Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sundgot ser vel kanskje sin posisjon som "legende" truet.. Alle liker Haddad, og Sundgot blir sjalu. Igår var det mye mer trøkk på Haddad sangen enn Sundgot sangen, og Sundgot legger nok merke til det..
I går var første kampen jeg har merket at kjemien mellom Haddad og Sundgot ikke er all verdens.(mye mulig jeg tar feil) Men i flere kamper tidligere har det vært spesielt Koren jeg har lagt merke til at ikke digger Haddad.(slik vi gjør)
Det er mulig Haddad er litt "Tobias Grahn" på treningsfeltet.
Hvis vi får 100.000+ kroner for Powell i det overgangsvinduet åpener så SELG! Han trenger vi ikke nå lenger...
Jeg har sett Haddadd kun i kamp sammenheng og liker det jeg ser. Ønsker helt klart at han blir på Åråsen! Han har noe ingen av dagens LSK spilleere sitter inne med. Hvis Sundgot sliter med å komme overens med Haddadd så må jeg desverre si hadet til Sundgodt. :wink: :roll:
Sundgot ser vel kanskje sin posisjon som "legende" truet.. Alle liker Haddad, og Sundgot blir sjalu. Igår var det mye mer trøkk på Haddad sangen enn Sundgot sangen, og Sundgot legger nok merke til det..
Vissvass. Sundgot har aldri hatt noen høy stjerne bland LSK ukyndige publikum, uten at det har preget ham veldig så langt.
I fem år har han levd med at sangen til Magnus Powell går så fort han vinner en duell, mens Sundgot ikke har hatt samme dreisen på publikum.
Er det ingen ende på hvor mye dritt en skal slenge til Gilbert?
Jeg har sett Haddadd kun i kamp sammenheng og liker det jeg ser. Ønsker helt klart at han blir på Åråsen! Han har noe ingen av dagens LSK spilleere sitter inne med. Hvis Sundgot sliter med å komme overens med Haddadd så må jeg desverre si hadet til Sundgodt. :wink: :roll:
Farvel til klubbens trofaste og lojale toppscorer, velkommen til talentet Haddad, som ser for seg en toårs horisont med LSK. Heldigvis skal det snø i helvete før Uwe ser den løsningen.
Det er absolutt ingenting som tyder på at Haddad ikke kommer overens med spillere og trenere på Åråsen, tvert i mot blir han betegnet som en hyggelig ung mann som er ydmyk i forhold til sin situasjon og posisjon i klubben.
Sungodt er riktignok lojal, men det er vel av flere årsaker. Haddad har fra mitt syn mye mer og tilføre Lillestrøm laget enn Sungodt. Hadde han vært så god som mange skal ha det til ville han vært headhunted for mange år siden. Rikitignok garanterer han mål vært sesong, men noen stor spiller er han ikke.
Sungodt er riktignok lojal, men det er vel av flere årsaker. Haddad har fra mitt syn mye mer og tilføre Lillestrøm laget enn Sungodt. Hadde han vært så god som mange skal ha det til ville han vært headhunted for mange år siden. Rikitignok garanterer han mål vært sesong, men noen stor spiller er han ikke.
Drit og dra!
Synes alle gode supportere bør stå bak Uwe i hans vurderinger i kommende sesong, vi trenger alle de positive kreftene vi kan mobilisere.
Sundgot-haterne kan i det minste unngå å til enhver tid benytte anledningen til å rakke ned på ham. Kanskje spare det til utenom sesongen?
Haddad er en stjerne spiller! Alle så jo hva han gjorde før han fikk skulderen ut av ledd! Haddad Putter 3 i cupfinalen!
Dersom det stemmer at skuldra skled på plass av seg selv har den neppe vært helt ute av ledd og da er det håp om at Haddad blir klar til cupfinalen. Dersom jeg hadde sittet i det medisinske støtteapparatet til LSK ville jeg likevel sjekket Haddads sykehistorie godt. Dersom den skuldra har vært ute av ledd før kan det hende både Haddad og LSK har et problem.
Drit og dra!
Synes alle gode supportere bør stå bak Uwe i hans vurderinger i kommende sesong, vi trenger alle de positive kreftene vi kan mobilisere.
Sundgot-haterne kan i det minste unngå å til enhver tid benytte anledningen til å rakke ned på ham. Kanskje spare det til utenom sesongen?
Problemet her er vel det at Sungodt ikke stiller seg bak Haddad og støtter hans valg, noe som er både svært uprofosjonellt og illjojalt. Haddad gjorde det en spiss skal gjøre, og avslutte i 16-metern med nesten blank kasse, og om ikke Sungodt forstår at en spiss skal gjøre det har han tilsynelatende 0 fotball-forståelse, men vil nok heller trekkee de sluttninger at Sungodt gjorde det i personlige interesser.
Finnes ingen tvil om at Sundgot fortjener å spille i klubben. Jeg er en av de som aldri har hatt sansen for han, men synes han utvikler seg mer for hver sesong. Tror på 15 mål fra han til neste sesong. Men Haddad er konge han også, og vi trenger 3-4 spisser i toppklasse skal vi henge med.
Drit og dra!
Problemet her er vel det at Sungodt ikke stiller seg bak Haddad og støtter hans valg, noe som er både svært uprofosjonellt og illjojalt. Haddad gjorde det en spiss skal gjøre, og avslutte i 16-metern med nesten blank kasse, og om ikke Sungodt forstår at en spiss skal gjøre det har han tilsynelatende 0 fotball-forståelse, men vil nok heller trekkee de sluttninger at Sungodt gjorde det i personlige interesser.
spillere har lov til å være uenige i det som blir gjort... hvor hadde lsk vært på tabellen uten arild?? Haddad er en knallspiller, men han har ikke putta i serien enda... Synes ALLE skal vise Arild respekt! En bra mann som gjør alt for sportsklubben!
