Her var det mye interesse, gitt. Fredag og ingen kamptråd enda.
Ikke helt enkel kamp og vi har ikke allverdens statistikk å se tilbake på. En seier og en uavgjort ved de siste fem besøkene på Alfheim. Tromsø har mye press på seg og ble fullstendig nedsablet av lokalavisa etter forrige kamp. De har mye å bevise. Tromsø bør likevel, sammen med de to forrige lagene vi har spilt mot, ligge godt bak oss på tabellen ved serieslutt, så det er på tide å hamstre poeng. Dessuten hater jeg personlig virkelig inderlig å tape på Alfheim. Dessverre har jeg god trening i det, spør Mykle om humøret på katta da.:-)
RBs forslag til førsteellever er spenstig nok til at jeg stiller meg bak den.
Origi
Riise - Amundsen - Kippe - Ringstad
Johan - Lundemo
Krogstad - Fofana - Ofkir
Knudtzon
Erling beholder jeg på topp, fordi samspillet med Fofana ser ut til å kunne bli morsomt nå. Går også for Kippe framfor Simen i denne kampen. Gilbert nevner i treningstråden at Ofkir kom fra høyre kant og Fofana fra venstre under siste trening, så ingenting er gitt her.
Ikke helt enkel kamp og vi har ikke allverdens statistikk å se tilbake på. En seier og en uavgjort ved de siste fem besøkene på Alfheim. Tromsø har mye press på seg og ble fullstendig nedsablet av lokalavisa etter forrige kamp. De har mye å bevise. Tromsø bør likevel, sammen med de to forrige lagene vi har spilt mot, ligge godt bak oss på tabellen ved serieslutt, så det er på tide å hamstre poeng. Dessuten hater jeg personlig virkelig inderlig å tape på Alfheim. Dessverre har jeg god trening i det, spør Mykle om humøret på katta da.:-)
RBs forslag til førsteellever er spenstig nok til at jeg stiller meg bak den.
Origi
Riise - Amundsen - Kippe - Ringstad
Johan - Lundemo
Krogstad - Fofana - Ofkir
Knudtzon
Kommentar