Lillestrøm SK - søpla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Må få inn Simen KM til neste kamp, for Fofana. Hvem som skal spille for Arni er en annen sak.. Kanskje putte han opp på topp med Friday og sette Erling på ving? Er Ofkir klar? Er Pelle virkelig så dårlig at han ikke fortjener spilletid? Var virkelig Ohi så dårlig at han ikke hadde spilt fast på dette laget?

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4380

      Alt i alt en ganske svak kamp. Som det nesten alltid er mot søpla. Fra begge lag. Men ekstremt viktig at vi klarer å heve oss rundt 60 minutter og får en soleklar straffe (Rekdal, Grindheim!). Alt for få som står fram hos oss i dag synes jeg. Men Amundsen gjorde det, en veldig bra kamp med kun en horribel feilpasning. Redda oss med et par syke taklinger. Johan er også bra, nesten som vanlig. Viktig mann. Kippe også stort sett bra. Riise skuffer meg stort i dag. Rundingsbøye, sklei flere ganger, og lite med fremover. Fofana er veldig av og på, det samme med Fred. Ingen fikk til spesielt mye.

      Irriterende at vi ikke klarer å spille mer som det ene kvarteret i andre omgang, for da er vi sabla gode. Aggressivt press, vinner ballen ofte, fyller opp med mange i boks, og backene kommer rundt på kant. Blir farlig med en gang! Tror vi skapte 4-5 store sjanser på et kvarter.

      Litt blanda følelser, men deilig å ikke tape hvertfall. Det frykta jeg noe jævlig før kampen!
      ..................

      Kommentar

      • Mons
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jan 2013
        • 56

        Hvordan hørtes Kanarifansen ut på tv for de som så kampen på tv?

        Kommentar

        • tonkro
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 344

          Første gang på Åråsen i år (ja, jeg vet, shame on me), og jeg kan ikke si jeg hadde det veldig moro. For det første kostet billetten 300 kroner (!!!) - hva i huleste skjer med det?? Skal du ta 300 kroner for en kampbillett (pluss 50 for parkering), så bør du ihvertfall sørge for god underholdning! For det andre syns jeg vår nye trener ser ut som oppskriften på fiasko for klubben. Jada, supert at gamle helter kommer tilbake til klubben, men hallo! Null engasjement jo! Ringstad og Johan (tror jeg det var) stod å SÅ PÅ at DFH ladet skuddfoten - INGEN presset! Holdt seriøst på å klikke for meg til tider. Forsvaret er håpløst, og midtbanen samles i en klynge på midten. Eneste lyspunktene nå og da er Fofana og Friday, og hvor lenge blir de?

          Og til slutt, det jeg syns var aller verst, var Kanarifansen. Jeg har ALDRI hørt dere så tafatte og halvhjerta. Dere er Norges beste supporterklubb - hva har skjedd?? (Mener ikke dette på en spydig måte. Jeg lurer bare på hvor kruttet har blitt av? Har likegyldigheten hos mange av oss andre smittet av på dere og? Håper virkelig ikke det... Det er nå vi trenger dere)

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            Opprinnelig skrevet av Mons
            Hvordan hørtes Kanarifansen ut på tv for de som så kampen på tv?
            Det var elendig mikka, så hørte nesten ingen ting. Jævla irriterende..
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • Funchaloe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2011
              • 511

              Til dere som klager på stemningen: BIDRA SELV FOR FAEN!!
              Når det er sagt er jeg enig i at det var rævva store deler av kampen.
              Custodes
              Contra o futebol moderno!

              Kommentar

              • mats
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 621

                Synes gutta reiser seg bra i 2.omg, med litt mer tur hadde vi vunnet.
                Synd Ofkir og Markus er skadet, de kunne begge spilt for fofen. Pelle borte mot RBK er litt å ta i. Tror den som spiller i 10'er rollen der oppe bør være en midtbanespiller og ikke en spiss. Med Erling da på kant eller spiss.
                Riise-Marius-Kippe-Stian
                ----M---A------
                Krogstad-Kolstad-Simen
                ---- Erlling----

                Ungt men, og mye bytter.