....og om ikke Sungodt forstår at en spiss skal gjøre det har han tilsynelatende 0 fotball-forståelse, men vil nok heller trekkee de sluttninger at Sungodt gjorde det i personlige interesser.
OK, jeg gir meg. Dette blir litt som "Never argue with idiots they drag you down to their level, and then beat you with experience."
Nå lover jeg dyrt og hellig at jeg skal la "de som skjønner fotball" få holde på med hetsingen sin, dere er ikke verdt å bruke tiden på.
Jeg koser meg med tanken på at Uwe ikke er enige med dere og det må dere finne frustrerende...
....og om ikke Sungodt forstår at en spiss skal gjøre det har han tilsynelatende 0 fotball-forståelse, men vil nok heller trekkee de sluttninger at Sungodt gjorde det i personlige interesser.
OK, jeg gir meg. Dette blir litt som "Never argue with idiots they drag you down to their level, and then beat you with experience."
Nå lover jeg dyrt og hellig at jeg skal la "de som skjønner fotball" få holde på med hetsingen sin, dere er ikke verdt å bruke tiden på.
Jeg koser meg med tanken på at Uwe ikke er enige med dere og det må dere finne frustrerende...
Er ikke noe form for hetsing, bare kritikk. Noe sier meg også at jeg har rett når du går tom for argumenter og kommer med tåilig utsagn som dette: Never argue with idiots they drag you down to their level, and then beat you with experience."
Var det ikke kontakt? Syns det så ut som det var kontakt! Og nå er det en gang sånn at man må falle for å få straffe, King Ray. Blir det ikke litt drøyt å sammenligne dagens situasjon med Sundgot sin mot Glimt?
Grunnen til at det ikke så ut som filming er fordi han har god erfaring med dette, de av oss som har vært så "heldige" å sett Haddad før vet at det ikke er første gangen han går i bakken uten at det er noen grunn til det.
Jeg er like imponert over Haddad sin teknikk som dere andre, men vi får se til neste år hvis han har skaffet seg kontrakt (så han får forsørget familien sin som han har gjort siden han var 15) om han blir den nye Zlatan som de fleste av dere tror, eller om han blir en stor flopp som jeg tror, men IKKE håper...
Tror nok ikke Haddad blir noen ny Zlatan, men så er det et gedigent område mellom ny Zlatan og flopp. Og i det området tror jeg vi vil finne Haddad. Han kommer til å bli flink her i Skandinavia (enten det blir LSK, Assyriska eller noe helt annet) og vil antakelig havne i en førsteellever i Sverige eller Norge. Om det derimot blir proffspill i utlandet kommer litt an på hvilken klubb han havner i, med tanke på at han har mye å gå på og mye trening foran seg før han er en klar proffspiller. Men potensialet er der og med de rette trenerne og de rette omgivelsene skal det mye til for at det potensialet ikke utnyttes.
Tor H. Eriksen
Sleeping is a form of art,
hence am I an artist.
Jeg ser ikke hvorfor ikke Haddad og Sundgot skal kunne spille sammen, gjerne også (forutsatt at vi mister Koren, noe jeg regner med) med Miffe og Haddad på topp og Sundgot som ballfordeler rett bak. Det er en kanonkombinasjon.
Kontrakt til Haddad nå!
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Hmmm. Jeg la ikke merke til at Gilbert skjelte ut Haddad selv, men når jeg tenker over det var det påfallende at ingen gjorde mine til å stoppe spillet når han lå nede. Spillet fortsatte faktisk litt også etter at LSK hadde vunnet tilbake ballen før man fikk den ut av spill.
Merkelig i så fall. Jeg opplever Haddad som en kjempetrivelig, vennlig og dessuten ydmyk fyr. Prata litt me'n i går og han la vekt på hvor godt han trives i klubben og hvor suverene han syns fansen er. Ser rett og slett ut til at han har det veldig bra her. Får vel sette utskjelliga på kontoen for testosteronutslipp under kamp og la det ligge der. Vi trenger Haddad i 2006.
Opprinnelig skrevet av Ola
Jeg sitter med en litt dårlig følelse om at Haddad ikke kommer riktig inn i spillergruppa. Jeg vet ikke om dette er berettiget, jeg har bare en uggen følelse. F.eks; når Haddad går i gresset så er det ingen av medspillerne som hjelper han opp.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Sundgot som den toppskårer han er skal jo selvfølgelig klage når en annen velger å avslutte selv istede for å servere på sølvfat. Han lever av å skåre mål, og hvis han ikke blir servert blir det dårlig.
Har sett Sundgot klage i frustrasjon over manglende passninger tidligere, legger ingen dramatikk i dette. Dersom en spiss ikke hadde sagt ifra når man er i lignende situasjon ville jeg heller sett på det som merkelig.
Haddad haddad haddad var helt outstanding i går!!
Her ikke sett maken siden Diallos dager.
Det er så deeeeilig å se en spiller med eminent teknikk på Åråsen stadion, som spiller på LSK, som tørr å prøve det spektakulære.
Det er serøst lenge siden, Solbakken, eller tilbake til Schillern.. må jo være det.
Deilig med svensk assyrisk samba gitt, jeg blir småhorny av det ihvertfall! l
Gi den mannen en en kald vinter å blodtrenes på, med matching på høyt nordisk nivå, og vi har en spiss som scorer 10++ deilige mål i serien 2006. Med Sundgot, Mifsud, og en vill afrikansk offensiv spiller tillegg så blir det mye orgasmisk angrepsfotball neste år.
Tjohoo, dette blir gøy \/
Kommentar