrag. I fjor, sjøl om da #VIERLSK var tydelig hovedsponsor, dro vi inn 3,2 millioner kroner. Jeg tror det er vanskelig å matche, men fortsatt kan mange enkeltpersoner være interessert i å sette inn et beløp for f.eks. seire.
Jeg håper vi slipper presset om å redde klubben pga. konkurstrussel i år, og at #VIERLSK ikke føles som en plikt, men som noe positivt. Jeg skjønner godt at de som pansatte huset i fjor ikke har samme engasjementet i år, men det er heller ikke grunn til å aktivt jobbe for at andre skal la være å støtte #VIERLSK.
Jeg håper at vi ser en hovedsponsor på brystet til LSK i år.
Uavhengig av det har jeg satt inn 1000 spenn til #VIERLSK.
Kommentar