0-2.. Henter meg en øl!
LSK - Stabæk, søndag kl. 18:00
Collapse
X
-
Fy faen i helvete.. dette gidder jeg faen ikke mer. Vi er soleklare nedrykkskandidater. SOLEKLARE!
Forsvaret vårt er en skygge av seg selv. Latterlig forsvarsspill....Kommentar
-
..som jeg sa; vi kommer til å ligge under!
Får håpe vi ikke blir det nye Brann. Årets store skuffelse så langt.
Og der er det 2. Mot konkurslaget as. Grattulerer til Per Berg som heller sponser damelaget, som nesten ingen bryr seg om.Kommentar
-
Er det mulig? Fy faen! Jævlig ufortjent også.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Skjønner Per Berg godt jeg.Kommentar
-
Mandag, tirsdag, onsdag onanerar jag
Torsdag, fredag, lørdag likaså
Søndag er den dagen mann i kyrkan gå
Men da onanerar jag endå
Onani, onana, onanera
Ja, da onanerar jag
Och om du ser på meg
Så onanerar jag...Kommentar
-
Syns egentlig det lukta 0-1 ganske lenge. Angrepsrekka deres er raskere i beina enn vårt forsvar, og jeg syns ikke midtbanen fungerer optimalt.
Med 0-2 til pause er det vel umulig å håpe på noe annet enn uavgjort, maksimalt. Dette lover ikke bra for sesongen, syns jeg. Burde stått med tre seire fra disse fire kampene for å ha håp om noe annet enn bunnkamp.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Det positive er at man går skikkelig offensivt til verks, men det forårsaker dessverre at det blir tynt defensivt. Det avslører at Amundsen og Kippe ikke skulle vært tippeligaspillere per dags dato.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Bare skylde på forsvaret går ikke. Vi har "nytt" lag, ny trener, noen skada. Ikke gode nok angripere, lite system, ingen gode tunge erfarne spillere i boks å lene seg på osv osv.
Det er klubben som helhet alt hviler på. Det KAN ordne seg til det bedre utover sommern, but who knows. Kan gå rævva også.
Orker ikke nevne enkeltspillere hele tida, men fy fffffffff.Kommentar
Kommentar