Endelig noen som kommenterte stemninga! Må jo si at vi markerte oss ganske godt! Ihvertfall føler jeg at vi som var der oppe lagde en hælvettes god stemning! God stemning på bussene på vei opp, helt sjukehus på tribunen etter scoringa, og vi markerte oss godt føler jeg som den supportergruppa vi er, og skal være! Toneangivende og markante!
Aalesund - Lillestrøm søndag 12. april kl. 15.30
Collapse
X
-
Det kommer ikke gratis. Tromsø er tragiske, men de spiller hjemme i vannrett sludd og har fått så mye kjeft at de MÅ vinne neste kamp. Tror Nordlys ga dem enere over hele fjøla etter siste tap og er klar til å sparke treneren. De kommer til å ville mye og det må også Fugla. I andre enden av skalaen er Mjøndalen enda høye etter forrige sesong og har spilt på seg selvtillit i eliteserien. De skal ikke undervurderes.
All grunn til skjerping med andre ord. Nå har vi mistet fire "sikre" poeng og har ikke råd til så mye mer.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Endelig noen som kommenterte stemninga! Må jo si at vi markerte oss ganske godt! Ihvertfall føler jeg at vi som var der oppe lagde en hælvettes god stemning! God stemning på bussene på vei opp, helt sjukehus på tribunen etter scoringa, og vi markerte oss godt føler jeg som den supportergruppa vi er, og skal være! Toneangivende og markante!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
4 random + og -
+
Villige til å ta kontringer
Spiss som åpnet målkontoen
Stemning. Alle de som tok turen opp fortjener et klapp på skuldera. Dere gjør alle fugler stolte med slik synging
Herlig debut av Ofkir
-
Avslutninger og mangel på de
Klareringer
Pinlig å se på Arnold drøye tid
På reprisen så det ut for meg at Árni slo Krølla før han albua. Mulig jeg tar feil, men det er i så fall drittfakterPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
4 random + og -
+
Villige til å ta kontringer
Spiss som åpnet målkontoen
Stemning. Alle de som tok turen opp fortjener et klapp på skuldera. Dere gjør alle fugler stolte med slik synging
Herlig debut av Ofkir
-
Avslutninger og mangel på de
Klareringer
Pinlig å se på Arnold drøye tid
På reprisen så det ut for meg at Árni slo Krølla før han albua. Mulig jeg tar feil, men det er i så fall drittfakter
Du har heller ikke tatt med den aller største plussen: Det oppløftende kombinasjonsspillet på små flater mellom Fofana, Ofkir, Marius, Riise og Erling. Der har vi noe vi må bygge videre på. Nøkkelen tror jeg er holde Fofana i midten, i riktig høyde. Da kan vi etter hvert skape mange situasjoner inne i motstanderens sekstenmeter helt uten å pumpe håpløse hodeballer opp til knøttspillerne våre på topp.Kommentar
-
-
Jeg trur mye av grunnen til pasningskvaliteten var banen. Det var ganske tydelig at mange sleit med å spille ballen med riktig fart. Virket som dette kunstgresset er veldig spesielt og veldig uvant for gutta!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Tror Color Line stadion er kunstgressets svar på Sandnes Ulf stadion sin gressmatte. La også merke til at ballen knapt spratt på underlaget i Ålesund.Kommentar
-
Han traff på 95% av sine pasninger, laget hevet seg betraktelig og endelig så Erling ut til å være delaktig i spillet bortsett fra som oppasser til keeper på corner. Jeg likte det jeg så av han sentralt, har alltid ment at han passer best sentralt og spesielt defensivt kan venstresiden blomstre med en annen VK. Offensivt litt avhengig av motstander. Erling på løp gjennom etter en nydelig pass fra Fofana blir ikke siste gangen vi ser om han fortsetter i den rollen.Kommentar
Kommentar