Tribuneseier!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

Noen som hørte den "fine" Enga sangen i pausa?Jeg trodde jeg skulle dø..Melodi KELLY FAMILY! :lol:

Fy faen for en gjeng med søppel det der.De tror de faen er best i Norge men de klarer ikke mobilisere "Kom igjen Enga" engang.

Og nå begynner de å snakke om tromme...ha ha..for en latterlig gjeng.Vi pissa på dem i dag.Og vi nok en gang pisse på dem til Onsdag.

Kommentar

• Alexander
      Medlem
      Møteplager
      • Sep 2005
      • 70

Opprinnelig skrevet av Marianne
      Opprinnelig skrevet av Alexander
      Herlig innsats i dag gutta til og med gutta i klanen innrømmer nederlaget!
      :cry: Hva med oss jentene? :wink:

Heia KFL! Men fy faen, dette går hardt ut over hjertet... Og håret.
      Sorry :oops: Redigerer min setning til: Herlig innsats i dag alle sammen

Kommentar

• Alexander
        Medlem
        Møteplager
        • Sep 2005
        • 70

Den Kelly Family sangen i pausa var veldig komisk Dårligste supportersangen jeg har hørt noensinne.

Klanen er utvannet og dårlig. Er vel maks halvparten av de som står på "Vestbredden" eller hva de kaller det som synger. Latterlig gjeng. De er veldig mange, men veldig dårlige til å være et så stort antall.

2000 fra KFL slår 8000-10 000 fra Klanen. Kjempeprestasjon.

Forza Fugla!

Kommentar

• Marianne
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2005
          • 179

Opprinnelig skrevet av Marianne
          Herlig innsats i dag gutta til og med gutta i klanen innrømmer nederlaget!
          :cry: Hva med oss jentene? :wink:

Heia KFL! Men fy faen, dette går hardt ut over hjertet... Og håret.
          Sorry :oops: Redigerer min setning til: Herlig innsats i dag alle sammen

Flott! *Stolt av jenteinnsatsen*

Kommentar

• Marianne
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2005
            • 179

Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
            Fy faen for en gjeng med søppel det der.De tror de faen er best i Norge men de klarer ikke mobilisere "Kom igjen Enga" engang.
            Og nå begynner de å snakke om tromme...ha ha..for en latterlig gjeng.Vi pissa på dem i dag.Og vi nok en gang pisse på dem til Onsdag.

Det er egentlig ikke meningen å forsvare dem, men på "Kom igjen, Enga" hadde de da sinnsykt trøkk... Kanskje bare fordi de er mange...

Men de når oss selvfølgelig ikke til anklene engang :wink: Selv om de begynner med tromme :lol:

Kommentar

• King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

Vi slo klanen lettere på tribunen enn jeg hadde ventet på forhånd, her kommer min oppsumering av tribunekampen: Klanen hadde som vanlig ett bra tifo, mens kfl viser nok en gang at vi ligger en del hakk bak dem på dette området. Klanen synger også høyest på de sangene hvor "alle" er med, idag var det veldig sjelden "alle" var med. Vi i kfl sang i tilnærmet 90 minutter idag, å trøkket voldsomt til på Colocolo, gospeln, forza og Kjempe stolte lsk. I tillegg så sang vi rundt 20 forskjellige sanger idag, selv om klanen nok fortsatt har kun Forza Fugla på hjernen Det som imponerte meg mest ved kfl idag var att syngingen var like bra i periodene hvor enga var best som i de periodene var fugla styrte kampen.

Må også benytte anledningen til å skryte av forsangere å de som har lagt ned tid i forkant av denne kampen for å sørge for at vi kom til å være best på tribunen.

Idag var det 2500 kanaris mot 14 000 aper og kanaris vant på tribunen, på Onsdag blir det 9500 kanaris mot 1900 aper, noe sier meg at vi gjør ett hatrick mot Klanen i år
              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2509

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                I tillegg så sang vi rundt 20 forskjellige sanger idag, selv om klanen nok fortsatt har kun Forza Fugla på hjernen
                Den eneste gangen jeg virkelig hørte Klanen var i en ti sekunders pause i Grekeren. Da hørte jeg "Dø for Signe alle mann!" og lurte fælt på hvem Signe var. Helt til sidemannen forklarte at det de egentlig mumlet var: "Prøv å synge en annen sang". Og da fortsatte vi selvsagt med Grekeren.

Kommentar

• Greven
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Aug 2005
                  • 133

Jeg satt (dessvere) hjemme å så kampen på TV og jeg er helt enig i at KFL vant på tribunen. Men jeg er enig i litt av kritikken som har kommet på min telefon i form av sms fra VIF idioter, det hørtes ut som om det bare ble sunget 2 sanger fra KFL. Jeg savner flere sanger med skikkelig trøkk. Forza fugla gir ett skikkelig trøkk, men den blir sunget i 45 minutter og det kan virke litt ensformig. Jeg vet at det ble sunget flere sanger, men de kom ikke like bra frem.
                  Stå på alle sangskrivere slik at vi kan skilte med flere sanger med enda bedre trøkk.

