Best i den ultraviktige sistekampen i fjor høst, og blant de aller beste i dag. Kultspiller!
Fredrik Krogstad
Collapse
X
-
Meget solid gjennomført kamp i går. Synes han har større ro med ballen nå, og virker å ha vokst som fotballspiller. Flott ballfordeler og mange gode vendinger av spillet. Har fortsatt litt å jobbe med på presisjon av avleveringene, men innsatsen og hvor mange metere han legger ned i en kamp kan ingen ta fra han. Nå mangler bare at han også melder seg på målkontoen.👍 8Kommentar
-
Kjenner jeg blir mer og mer glad i denne karen.
Ja, han har sine begrensninger. Men han er i ferd med å bli en svært viktig brikke i dette laget. Kjemper, sliter og går foran. Dette er det nærmeste vi har vært en Søgård siden øh...Søgård?"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller👍 13Kommentar
-
Fortsatt ung og noen områder å bli bedre på, men synes han har tatt steg. Dette kan bli bra.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*👍 4Kommentar
-
Bør vel la det gå ut sesongen og se om han holder nivået stabilt før vi signerer ny kontrakt?👍 2Kommentar
-
Fredrik er den type spiller som alle lag i ES ønsker seg. Han har kanskje ikke de ekstrem egenskapene som folk ser etter, men innsatsen er upåklagelig og han er i ferd med å etablere seg som en kultspiller.lHvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Nettopp; "i ferd med". Det han har vist de siste matchene synes jeg bør vare i en lengre periode før man vurderer ny kontrakt. Det er hvert fall min mening.👍 1Kommentar
-
Jeg tviler på at vi kan finne en vesentlig bedre spiller til lignende pris. Nå har Fredrik kontrakt ut 2020 så det er ingen hast, men ser ingen problemer med å forlenge hans. Jeg er litt usikker på hva du sikter til vedrørende de siste matchene. Fredrik har vært gull verdt til å dekke opp rommet foran Kippe og Rafn og jobber ofte for to i det defensive, spesielt når Ødemarksbakken sliter med å komme tilbake i posisjon. Når det i tillegg ikke har vært, så vidt jeg kan huske, noe tull med Fredrik, så mener jeg det bare er å forlenge.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Ny strålende match. Seiler opp som en av vårsesongens beste LSK-spillere. Vi så igjen hvor mye initiativ vi mistet når Krogstad ble flytta ut på kant. Har tatt store steg nå og er litt undervurdert. Signer ny kontrakt asap!..................👍 6Kommentar
-
Dekker hele venstresiden vår inklusivt Ødemarkbakkens ansvarsområder. Helt enorm rekkevidde. Vår beste og viktigste spiller i kveld. Hadde vært udiskutabel BB dersom ikke Smarason hadde scoret to.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 9Kommentar
-
-
👍 3Kommentar
-
Men ja , Krogstad var BB.
Er så veldig posetivt oversket over Krogstad.
Begynte å se litt tendenser i fjor på at var blitt litt bedre
i noen av spillets faser. Men følte likevel at han fortsatt
bare var en spiller som var ‘ grei å ha i stallen’.
Men nå iløpet av sommer månedene , har han blitt en av våre viktigste og beste spillere. Og jeg føler meg ganske sikker på at dette ikke er ett blaff , da han har vært totalt sett den beste spilleren vår denne sesongen.
Annen god ting med dette , er at nå kan Matthew selges uten irritasjon , om vi får nok kroner da ?
Som andre er her : Ny forbedret kontrakt snarest til Krogstad !Kommentar
Kommentar