Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nå har jeg sett mine 10 første tippeliga-minutter i år, og vi har scoret ett mål og skapt to store sjanser. Skjønner ikke hva folk klager over, i år vinner vi gulll!!
Syntes ikke det er helt natta i kveld. Man kunne se tendenser fra fjoråret på slutten av omgangen. Men vi har noen helt krisedårlige klareringer og sjokkerende (upressa) feilpasninger. Bunnivået vårt defensivt er ganske jævlig, for å si det sånn. Offensivt kom det seg litt utover i omgangen. Egentlig fornøyd med at vi fikset utligning før pause. Nå må man bare gønne på videre. Kippe matchvinner på corner! Lenge leve dødball-laget.
jeg frykter vi må venne oss til dette nivået, men faen heller om det skal få skje i stillhet. Kippe og Amundsen fremstår som en dårlig spøk sammen, ser ikke ut som de kan spille fotball i det hele tatt. De er ikke i nærheten av TL-nivå.
Kommentar