Tribuneseier!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Canário
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1471

    #41
    Ja, Kanari-Fansen var fantastiske igår! Ble stolt av å høre dem på TV.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6079

      #42
      Veldig spent på å se om fanser får med alle de gule på sangene på onsdag. Om vi får tre tribuner med samme kvalitetssupportere som vi hadde på en i går blir det utrolig bra. I går hadde vi under 2000, på onsdag kan vi få over 8000. Håper ikke de 6000 ekstra viser seg å bare være hobbysupportere type klanen. Utfordring for kfl å få med alle tribunene på onsdag.

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #43
        Det kan bli en utfordring, ja. Ikke minst fordi mange "utrente" kan føre til at de bryter opp rytmen og dermed risikerer å ødelegge helheten.

        Det vil vel vise hvor viktig en tromme faktisk vil være for å få flere tribuner til å henge sammen.
        Knurr...

        Kommentar

        • RoyalClown
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Sep 2005
          • 1

          #44
          Tribuneseier....?

          Dere lagde trøkk, men fortsatt mener jeg at dere må holde samme trøkket på alle kampene gjennom en hel sesong, selv i kampene mot Odd og Tromsø (de mindre populære kampene..) Det er en kjent sak at dere mobiliserer noe jævlig mot Enga, mens i hjemmekamper mot dårligere lag er dere færre.

          Å være landets beste supportere blir man ikke med et par veldig bra matcher i året... Det blir vel deres utfordring.

          Vi i klanen har blitt litt for mange på matchene, for mange som starter sanger samtidig osv. Vanskelig å samkjøre. Så det er blir vel vår utfordring..

          Jeg kan strekke meg til å si at det var jevnt på søndag, men ikke lenger
          Bare synd at tifo'n over dere var så lang at dere nådde opp til den, ellers hadde den hengt dere leeeenge ;P

          Den dagen klanen tar i bruk stortromme, fryser helvete til is. Punktum. De på VPN som vil ta i bruk trommer er enten fulle eller bare helt tette i huet..

          Takk for en bra match!

          Kommentar

          • Jens
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 157

            #45
            Opprinnelig skrevet av iL
            Får en gang skyld er det moro å ha rett i etterkant.

            Need I say more? :lol:
            __________________________________________________ _________

            Det heter FOR en gangs skyld, rælingsskroting..
            I'd rather have a bottle in front of me
            than a frontal lobotomy.

            Kommentar

            • blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

              #46
              Re: Tribuneseier....?

              Opprinnelig skrevet av RoyalClown
              Vi i klanen har blitt litt for mange på matchene, for mange som starter sanger samtidig osv. Vanskelig å samkjøre. Så det er blir vel vår utfordring..
              Dere blir jo bare færre! :lol:
              Fugla 4 Life!

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #47
                Re: Tribuneseier....?

                Opprinnelig skrevet av RoyalClown
                Å være landets beste supportere blir man ikke med et par veldig bra matcher i året... Det blir vel deres utfordring.
                Tydelig at du ikke har vært på Åråsen i år...
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • otho
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2004
                  • 183

                  #48
                  Vår største utfordring

                  Etter å ha opplevd kamper i mange land:
                  England, Tyskland, Spania, Italia, Portugal, Nederland, Belgia, Danmark, Sverige osv

                  Er det en ting som sitter igjen og det er at borte fansen oftest er de mest høylytte.
                  For bortefansen samles alle syngende supportere på ett "lite" sted.

                  Utfordringen til KFL blir å engasjere og trekke med alle andre supportere.
                  Det er en stor utfordring da det på denne kampen er mange tilskuere som reiser på kampen ene og alene fordi "det er alltid stor stemning mellom LSK og pEnga (til Fredriksen)" og dette vil de sitte å se på. De hadde jo ikke noe annet å gjøre den kvelden...

                  Dette er en kjempe utfordring… SOM APENE IKKE FIKSET

                  Få alle de som står/sitter ved din side til å synge med. Prat til dem, riv dem med. Lær dem teksten… Dette funker på enkelte steder i Europa.

                  Første gangen jeg var på Ellen road fikk vi klar melding om å synge… og de sørget for at vi fikk med oss teksten. Der var det syng eller forsvinn…

                  Min oppfordring er enkel : Få naboen til å synge med i morgen, og sørg for at ingen har stemme igjen når vi møtes på Martin’s for å feire seieren.
                  eLSKe i gode og onde dager....
                  eLSKe til døden skiller oss av....
                  å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                  Kommentar

                  • Do'h
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 1891

                    #49
                    Kan noen svare meg på det her?
                    Etter hvert så høres det ut som om "Vålenga kjærke" blir spilt høyere.
                    Var det dem som skrudde opp lyden opp høytalerne eller vi som sang lavere?
                    LSK FOR GULL 2006

                    Kommentar

                    • theriksen
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Apr 2005
                      • 123

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Do'h
                      Kan noen svare meg på det her?
                      Etter hvert så høres det ut som om "Vålenga kjærke" blir spilt høyere.
                      Var det dem som skrudde opp lyden opp høytalerne eller vi som sang lavere?
                      Ifølge en bekjent av meg, som er VIF-supporter (ja, jeg skjems!), så setter de alltid opp volumet under soloen som blir spilt i sangen. Selv er jeg dog svært skeptisk til sannheten i det. Vi får bare ta det som et kompliment. Vi drepte hele opplegget!
                      Tor H. Eriksen
                      Sleeping is a form of art,
                      hence am I an artist.

                      Kommentar

                      • Do'h
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 1891

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av theriksen
                        Opprinnelig skrevet av Do'h
                        Kan noen svare meg på det her?
                        Etter hvert så høres det ut som om "Vålenga kjærke" blir spilt høyere.
                        Var det dem som skrudde opp lyden opp høytalerne eller vi som sang lavere?
                        Ifølge en bekjent av meg, som er VIF-supporter (ja, jeg skjems!), så setter de alltid opp volumet under soloen som blir spilt i sangen. Selv er jeg dog svært skeptisk til sannheten i det. Vi får bare ta det som et kompliment. Vi drepte hele opplegget!
                        På KTV så hører man iallefall at volumet går kraftig opp etterhvert.
                        LSK FOR GULL 2006

                        Kommentar

                        • Fuglen
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2004
                          • 52

                          #52
                          Jeg satt på vipen i vg-svingen altså rett over norges beste supportere (oss altså). JA det virket som om dem skrudde opp volumet på sangen etterhvert...

                          Kan skjønne det etter å ha sett Kanari-TV 8)
                          Fuglen - LSK fan siden 76

                          Kommentar

                          Working...