Det begynte lovende, men baklengsen sendte jo laget rett på Gaustad. Faktum er at Start spiller finere fotball på alle måter med en skikkelig target. Runar har ikke våget videreføre.
LSK - IK Start, Kamptråd *Seriestart*
Collapse
X
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Dommeren blåser faen bare en vei og. ALLE 50/50 går mot ossAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Dette går ikke. Ut med Erling, inn med Friday. Ut med Margeir, inn med Pelle.
Eller sett inn hvem faen som vil spille ball!
Savner Kippes poolere!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg krever en spiss med mottak og evne til å holde på ballen! Nå må du ta tak i kampen Runar, holder ikke å spille med en kontringsspiss når man ligger under hjemme, Erling blir bare løpende imellom og er alle steder han ikke bør være som spiss.Kommentar
-
Her snakker man om guts, kjemping og blø for drakta. Så kommer dette? Kan ikke huske verre omgang.
Jeg er dritskuffa. Start leder fullt fortjent.Kommentar
-
Dette vil jeg se i 2. omgang
Forsvaret uendret.
Krogstad-Marius-Johan-Fofana (får 7 minutter på å vise at han gidder ellers Pelle)
Friday
Arni
Dette kan ikke fortsette.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Imponerende innsats til tider på venstrebacken av Knudtzone, men det blir ekstra tynt framme når spissen agerer back."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar