Lillestrøm SK - søpla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Kamptråd Lillestrøm SK - søpla

    Fra Oslos mindre sjarmerende bomiljøer tar vi i mot diverse nyinnflytta bønder med desperat identitetsbehov, samt diverse rusk og rask fra toten og andre østlandsbygder som ikke er klare for å bytte NAV-kontor, på Åråsen søndag 18.00. Dette er en tjeneste vi yter anstendige osloborgere en gang i året, da det denne søndagen er mulig å gå tur i byen uten å bli plaget av sosialklienter og tjuvpakk som lukter fjøs. Sammen med de veneblå supporterne kommer et usjarmerende fotballag som jevnlig trekker 3-5.000 av Oslos 650.000 innbyggere til sine kamper, prototypisk avholdt på en hjemmebane de har lånt av det offentlige i påvente av faste ytelser tatt fra samfunnets felleskasse.

    Vi ber om at verdigjenstander sikres og at man bruker plasthansker dersom man må plukke opp tomflasker og annet søppel fra hager og offentlige steder. Husk blodsmitte! Vær også aktpågivende i rundkjøringer, da enkelte særs dårlig vedlikeholdte busser kan finne på å ta flere runder og miste et hjul eller seks. Pek heller ikke på disse bussene med pinner eller la barna kaste småstein i nærheten, da dette blir oppfattet som drapsforsøk av passasjerene.

    Deres tidligere yppersteprest har, sammen med deres nåværende trener, ytret et sterkt ønske om å bli pissa på. Det synes jeg vi skal oppfylle.

    Lagoppstillinger er vel som vanlig for oss, vi stiller med sympatiske spillere i alle aldere. På den andre banehalvdelen vil vi finne diverse vrakgods (les matvrak) fra europa (les danmark), samt noe rotløs ungdom som har et sterk ønske om å bli solgt til kina.

    God kamp!
  • KEBABavSVIN
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 594

    #2
    Ringstads 100. seriekamp for klubben?
    Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3373

      #3
      Rekker ikke Foffen kampen?

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2558

        #4
        Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
        Ringstads 100. seriekamp for klubben?
        Sier Kanaripedia det, så er det korrekt!
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2937

          #5
          Opprinnelig skrevet av reka
          Fra Oslos mindre sjarmerende bomiljøer tar vi i mot diverse nyinnflytta bønder med desperat identitetsbehov, samt diverse rusk og rask fra toten og andre østlandsbygder som ikke er klare for å bytte NAV-kontor, på Åråsen søndag 18.00. Dette er en tjeneste vi yter anstendige osloborgere en gang i året, da det denne søndagen er mulig å gå tur i byen uten å bli plaget av sosialklienter og tjuvpakk som lukter fjøs. Sammen med de veneblå supporterne kommer et usjarmerende fotballag som jevnlig trekker 3-5.000 av Oslos 650.000 innbyggere til sine kamper, prototypisk avholdt på en hjemmebane de har lånt av det offentlige i påvente av faste ytelser tatt fra samfunnets felleskasse.

          Vi ber om at verdigjenstander sikres og at man bruker plasthansker dersom man må plukke opp tomflasker og annet søppel fra hager og offentlige steder. Husk blodsmitte! Vær også aktpågivende i rundkjøringer, da enkelte særs dårlig vedlikeholdte busser kan finne på å ta flere runder og miste et hjul eller seks. Pek heller ikke på disse bussene med pinner eller la barna kaste småstein i nærheten, da dette blir oppfattet som drapsforsøk av passasjerene.

          Deres tidligere yppersteprest har, sammen med deres nåværende trener, ytret et sterkt ønske om å bli pissa på. Det synes jeg vi skal oppfylle.

          Lagoppstillinger er vel som vanlig for oss, vi stiller med sympatiske spillere i alle aldere. På den andre banehalvdelen vil vi finne diverse vrakgods (les matvrak) fra europa (les danmark), samt noe rotløs ungdom som har et sterk ønske om å bli solgt til kina.

          God kamp!
          Ha ha! Tidenes trådstart!

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2937

            #6
            Opprinnelig skrevet av LS89
            Rekker ikke Foffen kampen?
            JO, for faan!

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2937

              #7
              Fytti hælvette som jeg gleder meg til i morra! Vi skal pisse og drite på de spyblå og sende dem som en pulverisert knokkelhaug hjem til plata og drabantbyene. Vi skal knuse dem i duellene, vi skal gjøre kantene dere så svimle at de spyr, vi skal drepe midtbana, Grindhaug skal gruses, Brown skal brunes, Zahaha skal zagez, og Langer'n skal sendes tilbake til Plata der han hører hjemme.

              Vi har søpla-drepern i storform, og vi har Friday I'm in love, for hælvette!

              Forza forza fugla!

              Kommentar

              • Robiwan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 603

                #8
                Noen som har sett hele LSK-magasinet? Sier spilleren "Vi tapte heldigvis i fjor" eller er det jeg som blinkser?

                http://www.rb.no/tv/3-F55EF47E.html ca 14:15 ut i video`n
                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                Kommentar

                • Trooond
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2015
                  • 1039

                  #9
                  Tapte uheldigvis i fjor, sier han vel. ikke stor tro på at han er skjult fugl :-) .

