Lillestrøm våkn opp i dag! Tippeligaen 2015 er startet!
LSK - IK Start, Kamptråd *Seriestart*
Collapse
X
-
Til og med Gullik gir opp.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg hører hva Kristinsson mener om Erling, men dette er ikke det hakk bedre enn i fjor. Nå gidder jeg ikke høre mer om førsteforsvarer og at han ikke får noe å jobbe med. Han er ingen spiss og vi har virkelig ikke råd til å la han spille alene på topp!
Men for all del, dette er kollektiv svikt og henger ikke på Erling alene.Kommentar
-
Fofana virker litt slapp, spesielt defensivt, noe start har vært flinke til å utnytte. Når andre medspillere da hjelper ringstad er start flinke til å utnytte rommet som blir skapt. Fofana bør heve seg mye i andre omgang, ellers bør han byttes ut.
Det er tendenser offensivt, spesielt med krogstad, men de sliter med å finne lundemo. Johan og margeir må ta flere offensive løp for å skape rom for de andre, men det er selvfølgelig risikabelt defensivt. EK sliter med å involvere seg, timingen stemmer ikke helt med pasning og løp. Forventer friday inn snart.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvor treg er det mulig å være?Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Kommentar
-
Kind Mikalsen inn virker som et dårlig bytte. Johan ned som stopper er et bra valg når vi ligger under og han uansett vil ligge langt bak for å styre spillet. Virka bra med Andersson som stopper når Haglund prøvde det.Kommentar
-
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Takk for seg! Slår vi ikke start hjemme er det ikke mange lag vi har sjans til å ta.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
-
Ut med bestemann i 1. omgangAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar