LSK - Stabæk, søndag kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BroganTrundler
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2014
    • 665

Og ingen aviser skriver en eneste setning om den unisone pipinga mot Hallen.

Kommentar

• Kjølnerdomen
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2008
      • 148

Opprinnelig skrevet av ynnor
      Kan noen fortelle meg hva Pellegrino gjør på trening siden han er sist i rekka. Han gjør mer på 5 min enn alle de andre offensive spillerne. Knudzon ødelegger 95 % av alle angrepene våre IGJEN
      Enig når det gjelder Pelle, men i dag er jeg uenig når det gjelder Knudzon.

Ja - han har like harde mottak som skudd innimellom, men i dag var han som regel den eneste som beveget seg foran ballfører. Og bevegelsene ble gjort for å skape rom for andre, men de stod som saltstøtter. Da endte det i veldig mange tilfeller at ballfører spilte på den eneste bevegelsen - Erling sin. Dette gjorde at Erling fikk veldig mange baller han ikke burde hatt, og dermed ble jobben ekstremt vanskelig for Erling i dag. Spesielt når medspillerne fortsatt ikke hadde beveget seg når han mottok ballen...

OBS! Så bare andre omgang, så dette innlegget omhandler ikke ting som skjedde i første!

Kommentar

• LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3417

Gi Alt Garanti?

Uriner meg i trynet. En skam

Kommentar

• Playboy1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 2199

Erling var faktisk bedre i første omgang enn i 2 omg.
          Han var totalt sett brukbar i dag , selv om treffer vel mange baller med leggskinna sine.

Kommentar

• Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

Erling var kanskje LSK sin beste med en svak 3 i dag. Resten med karakterene 1 og 2.

Kommentar

• BroganTrundler
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2014
              • 665

Erling var den eneste som klarte å skape noe offensivt i dag. Veldig frisk i første omgang, men veldig svak i andre som resten av laget.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

Og hva da med Fred F? Bidrar han, eller er det ikkeno rart han ikke har spilt i år, før nå. Han er vel bedre enn Arni? Klart, det er jo litt annen tankegang hos afrikanere som vi kjenner dem her, men Fredde er vel en matchvinner når han har dagen.

Kommentar

• Kjølnerdomen
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2008
                  • 148

Erling var IKKE god i andre (i likhet med resten av laget) - MEN bevegelsene hans kunne/burde skapt rom for andre, om dette laget hadde hatt noe som helst form for samhandling eller offensiv plan...

Kommentar

• knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9567

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                    Fra FrodeHagen1 sin twitter:

Første annullering:

Andre annullering:
                    Merkelige bilder.

Bilde 1 viser ikke Stabækspilleren som opphever offsiden.

Bilde 2 er stoppa før pasningen går. Når pasningen går ser man "klart" at Fred har løpt i offside.

Og den øverste er annulering 2 og nederste 1.

Kommentar

• BroganTrundler
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2014
                      • 665

Syns det som funka i første var at vi hadde en hardarbeidene treer på midten, mens de tre på topp fikk løpe fritt og var vanskelige å markere. Tror Pelle vil fungere mye bedre enn Friday hvis vi skal gå for det samme mot Mjøndalen.

Kommentar

• _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4400

I dag så det ut som vi hadde plassert ut 11 random spillere som aldri har sett hverandre før. Pinlig når Stabæk faktisk har 11 nye spillere og er ekstremt mye bedre enn oss.
                        ..................

Kommentar

• reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13278

Opprinnelig skrevet av Stan
                          Runar har vel ikke akkurat kommet til dekket bord. . Spillerne han har med seg fra Island er sier vel litt om hva lommeboka vår tillater..
                          Du tuller nå? Mener du at lommeboka skal ta skylda for at knoll og tott løper utpå der med trenerens velsignelse?

Kommentar

• LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3417

Så det vel egentlig allerede når lagoppstillingen til Stabæk at dette ble tøft. Satt selv 700 kr på X2 i denne til 1.86, gratis penger. Oddsen på borteseier var godt over 4-tallet. De blå er fryktelig undervurdert i media - det laget de har er absolutt godt nok til øvre halvdel av tabellen, og vel så det.