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    #10
                    Vi kan ikke innbille oss at dette blir lett på noen måte. Antar 20-40-40 fordel dem før kampen. De dreit på leggen hj mot åle, vi fikk 4-1 borte og trur alt er på skinner. Det er det definitivt ikke. Statistisk kanskje det ligger an til at de slår tilbake, men det skal våre menn gi beng i. Starte på null sier man, dessverre ikke alltid så lett. Vi må ikke føle for mye lettelse over en seier over Mjønn.
                    Og: Hva med de føkkings dødballene?!? Har vi kyllinger i stallen, LSK kan ikke være bekjent av dill-dall på dødball.

                    Jeg var personlig ikke særlig fornøyd med Finnur sist, og Arni på kant skjønner jeg ikke så mye av. Håper Bonke snart nærmer seg, og kan sette press på Margeir's plass. Krogstad var god hj mot Start. BHR må opp et hakk defensivt. Veldig positivt med Stian og Friday, og flere andre som holder mål. Hvor skal vi sette opp Fofana for å få mest mulig nytte av han, han er ekstrem tvilsom defensivt for å si det sånn. Sett han mot den backen som vil slite mest. Beste hadde vært toppspiss, Erling kunne trenges i en mer hardtarbeidende kantrolle.

                    Men blir vel (dessverre) ingen endringer fra sist. En topptrener treffer blink i sånne oppgjør, vis oss Runar! Vi har trua!!

                    Kommentar

                    • Oddis
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 2744

                      #11
                      Til forskjell fra mange, så syntes jeg at timene før kamp mot søpla er helt forferdelig. Jeg gruer meg, får angst av å tenke på kampen, og er en fæl fyr å være rundt trur jeg. Et tap er faktisk såpass ille at det går et par uker før man kommer over det.

                      I tillegg irriterer det meg at jeg ikke har mulighet til å møte på Åråsen i dag.

                      Derfor må dere andre synge ekstra mye, være ekstra aggressive mot de narkomane på banen og reagere ekstra kraftig når dommeren blåser mot oss. Løft fram spillerne og få dem til å føle seg som verdensmestere. Denne MÅ vinnes. Jeg gir faen i skader og røde kort. Alle midler må brukes om nødvendig.

                      Kom igjen Fugla!!
                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                      Kommentar

                      • Kvalen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 327

                        #12
                        SMS nå:
                        Vi kan ikke love gull og grønne skoger, men vi lover å gi alt! I kveld kl 1800 spilles kampen over alle kamper, det er oppgjørets time, det er Vålerengen Idrettsforening som tar turen til Åråsen.Vi trenger all den hjelp vi kan få fra tribunen med de fargene som gjelder her hos oss, GULT OG SVART! Spillerne er klare for å ?GI ALT?, Kanarifansen er klare for å ?GI ALT??, jeg er klar for å "GI ALT" , er du klar ? håper å se deg på Åråsen i ettermiddag, mvh Runar Kristinsson
                        "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                        - Ivar Hoff

                        Kommentar

                        • Kvalen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 327

                          #13
                          Dommer er Ken Henry Johnsen...
                          "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                          - Ivar Hoff

                          Kommentar

                          • Gjest

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kvalen
                            Dommer er Ken Henry Johnsen...
                            Etter dommerkatastrofen på AKA arena for et par år siden mistet jeg all tillit til Ken Henry ..

                            Kommentar

                            • joacim
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2009
                              • 559

                              #15
                              Befinner meg i Florida , og her funker selvfølgelig ikke cmore, fins det stream til denne kampen ?
                              Styremedlem 2016

                              Kommentar

                              • Yellow-not-jella
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2009
                                • 1606

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Kvalen
                                Dommer er Ken Henry Johnsen...
                                In Ken Anry we trust.. gir oss straffe på slutten. Må gutta godsnakke litt med'n underveis da vøtt.

                                Kommentar

                                • WenZ
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Oct 2008
                                  • 107

                                  #17
                                  joacim: Vpn?

                                  Da får du skikkelig kvalitet, iallefall..

                                  Kommentar

                                  • Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av joacim
                                    Befinner meg i Florida , og her funker selvfølgelig ikke cmore, fins det stream til denne kampen ?
                                    Last ned Hola som programtillegg i nettleseren din, velg Norge og kjør på med Cmore.
                                    Lauken er vår venn!

                                    Kommentar

                                    • HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av joacim
                                      Befinner meg i Florida , og her funker selvfølgelig ikke cmore, fins det stream til denne kampen ?
                                      Bruk "Browsec" i Google Chrome
                                      ***Større baller enn vett***

                                      Kommentar

                                      • joacim
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2009
                                        • 559

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                        Last ned Hola som programtillegg i nettleseren din, velg Norge og kjør på med Cmore.
                                        Nå er cmore på svensk faktisk... Blir stream detta
                                        Styremedlem 2016

                                        Kommentar

                                        Working...