Andreas Haddad

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla4ever
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jul 2005
    • 212

det eneste haddad trenger å bli bedre på er å avslutte, så er han er han toppscorer i morgen. :wink:

Kommentar

• Bakern
      Medlem
      Møteplager
      • Sep 2005
      • 91

Noen som vet hvordan det går med han etter den lille episoden der han tilsynelatende gikk ut med en skulderskade?
      Bakern
      *Stolt medlem nr. 1000*

Kommentar

• Do'h
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 1891

Opprinnelig skrevet av fugla4ever
        det eneste haddad trenger å bli bedre på er å avslutte, så er han er han toppscorer i morgen. :wink:
        Idag ble Haddad stoppet av x-antal Molde og et par HELDIGE keeperedninger.

Bjørn Helge Riise ble stoppet av stolpa.
        LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• thomasg
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Nov 2003
          • 122

Gi den mannen mere spilletid.. I dag så levde han virkelig opp til navnet "mini-zlatan" Han hadde noen dragninger som var helt sinnsyke. Kun uflaks som gjorde at han ikke putta i dag også. Så jeg er overbevist om at han kan bli en hit på åråsen

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

flere som så at marcus andreasson spytta på haddad når han lå nede med skade? så det ikke selv men dama sier at hun så dette.. noen som kan bekkrefte dette?
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Mocanari
              Medlem
              Hoffnarr
              • Jan 2004
              • 51

Opprinnelig skrevet av Bakern
              Noen som vet hvordan det går med han etter den lille episoden der han tilsynelatende gikk ut med en skulderskade?
              Haddad er klar til cupfinalen. Skuldra ut av ledd, men alt er iorden nå.

Kommentar

• King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

Nok en gang misbruker Haddad store sjanser, greit at han har god teknikk, men med sånne avslutninger så hjelper det ikke. Husker alle som sutre over Sungodt sin filming mot Bodø, idag filmer Haddad å blir skadet under filminga, hvor er alle sutrerne idag?
                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                  idag filmer Haddad å blir skadet under filminga
                  Var det ikke kontakt? Syns det så ut som det var kontakt! Og nå er det en gang sånn at man må falle for å få straffe, King Ray. Blir det ikke litt drøyt å sammenligne dagens situasjon med Sundgot sin mot Glimt?
                  TS05 - Felt C

Kommentar

• Galla
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Apr 2004
                    • 42

Fra mitt ståsted så var det kontakt... Ble hektet i foten og falt.

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7161

Haddad sa etter kampen at han følte seg helt fin og at skulder'n hadde poppa ut i bare noen korte øyeblikk. Ansiktsuttrykket hans fortalte vel med all mulig klarhet nøyaktig når skulderen ble trukket tilbake på plass. Grøss...
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Ola
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1651

Jeg sitter med en litt dårlig følelse om at Haddad ikke kommer riktig inn i spillergruppa. Jeg vet ikke om dette er berettiget, jeg har bare en uggen følelse. F.eks; når Haddad går i gresset så er det ingen av medspillerne som hjelper han opp. Når han prøver på noe selv, i stedet for å sentre til medspiller så får han uvanlig mye pepper for dette. Ved noen anleninger har jeg sett han stå i bra posisjon, uten å få ballen. Jeg har spesielt intrykk av at Koren og Sundgot ikke har spesielt god kjemi med Haddad. Dette kan være tilfeldigheter selvfølgenlig, jeg håper det. Er det flere som har tenkt på dette?

Kommentar

• andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

Til dels enig. Har lagt merke til at i hvert fall Sundgot foretrekker å spille ballen til Robbie (såklart - han er jo ikke dum, heller!), selv om Haddad kan være i vel så bra posisjon. Den andre situasjonen Haddad kommer til i dag (etter ca. et kvarter av andre), den hvor han drar seg igjennom på vår høyre side og avslutter på halvveis blank (dog noe skrått): Lillebakk redder vel godt med beina, og Sundgot regelrett skjeller ut Haddad fordi han ikke får kula. Trodde spisser gjerne fikk lov til å avslutte sjøl på sånne "egenproduserte" sjanser - tipper Sundgot ville gjort nøyaktig det samme om han hadde fått til en sånn dragning.

