At det ikke er rødt kort er helt uforståelig. Det som er enda mer uforståelig er at Marcus Hansson kan stå å småflire og snakke med våre spillere rett etterpå. Hva faen? Vi er Lillestrøm Sportsklubb for pokker, man gjør ikke sånt uten å få høre det. Opp i trynet hans og si i fra!
Tromsø - Lillestrøm 19.04.2015 kl. 18:00
Collapse
X
-
En skandale at så mange er så usynlige, spillet som presteres er langt unna godkjent, og Runar skal ikke stå der å å gi inntrykka av noe annet. Det er en trepoengsserie, at man ikke har tapt er ingen trøst og unnskyldning overhode. Islendingene på og utenfor banen er langt unna.Kommentar
-
Kommentar
-
At det ikke er rødt kort er helt uforståelig. Det som er enda mer uforståelig er at Marcus Hansson kan stå å småflire og snakke med våre spillere rett etterpå. Hva faen? Vi er Lillestrøm Sportsklubb for pokker, man gjør ikke sånt uten å få høre det. Opp i trynet hans og si i fra!Kommentar
-
Kommentar
-
Vi må finne en langt bedre måte å utnytte Fofana på. Orker ikke å se alle disse pene raidene hans som ender ut i ingenting. Man kan rive seg i håret av langt mindre.Kommentar
-
positivt:
- Fønix putta
- Gode tendenser
- Stian begynner å komme i form
- Mye fotball i Johan
Negativt
- Riise skada
- Dommer'n
- Kommentatoren på Cmore
- Byttevegring
- Vilhjalmson bedre enn de på benken?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Synes egentlig det var en god bortekamp, men med lite uttelling. Burde hatt straffe og Hadde bare Lundemo sitt frispark gått 5-10 cm Lavere så....fortsatt sjokkert over at det ikke ble rødt. Krise hvis BH er ute lenge for han er lagets viktigste spiller i min bok.Last edited by tilt; 19.04.2015, 19:20.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Halvveis grei førsteomgang. Litt for dårlige både fremover og bakover. Dårlig inngang på 2.omgang der Tromsø fort kunne tatt ledelsen. Men fra 55 min og utover synes jeg vi er ganske bra, og styrer kampen. Riktignok sliter vi veldig med å skape noe. Ender veldig ofte med at Fofana prøver å tråkle seg forbi 4-5 mann før den sjette beiner ballen unna rett før han får skutt. Kommer faen meg til å miste håret før august. Ser dessverre ut til at årets utgave kan skape mer frustrasjon enn glede. Men det er absolutt ikke helsvart. Tendensene er der noen ganger, de må bare komme langt oftere enn de gjør nå.
Men nå må vi faen meg ha seier mot Stabæk!..................Kommentar
-
Tror vi kan avskrive topp 5 i år. Vi blir nok langt dårligere. Tenk når vi møter de gode lagene.Kommentar
-
Klarer ikke å gi helt slipp på dommern her.. 2 grisestygge taklinger som gir 2 skadde spillere, pluss på med ett par taklinger til med nesten samme skjebne (bl.a. rett før BHR ble kvestet). At det ikke ble gitt rødt kort her, det må få etterspill.Kommentar
-
Gjengen på Fotballkveld er enstemmig enig i at det er rødt, og at dommern burde sone karantene. Jeg gir vanligvis beng i hva såkalte eksperter mener, men det er fint å høre at de ser akkurat hvor hårreisende den taklinga der var.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Det er så sjukt provoserende når man ser posisjonen til dommeren. Står med klar sikt fire meter unna situasjonen. Udugelig kødd.Kommentar
-
Dos Santos sier jo faktisk noe vettug, utrolig hvordan Stabæk kan finne leiesoldater og allverdens trams i siste lita og få i sammen noe som kan spille fotball. Og til og med på humpete og håpløst utdaterte Nadderud. Til sammenligning har LSK en vanvittig kontinuitet i spillergruppa og har spilt på fløyelsunderlag, men spillerne ser ut som om de knapt har håndhilst før kampen blåses i gang og engang har lyst til å være utpå der.
Frykter sterkt glødende ryggelys på LSK-spillere neste helg i møtet med type Gorocia. Sikkert på løp etter pasning fra Finnur Feilpassur. Lykke til med oppgaven å styre kampen.Kommentar
-
Gutta i studio er klokkeklare. Det skulle vært rødt. http://www.tv2.no/2015/04/19/sport/6821791
Skjønner det fortsatt ikke. Hvordan skal spillerne vite hvordan de skal forholde seg på en bane, når de kan gjøre hva pokker de vil uten at det skal få konsekvenser. Sparker du bort ballen og river av deg trøya i løpet av en kamp er du utvist. Men å nesten brekke beinet tvers av belønnes med gult. Dommeren står fem meter unna - jeg fatter ikke hvordan det er mulig å slippe unna. Dommeren bør settes i karantene ut sesongen, for det er noe av det verste jeg har sett. Kjenner samtidig at det også påvirker "gleden/interessen" over at norsk toppfotball er tilbake når slik bare blir belønnet med gult kort.Kommentar
-
Vi kalte Brage for tragedien da han dømte Raufoss i adeccoligan var like håpløs da til og dømme da et under at Hanson bare fikk gult kort det var klart rødt kort her bør forbunde gå inn og ilegge Hansson på Tromsø 5 kamper karanteneKommentar
-
Registrerer at flere slakter forsvaret I dagens kamptråd. Syntes ikke 5 skudd på mål for TIL er så veldig avskrekkende. Laget har sluppet inn tre mål på tre kamper. Godkjent. Fakta er at det det er det offensive samhandlingsmønsteret som overhode ikke eksisterer. Legg merke til hvor mange ganger vi har gode overgangsmuligheter hvor ballen faen meg ikke går fremover. Andersson er I mine øyne værsst I klassen der. Ble litt bedre utover 2.omg I dag.Kommentar
Kommentar