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  Synd med uavgjort. Synes vi totalt sett hadde kampen og kontroll på det meste.
                  Ett vanvittig press første del av 2.omgang.

                  Synes vi burde gjort noen bytter tidligere i 2.omgang når Erling tydelig var sliten. En Pelle kunne sikkert passet bra.
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    BHR spilte vel halvskadd i dag? Så kanskje ikke så rart han ikke er helt på. Johan og Marius er begge gode i dag, en elendig pass fra begge to men ellers gode. Resten av laget svinger veldig, men kamper som dette er det aller viktigst å unngå tap. 4 poeng etter en travel uke er godkjent, blir mange tette kamper fremover og viktig at man er 100% på hele veien.

                    Kommentar

                    • HolterKanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 1603

                      Opprinnelig skrevet av Funchaloe
                      Til dere som klager på stemningen: BIDRA SELV FOR FAEN!!
                      WOW!

                      Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men det er faktisk en årsak til at noen må bli hjemme på en dag som denne... Som jeg skrev i innlegget mitt, så skulle jeg så jævlig ønske jeg kunne vært der og bidratt.

                      Gjennom TV-skjermen var Klanen desidert best. Dog mikket opp veldig, men allikevel flere hakk bedre enn oss. Jeg påtar meg retten til å komme med kritikk, da jeg i 9 av 10 tilfeller er med å bidrar selv.

                      Jeg kan love dere at jeg ropte og skreik såpass mye her hjemme at det er merkelig jeg ikke hørte meg selv på Cmore...
                      ***Større baller enn vett***

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        Veldig spesiell mikking i dag. Før det første hørtes så vidt tromma ved et par anledninger. For det andre så justerte de klanen under kampen. Når det ble spilt i angrep mot svingen de stod, så ble lyden skrudd litt opp. Ellers er Klanen ræva med få sanger.

                        Kommentar

                        • rælingen kanaris
                          Kaptein Reketråler
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 1446

                          Kan vi ikke alle bli enig om at det er lite vits å diskutere stemning utifra tv-lyd? Prisgitt mikkinga, og man får aldri det riktige bildet
                          Custodes
                          I med og motgang

                          Kommentar

                          • Seb.R
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 4159

                            En under middels kamp av oss, som det vanligvis blir i disse derbyene. Nok en kamp med mange stygge balltap, og dumme valg på dødballer. Pasninga fra Johan, anyone? Skuffende at vi ikke får gjort mer ut av det ledige rommet på venstresida til Stian. Men ikke Stians feil at ingen velger å vende spillet mot han. Han skal derimot ha ros for 2. omgangen sin, og spesielt for det defensive arbeidet. Riise fikk virkelig kjørt seg mot Daniel Braaten i 1. omgang, men sistnevnte skaper nesten ingenting når han blir bytta over på høyreside i 2. omgang.

                            Friday har blitt en åpenbaring i startelleveren. Har vanskelige arbeidsforhold i kveld, men gjør maksimalt ut av hver eneste ball han får spilt opp mot seg. Mister sjeldent ballen og er et uromoment hele tida. Lei spiller å møte. Dagens kanarifugl?
                            www.sebastianramsland.com
                            www.twitter.com/sebramsland

                            Kommentar

                            • camillakanari
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2006
                              • 211

                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Får aldri sjansen uansett med Runars uttaksmetoder, islendinger først.
                              Klar neste helg sa han. Skal ta av gipsen i morgen tror jeg.

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Først høre, så lese, Rekdal sine uttalelser ang straffesituasjonen er pinlig. Pisser på dommer og Erling med sine idiotiske meldinger..
                                FUCK YOU REKDAL

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3201

                                  Simon Larsen, bydelslagets skarpeste, bidrar med følgende gullkorn:

                                  Hvis det hadde vært en takling midt på banen så hadde det ikke vært straffespark.

