Aalesund - Lillestrøm søndag 12. april kl. 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Mange unge gutter på laget i dag, så trenger ikke å bruke så mye energi på dette. Flere er positive, andre skuffer! Totalt for svakt, må rettes opp i mye fort..

    Kommentar

    • Avon
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2011
      • 267

      Med Kippe eller SKM i midtforsvaret tror jeg vi hadde vunnet denne kampen lett, ikke fordi JA gjorde en dårlig jobb, men vi manglet tydelig trykk og duellkraft inne i egen 16-meter.

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3202

        Vi hadde fortjent 3 poeng i dag - ingen grunn til svartmaling. Amundsen uheldig, det er slik som skjer. Eneste som virkelig irriterer i dag er presisjonen i overgangsspillet, og Pellegrinos utilgivelige tafatthet foran baklensmålet.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Måten James får ta ned ballen på og avansere uten press inn i vår sekstenmeter bør medføre reaksjoner. Ødeleggende midtsopperspill igjen.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6079

            Runar gjorde jobben i dag. Synd vi er så upresise på alle overgangsmulighetene. Pelegrino la ikke akkurat inn en fantastisk søknad på mer spilletid.

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Går an å spille ålreit fotball med denne stallen, men da må man for guds skyld ha en offensiv mentalitet og et fokus i det man holder på med. Vi rører det til for oss selv defensivt, er for upresise fremover og tør ikke satse fremover. Få huet på rett plass!
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                Hadde noen sagt til meg før kampen at vi skulle få 1 poeng hadde jeg sagt ja takk, nå etter kampen er jeg litt skuffa men herregud poeng borte er bra .... Men i denne kampen bytta Runar bort seieren... Erling og Fofana hadde hvert gull å ha når Aalesund flytta opp så mye folk på sluten.

                Kommentar

                • runarM
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 565

                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                  Godt å se at bedreviterne er jævlig dårlig på hersketeknikk!!
                  Det var altså innbefattet meg selv, siden du hisser deg opp.
                  runarM

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2151

                    Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                    Moral? Meg midt i rævva. Fy faen for et møkkalag! Kan i det minste fortsette å jobbe i forsvar til kampen er ferdig. Amundsen er ei jævla fitte!
                    Synes den er litt drøy ,Amundsen bør ikke være "hakke skyllingen".
                    Slipper vi inn ett mål i snitt iløpet av kampene så er det greit nok.
                    Synes heller vi burde drept kampen fremover på banen , vi har flust av overgangs muligheter vi misser på ved å være unøyaktige i pasningsillet.

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3202

                      Prøver iherdig å ikke si min hjertens mening om Pellegrino. Klarer det fortsatt…såvidt...

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        Dette er fotball som under Berg, kontringsbassert hawaii-fotball. Med det blir vi enda mer anonyme i norsk fotball.

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3384

                          LSK på Face presterer faktisk å si at Pelle hadde et godt innhopp.

                          Kommentar

                          • Stan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 1082

                            LSK på face er det samme som Neues Deutschland var under DDR!

                            Kommentar

                            • Gigi
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Sep 2009
                              • 110

                              Isolert sett gjør jo Runar nok til at vi skal vinne dette, men hvis vi skal gi fra oss alt av eget spill straks vi leder med ett mål borte mot så dårlig motstand, så vil vi heller aldri gro baller eller selvtillit nok til å dominere kamper (foruten de vi blir forært, som mot Start). Dét er mer interessant enn et bytte her og et bytte der.

                              Om en måned begynner rekka med kamper mot Rosenborg, Vålerenga og Molde. Får håpe vi får i gang spillet og ligger trygt plassert på tabellen før den tid.

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3202

                                Finnur meget god igjen. Har alle forutsetninger for å bli en stor favoritt.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Nei, det er ikke Runars feil at Amundsen trekker seg i to dueller på rad mot James som foranledning til utligninga, men at vi skal spille på oss en haug av overganger imot når vi leder borte er rett og slett for jævli dårlig.

                                  Kommentar

                                  • LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3384

                                    – Vi er misfornøyde. Men de presset oss hardt på slutten, så det var kanskje fortjent at de fikk ett poeng, sier LSK-trener Runar Kristinsson til CMore etter kampen.

                                    Med slike taperholdninger kan det bli en meget beinhard sesong. Kan ikke se de presset oss nevneverdig, helt normalt at hjemmelaget presser i slike situasjoner når laget ligger under. De skapte i tillegg nada i hele 2.omgang.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Er det forresten noen som har en forklaring på hvorfor vi sender Lundemo på landslagsoppdarg når han tydelig sliter med smårusk, der andre klubber simpelthen bare melder avbud for sine spillere? Kanskje det aller tristeste med LSK så langt er å se hvor langt unna Marius er formen.

                                      Tipper en ren skjebnekamp mot Stabæk i fjerde runde, taper vi der blir det en kamp mot veggen hele sesongen med en spillestil som tydelig ikke tar med seg noe fra Haglund.

                                      Kommentar

                                      • BroganTrundler
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2014
                                        • 665

                                        Vi må være Tippeligaens svakeste kontringslag, flaut å se på noen av sjansene vi kaster bort. Mot bedre motstandere blir vi knust hvis vi spiller som i dag.

                                        Kommentar

                                        • ynnor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 857

                                          I dag står i hvertfall garantien om å gi alt seg nesten 100 %. Marius Amundsen har en dårlig dag på jobben og pasninger spesielt i første omgang holder ikke engang 2 div. nivå.

                                          Kommentar

                                          Working...