Stolt av Fugla og ikke minst KFL
                  Født i glasshus med lomma full av småstein

Kommentar

• Fuglen
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2004
                    • 52

Greit nok med at miccen var plassert hos oss...drit i det...

NRK gjengen mente at vi vant på tribunen og dem var der. I tillegg er jo dette hyggelig lesing :

og de gutta der var på matchen...
                    Fuglen - LSK fan siden 76

Kommentar

• Soo
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Apr 2004
                      • 80

Virker på meg som om de innrømer nederlaget og begynner se på hva som skjer hos oss. Sier litt når medlemer av klanen nekter å synge med på den latterlige anti tromme sangen deres.

Det er bare å si velkommen etter klappp

Kommentar

• gamle-perta
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2418

Klanen hadde som vanlig ett bra tifo, mens kfl viser nok en gang at vi ligger en del hakk bak dem på dette området.
                        Det er vel først og fremst økonomiske årsaker til dette. Klanen har kraftig muskler med god økonomi. Vi må "hjemmesnekre" det meste, og det er klart at vi da ikke klarer å matche de som kan kjøpe alt.
                        Synes våre TIFO-folk gjør en fenomenal jobb ut fra forutsetningene.

Mvh
                        Gammer`n
                        Mvh
                        Gammer´n (Per T)

Kommentar

• andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

Opprinnelig skrevet av Fuglen
                          Greit nok med at miccen var plassert hos oss...drit i det...
                          Hvem er det som har fått det til å tro det? Mik'ene sto på rad og rekke bortover Vestbredden også. At det ikke kom noe særlig lyd inn i dem får ikke vi gjort så mye med.
                          TS05 - Felt C

Kommentar

• okb
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2377

Er det ikke alltid noe galt med plassering av mic'er når vi spiller mot vif? klanen maser jo ustanselig om at det var dårlig plassering, motvind, lite med kaffe i kiosken, ulykke mellom hadeland og nittedal. osv osv.

-okb!
                            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

Jeg tror aldri jeg har overvært en norsk fotballkamp med så mye tribunetrykk, og det aller meste stod KFL for!
                              Og når NRK sine VIF-vennlige kommentatorer også bemerket trøkket fra KFL gjentatte ganger i løpet av kampen, så har det ingenting med plassering av mikrofoner å gjøre.

Det er bare å innrømme det: Kanari-fansen var og er best!!!!! :wink: :lol:
                              Knurr...

Kommentar

• Jan Banan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 809

Folkens, nå er kampen om den beste supportergruppa avgjort derfor har jeg et forslag.

Vi slutter rett og slett å juble for at vi "er de beste wohooo", og inntar samme klysete holdning som Søpla bestandig har.
                                De kan komme med alle argumenter de vil, men tarmk(ana)lanen er forbigått og hengt av.
                                - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• Lamps
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Aug 2005
                                  • 26

Kelly Family!!!KELLY FAMILY!!!!
                                  Jaja..

Ellers syns jeg synkroniseringa til Klanen stinker, de på langsiden mangler totalt samkjøring til de i Colasvingen. Patestisk å høre, patetisk gjeng!
                                  De har fortsatt de samme gamle sanga som de har hatt i ti år! Wow, helt utrolig av de de tøffe østkantguttene!

Utrolig bra av KFL!! Masse skryt til oss sjøl!!

:lol: :lol:

Kommentar

• Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3501

Jeg satt på Hafslund tribunen, og synes uten tvil dette var den kampen med best stemning som jeg har vært på i Norge. Dette var opp imot FCK mot Brøndby i parken med 40.000 på tribunen. Knallbra synging og trøkk blandt kanarifansen, må si jeg er stolt av supporterne våres. Klanen har ett utrolig lydnivå når alle er med, men de har mer "rop" mens vi har sanger som varer lenge, og lager godt trøkk. Håper og tror onsdagen blir enda bedre på intime åråsen!!!

Kommentar

• danhen
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Mar 2004
                                      • 111

Fugla-ubåten har virkelig "tatt over" hue mitt....klarer ikke å stoppe...
                                      den går igjen, igjen, igjen, igjen.....

:P

Kommentar

• iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

Får en gang skyld er det moro å ha rett i etterkant.

Need I say more? :lol:
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• sparwasser
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3185

Vanvittig bra.

Trøkket fra kanarifansen var vanvittig bra.
                                          Har fulgt Fugla siden Tom Lund sine storhetsdager,
                                          men kan ikke huske at innsatsen på bortebane
                                          noen gang har vært bedre.

Norges desidert beste og mest trofaste fans.
                                          Sparwasser

Kommentar

Working...