Ja, Kanari-Fansen var fantastiske igår! Ble stolt av å høre dem på TV.
Tribuneseier!
Collapse
X
-
Veldig spent på å se om fanser får med alle de gule på sangene på onsdag. Om vi får tre tribuner med samme kvalitetssupportere som vi hadde på en i går blir det utrolig bra. I går hadde vi under 2000, på onsdag kan vi få over 8000. Håper ikke de 6000 ekstra viser seg å bare være hobbysupportere type klanen. Utfordring for kfl å få med alle tribunene på onsdag.Kommentar
-
Det kan bli en utfordring, ja. Ikke minst fordi mange "utrente" kan føre til at de bryter opp rytmen og dermed risikerer å ødelegge helheten.
Det vil vel vise hvor viktig en tromme faktisk vil være for å få flere tribuner til å henge sammen.Knurr...Kommentar
-
Tribuneseier....?
Dere lagde trøkk, men fortsatt mener jeg at dere må holde samme trøkket på alle kampene gjennom en hel sesong, selv i kampene mot Odd og Tromsø (de mindre populære kampene..) Det er en kjent sak at dere mobiliserer noe jævlig mot Enga, mens i hjemmekamper mot dårligere lag er dere færre.
Å være landets beste supportere blir man ikke med et par veldig bra matcher i året... Det blir vel deres utfordring.
Vi i klanen har blitt litt for mange på matchene, for mange som starter sanger samtidig osv. Vanskelig å samkjøre. Så det er blir vel vår utfordring..
Jeg kan strekke meg til å si at det var jevnt på søndag, men ikke lenger
Bare synd at tifo'n over dere var så lang at dere nådde opp til den, ellers hadde den hengt dere leeeenge ;P
Den dagen klanen tar i bruk stortromme, fryser helvete til is. Punktum. De på VPN som vil ta i bruk trommer er enten fulle eller bare helt tette i huet..
Takk for en bra match!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLFår en gang skyld er det moro å ha rett i etterkant.
Need I say more? :lol:
Det heter FOR en gangs skyld, rælingsskroting..I'd rather have a bottle in front of me
than a frontal lobotomy.Kommentar
-
Re: Tribuneseier....?
Opprinnelig skrevet av RoyalClownVi i klanen har blitt litt for mange på matchene, for mange som starter sanger samtidig osv. Vanskelig å samkjøre. Så det er blir vel vår utfordring..Fugla 4 Life!Kommentar
-
Re: Tribuneseier....?
Opprinnelig skrevet av RoyalClownÅ være landets beste supportere blir man ikke med et par veldig bra matcher i året... Det blir vel deres utfordring.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Vår største utfordring
Etter å ha opplevd kamper i mange land:
England, Tyskland, Spania, Italia, Portugal, Nederland, Belgia, Danmark, Sverige osv
Er det en ting som sitter igjen og det er at borte fansen oftest er de mest høylytte.
For bortefansen samles alle syngende supportere på ett "lite" sted.
Utfordringen til KFL blir å engasjere og trekke med alle andre supportere.
Det er en stor utfordring da det på denne kampen er mange tilskuere som reiser på kampen ene og alene fordi "det er alltid stor stemning mellom LSK og pEnga (til Fredriksen)" og dette vil de sitte å se på. De hadde jo ikke noe annet å gjøre den kvelden...
Dette er en kjempe utfordring… SOM APENE IKKE FIKSET
Få alle de som står/sitter ved din side til å synge med. Prat til dem, riv dem med. Lær dem teksten… Dette funker på enkelte steder i Europa.
Første gangen jeg var på Ellen road fikk vi klar melding om å synge… og de sørget for at vi fikk med oss teksten. Der var det syng eller forsvinn…
Min oppfordring er enkel : Få naboen til å synge med i morgen, og sørg for at ingen har stemme igjen når vi møtes på Martin’s for å feire seieren.eLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hKan noen svare meg på det her?
Etter hvert så høres det ut som om "Vålenga kjærke" blir spilt høyere.
Var det dem som skrudde opp lyden opp høytalerne eller vi som sang lavere?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av theriksenOpprinnelig skrevet av Do'hKan noen svare meg på det her?
Etter hvert så høres det ut som om "Vålenga kjærke" blir spilt høyere.
Var det dem som skrudde opp lyden opp høytalerne eller vi som sang lavere?LSK FOR GULL 2006Kommentar
Kommentar