Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Om jeg skal være positiv så vil jeg si at jeg gleder meg til dagen da laget starter med spiss, og ikke minst der hele kampen har samme trøkk som 2. Omgangen. At Kippe ikke henger med langs bakken lenger, har vi sett i flere år og her må man også gjøre endringer.
Aldri jublet så mye for 0 poeng.
Første omgang var verre enn noen gang tidligere. Etter Kippe så var det akkurat slik Kristinsson har sagt vi skal fremstå i store deler av kampen. Ble dårlig etter at Fofana og Lundemo gikk ut, men kjempet seg inn igjen.
Var skeptisk til to av byttene, men desverre var alle tre nødvendige.
Fy faen. Der verste jeg har sett av LSK de siste årene, fram til utvisningen. Da Kippe gikk av trodde jeg på totalslakt. Men vi ble jo lysår bedre da vi ble redusert til 10 mann. Merkelig kamp, med artig avslutning.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
At Kippe ikke henger med langs bakken lenger, har vi sett i flere år og her må man også gjøre endringer.
Trist hvis han neste år er fast på laget - bør kun spille fra start når vi møter ekstreme hodespillere.
Men hva er alternativet i år? Rex?
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.
Man kan sikkert forsvare kortet, men min mening er at det er overspilling uten like. Er så vidt det er kontakt. Han ble sikkert forstyrret, men langtfra så mye til å falle.
Ræva. Pinlig. Glad for at jeg ikke betalte 2-300kr for å se på en gjeng evneveike sulliker med en årslønn på 500k og oppover prestere null og niks i løpet av 2*45. Pinlig. Håper brun&blid tar ansvar og stenger dere ute.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Man kan sikkert forsvare kortet, men min mening er at det er overspilling uten like. Er så vidt det er kontakt. Han ble sikkert forstyrret, men langtfra så mye til å falle.
"Om noen prikker deg på skuldra så faller du ikke, du snur deg for å se hvem det er". Ivar Hoff
Synes det er lovende ting jeg, men må si jeg hater å se spillere som Friday og Pelle på benken på en hjemmebane Runar sier vi skal bestemme på. Og selv med en bedre balanse i laget man tydeligvis unnnskylder valget av Erling på topp med, så ser man hvor lett Start fikk det med rask fotball langs bakken, forsvaret hang overhode ikke med.
Selv ikke en Erling som mest var på egen halvdel klarte demme opp for det. Skal publikum komme tilbake må laget by mye mer på seg selv, Runar har også bidratt til å legge lista. Talk the talk, walk the walk.
Ræva. Pinlig. Glad for at jeg ikke betalte 2-300kr for å se på en gjeng evneveike sulliker med en årslønn på 500k og oppover prestere null og niks i løpet av 2*45. Pinlig. Håper brun&blid tar ansvar og stenger dere ute.
Det var verdt å betale det for å se viljen i deler av andre omgang. Hørte rykter på cmore om at SKM fikk en hjernerytelse?:/
Om jeg skal være positiv så vil jeg si at jeg gleder meg til dagen da laget starter med spiss, og ikke minst der hele kampen har samme trøkk som 2. Omgangen. At Kippe ikke henger med langs bakken lenger, har vi sett i flere år og her må man også gjøre endringer.
Kanarifansen er soleklart dagens kanarifugl!
Løsningen er selvfølgelig å bruke vår målfarligste og duellsterkeste spiller som tanksenter og oppspillspunkt +
å gi han en makker med tempo.
Enig, men sånn er fotballen. Rekdal forsvarte jo tullingen som kastet seg i går, fordi han burde kastet seg før.... Uting og dommerne er de eneste som kan gjøre noe med det. Men jeg forventer faktisk at Kapteinen er så rutinert at han ikke holder i den situasjonen, han veit jo hvordan dette fungerer!
Helt enig. Alltid positiv og gir tellende resultater som har får prøve seg offensivt. Har trua på gutten, la han spille mer. Erling knutzon kan jo omskoleres til back, siden han trives best i forsvar og uansett ikke scorer mål.
Denne kampen forteller meg at Erling ikke har noe på laget å gjøre. Han kommer dessverre aldri til å bli ordentlig fotballspiller. Den forteller videre at Frode Kippe nå må fases ut av første-elleveren. Laget ble betydelig bedre etter at han ble utvist og vi førte kampen med en mann mindre. Tok kapteinen affære da det var som slakkest i første omgang ? Nei.
Ja. Vår egen Big Dunc Ferguson, Frode Kippe.
Treig som en gammal tube karlsonslim, men det var jo også Arild Sundgot.
Poenget er at spissen er et oppspillspunkt, binder opp forsvarere, lager plass for andre, vinner dueller, lager action på alle dødballer og SCORER MÅL for faen.
Gi han en makker med tempo og det vil se bra ut. Jeg lover. Og jeg har sett j*vla mye fotball.
Jeg kan skrive under på at erling knutzon ikke er en spiss, så hvorfor pokkern skal noen liksom late som at han er det? Vi er ikke så i beit for spillere at vi må spille knutzon fra start gang etter gang.
Kommentar