                                  Heada litt for mange baller, kanskje?

                                  Kommentar

                                  • WenZ
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Oct 2008
                                    • 107

                                    Opprinnelig skrevet av G-Man
                                    Simon Larsen, bydelslagets skarpeste, bidrar med følgende gullkorn:

                                    Hvis det hadde vært en takling midt på banen så hadde det ikke vært straffespark.

                                    Heada litt for mange baller, kanskje?
                                    Samme tenkte jeg.. sikkert skriveleif, men veldig morsomt likevel

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      Disse kampene blir sjelden særlig pene. Ut i fra åpninga hadde jeg frykta verre, tålelig fornøyd med hvordan vi løfter oss i andre omgang. Litt synd at vi ikke klarer å utnytte entusiasmen vi får av utligninga til å fortsette og trykke et rysta Vålerenga, hadde vi kjørt på tror jeg vi kunne tatt hjem 3 poeng her. Det er sikkert ikke noe poeng i å diskutere stemninga all verden fra TV-bilder, men jeg blir overraska dersom det var bra trykk fra hjemmefansen, det virka ganske dødt. Pleier jo å være nervøst og middelmådig mot Vålerenga, men i dag satt jeg litt med følelsen at vi hadde sjansen til å kjøre dem om det hadde vært full trøkk fra tribune og spillere.

                                      1 poeng er helt ok, selv om vi skal ha 3 poeng hver gang vi spiller hjemme. Viser i en omgang at vi kan kjøre kamper mot topplag periodevis hvert fall. Har troa på Friday/Erling/Fofana der framme, tror de kan bli bra med tiden. Riise grusom på back i dag, men det ryktes vel at han var småskada så man får tilgi en svak prestasjon. Amundsen med årsbeste i dag, moro å se, håper han holder nivået framover også. Ingen vits å diskutere baklengsen all verden, dårlig av både Ringstad og Finnur. Kan bli interessant å se om Bonke kan kjempe seg inn på laget når han er tilbake. Ellers bare trist å se Arni, som (med rette) blir tatt av etter 30 minutter, tror han har godt av rollen som innbytter en god periode framover.

                                      Det er vel bare å regne med null poeng de neste to og se framover mot Sarp borte og Glimt hjemme. Forhåpentligvis er vi ikke helt nedbrutt. RBK ser sterke ut og gir oss nok en real omgang på Lerka, Molde tar oss nok på eget gress. Poeng i noen av disse er rein bonus, men det er godt å se at lag som Tromsø og Glimt fortsetter å tape, ingen grunn til å frykte nedrykk med det aller første selv om vi antagelig står med 6 poeng etter 8 kamper.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • BroganTrundler
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2014
                                        • 665

                                        Burde vel strengt tatt også være bot til Grindheim som rett og slett insinuerer at dommeren er partisk. Direkte flau uttalelse fra en kaptein, Frode hadde aldri gjort noe sånt. Hvis trenere skal straffes for å slenge dritt mot dommeren burde spillere det også.

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2937

                                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                          Har troa på Friday/Erling/Fofana der framme, tror de kan bli bra med tiden.
                                          I dag var de tidvis statiske, tidvis løp de ordentlig i beina på hverandre. Jeg satt med en følelse av at det var Fred som ikke fant det helt ut med bevegelsene til de to andre. Men vi hadde en magisk 10-12 minutters periode i andre omgang, der den trioen fikk med seg Johan og Jørgen, da det så riktig morsomt ut. Klarer vi å gjenskape noe av det samme i tre-fire peroder av kampene, skal vi bli vanskelige å slå.

                                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                          Amundsen med årsbeste i dag, moro å se, håper han holder nivået framover også.
                                          Dagens fugl. Eneste ripa i lakken var en hjerneblødning av en tversoverpasning i første omgang. Redda oss flere ganger med hurtighet og presise taklinger. Skal bli spennende å se om han er like presis mot landets to beste lag.

                                          Kommentar

                                          Working...