Ifølge LSK.no koster det 350,- på kampdag for felt G og H
LSK - IK Start, Kamptråd *Seriestart*
Collapse
X
-
Kommentar
-
LSK har gjort undersøkelser på prisfølsomhet tidligere, og konklusjonen var klar; nedsatte priser hadde marginal effekt på oppmøtet, og det var ikke i nærheten av nok til å dekke opp for tapt billettinntekt. At man derimot har valgt å ta 50 kroner i tilleggsgebyr på kampdag, er selvsagt skammelig.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Noen som vet om denne kampen blir å finne et sted på nett der man ikke må betale blodpris for å se den? Fattig student og bor for langt unna for å dra på Åråsen :/. Ser forøvrig at NØFF har solgt rettighetene til å vise TL-kamper i utlandet til Bet365, men må vel ha VPN isåfall.Kommentar
-
Syntes det er et helt greit tiltak for å pushe folk til å kjøpe billetter tidligere. Vi er notorisk ræva på å kjøpe kampbillett i god før kampstart, og det kan igjen medføre til mindre attraktive tall av forhåndssolgte billetter før en kamp.Kommentar
-
På en annen side, kan det utelukke de som er impulsive.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Garantert en del som kjøper direkte på stadion og som kanskje har med seg fler en seg selv, som får +50,- slengt midt i tryne pr billett og som dermed neppe kommer tilbake med det første..
Synes det er litt trist å se de tiltakene klubben har gjort hittil, mtp å lokke flere folk til kamp. Økt billettpris samt skjulte ekstra kostnader ved kjøp på kamp dag er ikke veien å gå for og igjen fylle Åråsen.. At klubben åpenlyst prøver å rette opp sin egen skakk kjørte økonomi, ved å la det gå utover sine egne supportere, er noe jeg misliker sterkt.
Leser også at klubben har hatt følere ute angående billettpriser før, og at det har vist seg økonomisk sett negativt. Men hvor hvorfor i all verden skal de da øke?? Ja, de tjener mer på de som kommer, men jeg kan banne på at en god slomp av de som var der i fjord ikke kommer i år, dvs at de ikke får store fortjenesten likevel, bare lavere tilskuerantall.. Så da spør jeg; Hvor vil LSK som klubb hen med dette i tankene? Er de fornøyd med 2500 tilskuere på kamp, så lenge de går litt i pluss(?)
Fotball til og for folket finnes ikke lenger på Åråsen (samt de fleste andre steder i Norge), noe som er fryktelig synd.Kommentar
-
Laget er klart:
Arnold Origi
Bjørn Helge Riise-Marius Amundsen-Frode Kippe-Stian Ringstad
Johan Andersson-Finnur Margeirsson
Fredrik Krogstad-Marius Lundemo-Moryké Fofana
Erling Knudtzon
Antar det vil se sånn ut?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Om man holder på denne policyen så vil etternølerne eller vi som faktisk ikke vet før på kampdag ha en mulighet til å kjøpe billetter til normal pris og komme oss på tribunen uten å belaste logistikken på stadioen de siste travle to timene før kampstart, noe som må være bakgrunnen for at et slikt gebyr er innført.Kommentar
-
Ajer kaptein. Det var da voldsomt.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kjenner det kribler som faen nå. Helt jævlig å ikke være på feltet."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
Kommentar