Underlaget er jo helt skandale. Går jo ikke ann å spille fotball på det jordet der... Hadde vært bedre å spille kampen på grus
Eidsvold Turn – LSK, onsdag 6.mai, kl 18:00
Collapse
X
-
-
Faen, så mange totalt unødvendige frispark vi skaper i farlige posisjoner denne sesongen. Irriterer meg grønn!Kommentar
-
Symbolsk for Runars LSK, et avspark mot et andredivisjonslag og man spiller ballen bakover og etterhvert helt tilbake til keeper, som i det de burde vite er vanskelig vindforhold dundrer ballen ut og får den selvfølgelig nærmest i retur, og setter hele laget under press fra start. Dette er altså folk som lever av å spille fotball, skulle ikke tro de brukte to sekunder på taktikk. Hele omgangen fortsetter Origi med lange utspill og frispark der vi knapt vinner en eneste av duellene, fordi vi som kjent er ræva i lufta. Men hørte jeg ikke likevel Runar skrike "slå langt"?
Hva faen er det egentlig som skjer i klubben? Dårlig matte er ingen unnskyldning overhode, hvor er ambisjonen om å vise seg som et bedre lag? Man legger kampen i motstanders hender, selv et fuckings andredivisjonslag.Kommentar
-
I skrivende stund er for øvrig dette resultater fra andre kamper med TL-lag involvert:
Brun-Horten - Brundalen 2-1
Fyllingsdalen - Haugesund 2-1
Vindbjart - Start 2-0
For øvrig overpresterer søpla mot Gjøvik/Lyn. Der er det målløst til pause...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kisa tar ledelsen mot Strømmen. Nesten samtidig går Gjøvik/Lyn opp i ledelsen på et nydelig frispark. Ahhh, cup er herlig!Kommentar
-
Kommentar
-
2-0 nå. Fred igjen gitt.
Detta går mot avansement.
deilig å se at søpla sliter. Forøvrig deilig at Brann sliter såpass. Irriterer meg voldsomt at man (TV2) hyper og fokuserer så mye på ett 1.div lag, og overser TL lagene når de setter opp kampene for NM.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Vi sleit fælt i motvinden i førsteomgangen og dommeren overså to klare frispark til Fofana. Ellers så synes jeg det var en grei gjennomkjøring.Kommentar
Kommentar