Siden han viste lovende takter i den omgangen han fikk mot Start, før Kippe klønet det til og ble utvist, synes jeg det er på tide at dette talentet får sin egen spillertråd. Blir spennende å se om han virkelig griper muligheten i Tippeligaen.
Fredrik Krogstad
Collapse
X
-
Selv om han ikke har fått veldig mye spilletid, er Krogstad en spiller jeg har fått skikkelig sansen for. Innstilling og innsats har vært upåklagelig de få minuttene han har spilt, og han virker som en utrolig hyggelig kis. Liker det jeg ser, og tror han kommer til å få en del tid på gresset...FORZA FUGLA
I med og motgang, vi er Lillestrøm!
FUGLA FOR LIFE!Kommentar
-
Men nei, når noen andre av våre spillere gjør noe bra så skal deres prestasjoner ikke hylles i seg selv, men brukes til å trykke ned Finnur og Arni.
Dumt, kunnskapsløst og en hån mot islendingenes historie i LSK.Kommentar
-
Tjah, nå svarer du forsåvidt på et månedsgammelt innlegg, skrevet når Krogstads takk for en positiv debut på høyreving var å bli benket til fordel for en spiss som leverte direkte svakt spill på høyrevingen når dette ble skrevet.
Ellers får jeg takke for at du kaller mitt innlegg dumt og kunnskapsløst, og samtidig si meg enig i at Finnur viser veldig mye bra
God 17. mai!¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
hyggelig at han scora sitt første TL mål. Tror vi kommer til å se flere scoringer fra den karen. Massevis av talent. Digger det.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Tjah, nå svarer du forsåvidt på et månedsgammelt innlegg, skrevet når Krogstads takk for en positiv debut på høyreving var å bli benket til fordel for en spiss som leverte direkte svakt spill på høyrevingen når dette ble skrevet.
Ellers får jeg takke for at du kaller mitt innlegg dumt og kunnskapsløst, og samtidig si meg enig i at Finnur viser veldig mye bra
God 17. mai!
Var heller ikke spesielt ute etter deg, Pingla - det har vært mange innlegg mye mer negative enn ditt - mot spillere jeg mener ikke fortjener det. (Finnur er min nye helt, har potensiale tilå bli en helt i gult og svart).
God 17. mai til deg også, og alle andre gærne nok til å elske denne underlige klubben vår.Kommentar
-
Fredrik Krogstad hadde et strålende innhopp idag. Etter at han kom inn, syns jeg midtbanen ble mye tryggere. Og han kjemper som faen hele veien. Knallkamp, og håper vi får se mer av ham fremover.FORZA FUGLA
I med og motgang, vi er Lillestrøm!
FUGLA FOR LIFE!Kommentar
-
-
Drillo bestemte seg for at hvem det nå enn var på Viking vant duellen tidlig i andre omgang. Så da.Kommentar
-
Første 5 hendelsene bytyqi var med på rota han enten bort ballen, bomma på pasningen eller ble fratatt ballen. Ikke kjempebra innhopp akkurat. Spesielt at han skulle vinne en sånn duell, når Krogstad viste eminent teknikk og ro i pressede situasjoner.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Glimrende kamp av Krogstad. Gjorde kun 1 feil på over 60 minutter. God både på kant og bak spissen. Flink til å holde på ballen, trygge pasninger og sterk i kroppen. Utrolig at han er blitt prioritert bak både Kolstad og Vilhjalmson. Er to nivå over disse.Kommentar
Kommentar