Håper spissa tar seg av hverandre på treningsfeltet; Myklebust kan lære bort kjølig avslutningsteknikk, Haddad kan sikkert lære bort åssen man får kula til å prate mens Gilbert bør lære de yngre smarte bevegelser i boksen og alt det andre reven gjør. Magnus Powell er født psycho, så den sterkeste sida hans er det vel verre å få lært bort.
                          TS05 - Felt C

Kommentar

• Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

Jeg håper virkelig dere tar feil her. Haddad virker på meg som en rolig og sympatisk type, og at dette kun var utslag av frustrasjon og ikke noe annet. Har vondt for å se for meg Arildo er typen som legger noen for hat, så det virker litt pussig.
                            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

Haddad/Sundgot

Opprinnelig skrevet av andee
                              Den andre situasjonen Haddad kommer til i dag (etter ca. et kvarter av andre), den hvor han drar seg igjennom på vår høyre side og avslutter på halvveis blank (dog noe skrått): Lillebakk redder vel godt med beina, og Sundgot regelrett skjeller ut Haddad fordi han ikke får kula. Trodde spisser gjerne fikk lov til å avslutte sjøl på sånne "egenproduserte" sjanser - tipper Sundgot ville gjort nøyaktig det samme om han hadde fått til en sånn dragning.
                              Jeg la også merke til dette. Sundgot var forbanna på Haddad i lang tid etter denne episoden. Jeg synes det var helt greit at Haddad avsluttet selv, og ble skuffa over Sundgots reaksjon. Hvis vi skal få nytte av Haddad må han få lov til å spille på det han er god på, og medspillerne må støtte ham. Håper trenerne tar tak i dette før cupfinalen.

Kommentar

• vaadahl
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Feb 2004
                                • 156

Tenk dere Haddad Mifsud og Trond olsen .Forsvar i Norge kommer ikke til å forstå hva som traff dem
                                Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

Kommentar

• chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

Enig i at Sundgot virket forbanna lenge og er litt usikker på Haddads posisjon i gruppa. At ingen kom løpende bort til ham når han lå nede reagerte jeg på. Trodde at det var en selvfølge når egen spiller ligger nede og motstandere står over og skjeller`n ut....
                                  Bølerkanaris

Kommentar

• andee
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 1191

Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                    Har vondt for å se for meg Arildo er typen som legger noen for hat
                                    Det er det vel flere som har! Mente ikke at Sundgot la ham for hat, men maken til reaksjon (vi har vel egentlig full kontroll selv om vi bare leda 1-0 på det tidspunktet) fra den levende legenda har jeg aldri sett. Får håpe det var et engangstilfelle! Haddad kan bli stor ved siden av Sundgot, drar lett på seg en 6 - 8 mann, og da skal det være nok av rom for Arildo å bevege seg i.
                                    TS05 - Felt C

Kommentar

• Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

Etter hva Haddad presterte igår, så ville det vært en tragedie for Lillestrøm Sportsklubb og miste et så stort fotballtalent. Maken til teknikk, dragninger og evne til å produsere enorme sjanser på egenhånd av en spiss er det LENGE siden LSK har hatt. Hvis Sundgot blir irritert fordi Haddad avslutter på egenhånd, så er det Sundgot det må taes tak i. Han brenner tross alt en del sjanser selv. Men jeg tror uansett at dette bare var en spontan reaksjon som er relativt vanlig da man selv mener man ville ha scoret om man fikk ballen, og i stedet blir det ikke noe ut av sjansen.
                                      Lauken er vår venn!

Kommentar

• KristofferØ
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 587

Får Haddad en vinter med Termodress og treningskamper så trur jeg han kommer til å bli UTROLIG viktig.

Mannen bør få langtids, så vi ikke mister han på samme måte som vi kan miste Koren. Det han har vist så langt for fugla er kanskje ikke 110% vanntett, men de dragningene og ballsikkerheten gjør meg mindre og mindre skeptisk til hr. Andreas Yacob-Haddad
                                        I år så tar vi ostepop
                                        Vi elsker Lillestrøm
                                        HEI!

Kommentar

• Loddet
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2004
                                          • 325

Sundgot ser vel kanskje sin posisjon som "legende" truet.. Alle liker Haddad, og Sundgot blir sjalu. Igår var det mye mer trøkk på Haddad sangen enn Sundgot sangen, og Sundgot legger nok merke til det..

Kommentar

Working...