Tabelltips 2015 for LSK fra media etc.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kommentar
-
Er desverre redd at media i år har rett i sine spådommer. Det laget viste mot Odd var så dårlig at jeg fikk vondt i magen. Når det er sagt så har vi de senere år spilt elendige treningskamper mot Odd. Håper det er tunge bein som er årsaken til dette begredelige resultatet og ikke at vi rett og slett ikke er bedre.Fugla ForeverKommentar
-
Det tipset fra TV 2 må da være den spedeste analysen av et fotballag noensinne? ett minutt intervju med Lundemo, og så 30 sekunder med Voff-Freddy som står og lirer av seg møl som at Kippe er spesielt skadeutsatt denne sesongen. Patetisk jobb. Har de ikke lyst til å skape interesse rundt sitt nyinnkjøpte produkt?Kommentar
-
Mitt tips er at det er perfekt å bli tippa i ingenmannsland uten medaljepress.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Bingo uansett hva man setter opp nesten. Molde, Rbk, Odd og Godset kommer til å være oppe i toppen. Resten kan bli alt fra 4. til nedrykk. Synes de fleste tipsene for LSK ser helt greie ut. Det er faktisk usikkerhet blant flere posisjoner på laget vårt og selv de fleste LSK-fans er usikre på hvordan dette vil ende. Håper vi kommer godt igang og kan få litt flyt fra første kamp, det kan bli viktig!..................Kommentar
-
Kommentar
-
Kjipeste opplevelsen i fjor tror jeg.Kommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Nettavisen tipper oss på 7. plass.
MortenKommentar
Kommentar