Hvis Fofy ikke stiller bør det være mulig å tilrane seg årets første serietap i Ålesund.
Aalesund - Lillestrøm søndag 12. april kl. 15.30
Collapse
X
-
Da er vel definitivt kind Mikalsen ute, og Brændsrød har trent alternativt grunnet skade.
Får nå håpe Fofana blir frisk nok, og Lundemo også. Ellers gir jo laget seg selv snart, begynner bli mye.
Ble Lum med på turen? Så han nærmer seg spilleklar. Men Spørs da om han er i form uansett da.Kommentar
-
Er det ventet mange kanarifans til denne kampen? Er selv Sunnmøring og har tenkt meg på kampen, og skal selvsagt stå med Kanarifansen. Håper det er mange som tar turen."When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."
- Uwe Rösler (Våren 2006)Kommentar
-
Kommentar
-
-
Islendingene våre er vel godt vant med å spille på kunstgress?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kind Mikaelsen ble hjemme: http://www.rb.no/Mikalsen_ble_hjemme-5-43-50571.html
Håper de kjører inn FridayKommentar
-
-
Da er startoppstillingen mot Aalesund klar (4-4-1-1):
Arnold Origi
Bjørn Helge Riise
Marius Amundsen
Johan Andersson
Stian Ringstad
Finnur Orri Margeirsson
Marius Lundemo
Mohammed Ofkir
Moryké Fofana
Arni Vilhjalmsson
Erling KnudtzonKommentar
-
Kommentar
-
Skulle likt å hørt begrunnelsen for at Krogstad droppes. Samtidig utrolig gøy at Ofkir får sjansen.Kommentar
-
Litt uventa at Krogstad ble droppa etter den lovende debuten, men blir morro å se Ofkir.
Må ærlig innrømme at jeg har minimalt med forventninger med den inngangen vi har til kamp, men forventer at dem løper ræva av seg i beste Mjøndalen ånd, så får vi se om det holder til poeng.
(Edit: Beklager mitt ekko av Krogstad/Ofkir-byttet, sånn går det når man (jeg) er treg ☺)¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Håper det er avklart med Krogstad og at det er planlagt å la unggutta rullere litt på høyrekanten inledningsvis i sesongen. Virker litt merkelig å vrake ham etter en sånn debut."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Om jeg er usikker på Fugla så er jeg enda mer usikker på Aalesund. Mildt sagt merkelig trenervalg dem gjorde i vinter. Jeg hadde et inntrykk av at Aalesund hadde litt ambisjoner, men Aabrekk er jo ekstremt grå og har de siste årene bemerka seg gjennom å parkere bussen inne i Sogndals 5-meter. Resultatet fra serieåpningen var jo rett og slett grusomt, men jeg så ikke den kampen så jeg veit ikke hvordan de fremsto."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
For oss som ikke er i Ålesund tror jeg kampen kan sees her (ingen garantier)
Kommentar
-
Fantastisk spennende oppstilling! Arni er den jævelen som kan jobbe fram muligheter, og så også ut som han hadde litt ro med ballen. Ung og frisk, og prøver ratt på et par langskudd også pga det, og blir ikke overrasket om et av de går inn!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Liker at vi har både Lundemo og Arni sentralt. Om Finnur fokuserer på det defensive kan Arni og Lundemo komme seg i posisjon i boksen. Om både Ofkir og Fofana har dagen kan vi komme til mye på kantene, og da er vi avhengig av alternativer inne i boksen. Erling er ingen Lineker, men Arni ser mer ut som en slik type. Lundemo er jo også dyktig på dette.
Johan-Amundsen er noe av et odd couple, men det kan funke. Vi bør kunne spille oss ut bakfra uten for store problem i hvertfall."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Herlig sitat fra utsendt journalist på Color Line:
-og slik kan man ut fra statistikken lese at hjemmelaget er favoritter i dagens kamp. Men statistikk er som en bikini; den viser noe interessant, men skjuler noe vesentlig.Kommentar
Kommentar