Fantastisk måte å pådra seg karantene på, håpløst! Det blir det vel ihvertfall parkering av bussen på Lerkendal.
Lillestrøm SK - søpla
Collapse
X
-
Der synes jeg man ser at Riise ikke er en naturlig back, Lindquist runder ham altfor lett, Riise er helt overspilt. Og alt starter med en sentral midtbane som ikke står opp, det mangler en jævla kjøter ved siden av Johan, det blir for passivt.Kommentar
-
-
-
Bare å takke VIF for et poeng. Håpløs kamp. Lurer på hva dem egentlig gjør på trening. Og treneren vår er som vanlig fornøyd...Kommentar
-
Herregud, hva jabber søpla med ang straffa? Den var soleklar. Først på ballen? At ballen treffer ræva samtidig som du klipper ned spiller, så er du ikke først på ballen. Søppel!!!Kommentar
-
Den kampen skriker ihvertfall etter en type som Pelle. Det blir kanskje en faremoment taktisk, men hvis vi ikke klarer stille med mer som kan utfordre med ball kommer vi til å bli fullstendig latterliggjort mot to motstandere som er langt bedre enn det vi har møtt til nå. Jeg gruer meg allerede, jeg frykter det blir svært stygge tall på Lerkendal hvis vi stiller med like mange med lua i hånda fra start der.
Spillemessig har vi tatt et langt steg tilbake, mye lenger enn det man unnskylder to rutinerte spilleres avgang med. Vi beholdt tross alt den viktigste for videreføringen av stilen, Johan.Kommentar
-
Man ser forskjellen på en god og en dårlig trener når Rekdal klarer å ramse opp 10-15 aspekter som VIF burde vært bedre på, mens Runar bare mumler noe om å tørre mer.Kommentar
-
Samme om det er innsats på trening når såpass mange ikke viser innsats i kamp, og spesielt en viser at han ikke engang er i nærheten av nivået. Denne greia rundt Arni begynner virkelig å bli en farse, når Runar i utgangspunktet er så defensiv om lagets styrke er det helt vanvittig at Arni får så mye spilletid. Åssen skal han vokse av å bli pissa på i hver runde, attpåtil i en uvant posisjon?Kommentar
-
Det er jo bare å venne seg til å spille uten Fofana, han selges jo til sommeren. Fint å få en testpå hvordan det går. Det kommer sikkert tilå bli glitrende angrepsspill uten han. Dette ser ikke bra ut. Fofana er veldig viktig for et lag som ikke evner å angripe som et lag, dessverre.Kommentar
-
Det er jo bare å venne seg til å spille uten Fofana, han selges jo til sommeren. Fint å få en testpå hvordan det går. Det kommer sikkert tilå bli glitrende angrepsspill uten han. Dette ser ikke bra ut. Fofana er veldig viktig for et lag som ikke evner å angripe som et lag, dessverre.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
Kommentar