Kommentar

• knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9567

Opprinnelig skrevet av LS89
                              Så det vel egentlig allerede når lagoppstillingen til Stabæk at dette ble tøft. Satt selv 700 kr på X2 i denne til 1.86, gratis penger. Oddsen på borteseier var godt over 4-tallet. De blå er fryktelig undervurdert i media - det laget de har er absolutt godt nok til øvre halvdel av tabellen, og vel så det.
                              Hadde 0-3 til 30 i odds, så Diomande skulle hatt straffe!

Kommentar

• fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1509

Synes Fred er en spiss vi skal satse på. Binder opp motstandere, er sterk, og en x-faktor. Parret med Knudtzon kan det faktisk bli bra med tiden. Knudtzon løp flere ganger i skyggen til Fred istedenfor å gjøre seg spillbar når han gikk for å vinne dueller.
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

Kommentar

• Tittil
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2009
                                  • 341

Ingen innsats, ingen bevegelse, manglende markeringer ved den første scoringen, høye baller på pygmeer i angrep, dårlig coaching. ingen grep i pausen. Friday, den eneste med fysikk og luftstyrke byttes ut. 2 elendige islendinger. Pellegrino får 5 minutter å skaper kampens fineste innlegg, og viser i tillegg temperament, noe resten av laget mangler. Det må skje noe radikalt, hvis dette kaget skal overleve tippeligaen. Den sportselige ledelsen har en firmidabel utfordring

Kommentar

• magnuslt
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Oct 2011
                                    • 213

Taktikken i dag så ut til å være å spille på tvers i forsvar, bruke støtte i Origi, mens resten holder seg statiske rundt midtbanen.

Kommentar

• fjacob82
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 1509

Opprinnelig skrevet av Tittil
                                      Ingen innsats, ingen bevegelse, manglende markeringer ved den første scoringen, høye baller på pygmeer i angrep, dårlig coaching. ingen grep i pausen. Friday, den eneste med fysikk og luftstyrke byttes ut. 2 elendige islendinger. Pellegrino får 5 minutter å skaper kampens fineste innlegg, og viser i tillegg temperament, noe resten av laget mangler. Det må skje noe radikalt, hvis dette kaget skal overleve tippeligaen. Den sportselige ledelsen har en firmidabel utfordring
                                      Kunne ikke vært mer enig. Grov undervurdering og dårlig inngang til matchen av trenerteamet her synes jeg. Ligger man under 2-0 med svakt spill, bør det skje endringer i pausen.
                                      Jeg aner ikke hvorfor islendingene får sjangse på sjangse, de har definitivt ikke nivået pr.d.d. Kunne fint satt Kolstad istedenfor Finnur på midten, Knudtzon på høyre (hvor han hører hjemme) og evt. Pelle med Fred på topp.
                                      Fred burde uansett ikke blitt byttet ut. Får litt Rodgers følelse av Arni.

Æsj, nå er jeg bare lei av dårlige kamper, og dårlige valg.
                                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                      *Brasseberget*

Kommentar

• fjacob82
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 1509

Opprinnelig skrevet av magnuslt
                                        Taktikken i dag så ut til å være å spille på tvers i forsvar, bruke støtte i Origi, mens resten holder seg statiske rundt midtbanen.
                                        Fikk en følelse av Mohueli av Finnur. Vende bort, pasning bakover.
                                        *Brasseberget*

Kommentar

• Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3501

Opprinnelig skrevet av Stan
                                          Runar har vel ikke akkurat kommet til dekket bord. . Spillerne han har med seg fra Island er sier vel litt om hva lommeboka vår tillater..
                                          Kom ikke til dekket bord? Vi kom på 5.plass i fjor og har mistet forumets mest utskjelte spiller i Palmi, samt PVM som ikke får plass blant de 16 spillerne godset kan ta med seg i troppen og Magnar Ødegaard som vel er det eneste reelle tapet. Ellers har Runar fått hente inn to spillere han kjenner fra tidligere på Island og har overtatt en ung spillergruppe som bør ha utviklet seg videre. Legg også til at Fofana utover i forrige sesong og i vinter viser at han er Tippeligaen beste offensive spiller om man får satt han opp 1 mot 1 ofte.

En ny trener skal få litt tid på seg til å finne riktig formel, men stallen er ikke begrensningen her for å prestere i gruppa bak de fire øverste på tabellen.

Kommentar

Working...