Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bra med et relativt trygt bytte. Ingen vits å ta noen sjanser nå. Målforskjell kan jo være svært viktig når man står med 20 poeng ved slutten av sesongen.
Vi spiller faktisk verre og verre utover i denne kampen. Her burde man tråkka til, blødd, kjempa og gitt alt de faen meg har. Men her lunter de rundt på banen som en gjeng tapere.
Ja det er helt forferdelig å ta ut Friday , når vi må ha mål.
Kan ikke få sagt nok ganger hvor skuffa jeg er over Kristinson.
Begynner nesten å savne Haglund , og da er det noe fryktelig galt .
Vi spiller faktisk verre og verre utover i denne kampen. Her burde man tråkka til, blødd, kjempa og gitt alt de faen meg har. Men her lunter de rundt på banen som en gjeng tapere.
Prater om du a?!?! Er jo GI ALT GARANTI på Åråsen.
Denne Arni gjør jo faen meg narr av klubben, åssen kan man forsvare sette noe sånt på banen? Det påhoppet på Sayouba viser jo hvor fullstendig på bærtur denne karen er. Og på benken sitter det en kar som har vist i år at han vet hvor målet står. Flaut!
Kommentar