Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
- Andreas er så god at jeg vurderer ham som aktuell for startelleveren i finalen. Og det til tross for at han ikke holder mer enn 25 til 30 minutter, sier Lillestrøm-treneren.
- Så lenge? flirer Haddad, og dytter borti LSK-kollega Pål Strand Andresen.
Pål Strand Andresen??? Vår nye klonete superspiller? :lol:
Kan ikke noen forsøke å få rede på hvordan status Haddad faktisk har? Det lille jeg har sett av ham har overbevist meg om at han fortjener minst treårskontrakt(ikke to, som han snakker om selv), og det ville være for trist om vi skulle miste ham bare fordi han ikke finner seg til rette blant spellera. At han og Koren ikke skulle komme overens synes jeg høres pussig-pussig ut, jeg har inntrykk av at de to er veldig like som personer. I tillegg spiller begge teknisk og elegant fotball, så det kan jo ikke være det det er snakk om. Pussig-pussig om det ligger noe i dette. Skikkelig pussig.
Kan ikke noen forsøke å få rede på hvordan status Haddad faktisk har? Det lille jeg har sett av ham har overbevist meg om at han fortjener minst treårskontrakt(ikke to, som han snakker om selv), og det ville være for trist om vi skulle miste ham bare fordi han ikke finner seg til rette blant spellera. At han og Koren ikke skulle komme overens synes jeg høres pussig-pussig ut, jeg har inntrykk av at de to er veldig like som personer. I tillegg spiller begge teknisk og elegant fotball, så det kan jo ikke være det det er snakk om. Pussig-pussig om det ligger noe i dette. Skikkelig pussig.
Jeg tror ikke vi skal legge for mye i dette. Det at Sundgot ble irritert på han under kampen mot Molde skyldes nok bare engasjement og litt hissighet i kampens hete. Jeg satt på RB-tribunen og hadde god oversikt over det som skjedde, Haddad gjorde noen skikkelige tekniske lekkerbiskener og kunne ha spilt til Sundgot som sto umarkert i kjempeposisjon i boksen - i stedet prøvde han selv, og Arild ble forbanna... Tror dette bare er sånt som skjer, uten at vi behøver å dramatisere det mer.
Jeg tror ikke vi skal legge for mye i dette. Det at Sundgot ble irritert på han under kampen mot Molde skyldes nok bare engasjement og litt hissighet i kampens hete. Jeg satt på RB-tribunen og hadde god oversikt over det som skjedde, Haddad gjorde noen skikkelige tekniske lekkerbiskener og kunne ha spilt til Sundgot som sto umarkert i kjempeposisjon i boksen - i stedet prøvde han selv, og Arild ble forbanna... Tror dette bare er sånt som skjer, uten at vi behøver å dramatisere det mer.
Det må være lov å prøve litt sjøl er nå min mening. I en av de siste matcha i år (tror det var B/G) var Haddad gjentatte ganger ledig på sidene, og han fikk ikke ballen en jævla gang, klikka det for han av den grunn? NEI.
Skal ikke komme med noen kritikk av Sundgot, men det må da for f.. være lov å prøve sjøl når man sender et par spillere ut etter å kjøpe kebab.
Det må være lov å prøve litt sjøl er nå min mening. I en av de siste matcha i år (tror det var B/G) var Haddad gjentatte ganger ledig på sidene, og han fikk ikke ballen en jævla gang, klikka det for han av den grunn? NEI.
Skal ikke komme med noen kritikk av Sundgot, men det må da for f.. være lov å prøve sjøl når man sender et par spillere ut etter å kjøpe kebab.
Er IKKE uenig i at det må være lov å prøve litt sjøl. Jeg prøvde bare å avdramatisere Arilds reaksjon, han stod jævlig bra plassert og ble irritert da han ikke fikk ballen... no big deal etter min mening.
Er IKKE uenig i at det må være lov å prøve litt sjøl. Jeg prøvde bare å avdramatisere Arilds reaksjon, han stod jævlig bra plassert og ble irritert da han ikke fikk ballen... no big deal etter min mening.
Man kan ikke få i pose og sekk hver gang vet du, noen ganger må den som skaper sjansen få skyte... Enig i at det ikke er noe big deal, men det er latterlig å bli forbanna fordi en medspiller vil prøve, han kan ikke få ballen servert på sølvfat hele tiden :lol: .
Etter å ha sett situasjonen på tv synes jeg ikke det var galt av Haddad å prøve selv. Posisjonen til Sundgot var bare marginalt bedre enn Haddad. Med tanke på at Haddad spilte Sundgot omtrent på åpent mål mot FFK uten at Sundgot scoret, skjønner jeg godt at Haddad prøvde selv.
Mine inntrykk: Haddad fremsto som meget sympatisk. Blant annet når han viste en liten unge hvordan han tok overstegsfinter. Han var en av tre-fire spillere som var i fokus, og det er nok ingen tvil om at han var en av de mest profilerte Assyriska spillerne.
Programmet dekket kampen mot IFK Gøteborg. Her scoret vår mann to mål, og spilte nok en meget god kamp. En IFK spiller ble intervjuet i pausen, og han nevnte spesifikt at de hadde problemer med Haddad og hans ferdigheter med å holde på ballen.
Alt i alt meget positivt, men dette er jo før han begynte å krangle med treneren sin, så jeg tror neppe de neste programmene blir like hyggelige.
Synes det er greit at Haddad prøver sjøl på første sjansen, der han fikk ballen fra Koren. Bare en kjemperedning av Lillebak forhindrer scoring.
På den andre sjansen, der han dribler seg forbi så er Sundgot i mye bedre posisjon.
Mest fordi Marcus Andreasson ruser mot Haddad og skaper kjemperom for Arild. I stedet for å sentre skyter han rett i nevnte Andreasson.
Mine inntrykk: Haddad fremsto som meget sympatisk. Blant annet når han viste en liten unge hvordan han tok overstegsfinter. Han var en av tre-fire spillere som var i fokus, og det er nok ingen tvil om at han var en av de mest profilerte Assyriska spillerne.
Programmet dekket kampen mot IFK Gøteborg. Her scoret vår mann to mål, og spilte nok en meget god kamp. En IFK spiller ble intervjuet i pausen, og han nevnte spesifikt at de hadde problemer med Haddad og hans ferdigheter med å holde på ballen.
Alt i alt meget positivt, men dette er jo før han begynte å krangle med treneren sin, så jeg tror neppe de neste programmene blir like hyggelige.
Denne beskrivelsen fant jeg på bastionens forum:
Haddad er en spiller jeg absolutt ikke vil se i Lyn. På SVT går det en dokumentarserie om Assyriska om dagen, og i mandagens program var det nesten kun fokus på Haddad. Han virket som en utrolig usympatisk type, med veldig høye tanker om seg selv. Han kom i krangel med treneren, og skjønte aldri hvorfor han ble byttet ut. Da laget vant, og scoret etter at Haddad ble byttet ut, raste han ut av garderoben i sinne etter kampen, mens resten av spillerne danset av glede. En spiller som setter seg langt foran klubben, vil jeg ikke ha i Lyn.
Er det mulig å se samme program, men sitte igjen med så ulikt bilde da??
Selv har jeg ikke sett programmene, men jeg lurer på hvordan inntrykk folk sitter igjen med?! Er det supporterbrillene som gjør at KFL-folk så kun det positive om Haddad??
Jeg bare lurer?!?!?!
Det er på ingen måte ment som ett negativt innspill mot Haddad, jeg vil ha han for nesten alt hva det er verdt Men jeg må si at jeg begynte å lure :roll:
Kommentar