Mjøndalen - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
-
Kan ikke helt friskmelde helt enda. Men for en deilig vitamininnsprøyting andre omgang var. Det viser at det bor mye mer i laget enn det de har vist hittil.
deilig og fortjent seier.Kommentar
-
-
Veldig viktig seier her. Mange gode prestasjoner å bygge videre på også.
Origi har utrolig viktige redninger når kampen vippa. Arnesen var ikke så ille som folk ser ut til å mene. Ringstad ser ut til å være i gang. Friday var genial og Knudtzon var også bra. Får vi tilbake Bonke, Lundemo og Ofkir så kan dette bli bra etterhvert. Synd vi ser ut til å ha bomma helt på overgangsmarkedet i år.Kommentar
-
Balltapene på midten må tas tak i, Finnur er en definitiv versting der, og det rævkjører det trege forsvaret vårt gang på gang, med to midtstoppere som i tillegg er helt ute av det fotballmessig. Sug ut dagen på denne karamellen, men i morra må dette konfronteres!Kommentar
-
Kommentar
-
Utrolig deilig med seier. Digg å se humøret til Friday han storkoste seg.
Men Finnur Feilpasningguur er nødt til å ta seg sammen eller sette seg på benken.
Midtforsvaret vårt eksisterer ikke. Noe må gjøres!Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Eide midbanen fra ca 20 minutter ut i første. Fikk ikke gått gæærnt. Tyngdeloven i eliteserien innhenta hjemmelaget. Visste vi ikke fikk tapt da det sto 1-1 ved pause. Trenger ikke midtstoppere når motstander sjelden er over midten. Klinte inn tre som venta etter hvilen. Hard er morgendagen i Mjøndalen, og for oss mjuk som ei pute. Å gubbevarmævæl som vi fortjente detta !Kommentar
-
Uten fnugg av forsøk på å sammenligne sesongene, føler jeg meg litt som etter Marienlyst i 2001. Vi kom fra (riktignok bare) én ufattelig ræva kamp, og hadde henta spillere ingen hadde trua på. Så åpenbarte en spiss seg, og plutselig vant vi. Tits!Kommentar
-
Hva skjedde i pausen. Det makkverket vi har blitt servert i sesongens første 4 kamper blei erstatta av bra fotball i andre omgang. Rent bortsett fra en tidvis svimmel stopperduo og feilpass-bonanzaen til Finnur."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Herregud så deilig med tre poeng igjen. Ikke noen stor kamp dette heller, men individualister på meget høyt Tippeliganivå som er effektive og endelig har vi litt marginer i andre enden av banen også. Jeg driter i det akkurat nå, og håper i det minste man tar med seg selvtilliten inn i neste kamp og at spillet kan følge etter.
Til de som mener vi ikke har gode nok spillere, så vil jeg heller si at vi har noen av de mest spennende offensive spillerne i Tippeligaen. Friday - Fofana kan fort bli den nye Ujah - Nosa for oss.Kommentar
-
Mulig jeg sier dette i seiersrus, men både Mads Hansen og Vegard Hansen ga meget gode intervju etter kampen. Ingen bitterhet eller bortforklaringer. Rene ord for penga. Kanskje de beste intervjuene jeg har hørt etter et tap.Kommentar
-
Er alt for ofte jeg ser de situasjonene der med angriperen står med hoftefeste på 16-meter.Kommentar
-
Spiller heldigvis i en liga hvor to av tre lagdeler kan være rusa og ha kols så lenge spissen leverer. Om vi nå kan få litt kontinuitet fremover og hvile de to islendingene litt kan dette bli bra. Når man ser nivåforskjellen på hva Kolstad og Finnur foretar seg kan man lure på hvorfor en spiller som aldersmessig strengt tatt burde vært på topp og levert fra første kamp foretrekkes fremfor en klart bedre og fire år yngre spiller.Kommentar
-
Uansett ser man i det minste viktigheten av å ha spisser som kan skape ting på egenhånd. Dette laget med god defensiv organisering og Lundemo tilbake sentralt vil kunne ta mange poeng på enkeltmannsprestasjoner og overganger.Kommentar
Kommentar