Lillestrøm SK - søpla

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
    Veldig spesiell mikking i dag. Før det første hørtes så vidt tromma ved et par anledninger. For det andre så justerte de klanen under kampen. Når det ble spilt i angrep mot svingen de stod, så ble lyden skrudd litt opp. Ellers er Klanen ræva med få sanger.
    Mikkinga var ikke spesiell, det er sånn hvert jævla år. Jeg bor som kjent i gokk og kommer meg ikke på kamp, så jeg ser alt på tv. Det er hver. Eneste. Kamp.

Hvordan viste kampen at vi kan styre mot et topplag? Jeg så ikke noen kamp mot et topplag, jeg så en kamp mellom to middelhavsfarere som har åpnet spillemessig helt likt, men det ene har hatt drittflaks, og det andre har ikke hatt det.

Ingen som fikk med seg at Foffen ble dratt ned rundt 16-meteren og at det burde vært enten straffe eller frispark, men uansett rødt kort?
    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• AG-3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 1081

Etter å ha lest og sett diverse uttalelser fra Rekdal, Grindheim, Larsen etc må jeg si meg kraftig bekymret for deres mentale helse. Maken til vrøvl, virkelighets forvirring og forskrudde forsøk på manipulasjon av sannheter er ikke sunnhetstegn... Erling lo ifølge Rekdal. Vi gjør alle det, Kjetil. Vi ler av deg.

Kommentar

• Yellow-not-jella
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2009
        • 1606

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
        In Ken Anry we trust.. gir oss straffe på slutten. Må gutta godsnakke litt med'n underveis da vøtt.
        Say whaaat. Må begynne å ta betalt for disse tipsene snart lissm.

Kommentar

• Gigi
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Sep 2009
          • 110

Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Ingen som fikk med seg at Foffen ble dratt ned rundt 16-meteren og at det burde vært enten straffe eller frispark, men uansett rødt kort?
          Tenker du på en situasjon ikke så mange minuttene før 0-1?

Kommentar

• Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

Jepp, om jeg husker riktig var det den direkte foranledningen til måket deres.
            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4658

Seriøst, avskummet skapte jo ingenting utenom målet. Fortsatt sykt frustrert over at vi ikke klarte å avgjøre det her!

Kommentar

• Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                Seriøst, avskummet skapte jo ingenting utenom målet.
                What else is new? Hadde èn avslutning og to mål i forrige kamp på Ullevaal.
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Gigi
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Sep 2009
                  • 110

Jepp, om jeg husker riktig var det den direkte foranledningen til måket deres.
                  Fant situasjonen nå. Det filmes fra en så uheldig vinkel at det vanskelig å konkludere om Fofana blir tatt fair skulder mot skulder, eller om det er en forseelse. Ingen spillere utenom Fofana selv reagerer, og han der i blått er smart nok til å kaste seg samtidig som Fofana faller. Skal mye til for å få for den i et derby, selv i Norge, om det i det hele tatt skal være noe i utgangspunktet.

Kommentar

• Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2962

Opprinnelig skrevet av Gigi
                    Fant situasjonen nå. Det filmes fra en så uheldig vinkel at det vanskelig å konkludere om Fofana blir tatt fair skulder mot skulder, eller om det er en forseelse. Ingen spillere utenom Fofana selv reagerer, og han der i blått er smart nok til å kaste seg samtidig som Fofana faller. Skal mye til for å få for den i et derby, selv i Norge, om det i det hele tatt skal være noe i utgangspunktet.
                    Jeg satt for langt unna til å ha noen mening om dette.

Generelt mener jeg Morry er litt for girå på å gå etter straffespark innafor sekstenmeteren. Det er greit nok, at innafor motstanderens sekstenmeter tar man 25/75-sjanser. Det kan få fire utfall, enten kommer man gjennom og skaper en farlig sjanse, eller så gjør forsvaret en feil og man blir taklet ureglementert, eller så gjør forsvaret jobben sin og man blir taklet fair&square, eller så blir man taklet litt i grenseland og man legger seg ned og protesterer. Det er det siste jeg synes Morry gjør litt for ofte. Slike taklinger blir det sjeldent blåst for ute på bana, og aldri innafor sekstenmeteren. Bortsett fra for bart i barteland. Ute på bana forsøker ikke Morry seg på en Ronaldinho og skal gå mellom to og gjennom en tredje i en smekk, da veit han at det er mindre enn 50 prosents sjanse for at han kommer seg forbi med ballen i beina. Men innafor sekstenmeteren prøver han seg, og det er helt greit. Men han skal da heller ikke protestere hver gang han blir takla og noen kommer borti ham.

Kommentar

• Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5918

Mikkinga var ikke spesiell, det er sånn hvert jævla år. Jeg bor som kjent i gokk og kommer meg ikke på kamp, så jeg ser alt på tv. Det er hver. Eneste. Kamp.
                      Mikkinga er ikke spesiell og den er sånn hvert år - på Åråsen vel å merke.
                      Ikke på Ullevål. Bortelaget mikkes opp for "balansens skyld" og det gjelder alle kamper, uavhengig av hvem og hvor det er..
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3501

Akkurat i det jeg satte meg ned foran TV'en og spillerne kom inn på banen bestemte den lille gutten i min kones mage seg for at han ville ut. Jeg gikk derfor glipp av kampen, men fikk den største gaven av de alle i fanget noen timer senere.
                        Det var da en glad far som kunne fortelle sønnen at han akkurat hadde gått glipp av sitt første derby, men at LSK hadde reddet ett poeng i det minste.

Så derbyet i 2015 er nok det mest minnerike for meg til nå på tross av kun 1-1 og at jeg kun rakk å se innmarsjen.

Kommentar

• Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2962

Opprinnelig skrevet av Totti21
                          Akkurat i det jeg satte meg ned foran TV'en og spillerne kom inn på banen bestemte den lille gutten i min kones mage seg for at han ville ut. Jeg gikk derfor glipp av kampen, men fikk den største gaven av de alle i fanget noen timer senere.
                          Det var da en glad far som kunne fortelle sønnen at han akkurat hadde gått glipp av sitt første derby, men at LSK hadde reddet ett poeng i det minste.

Så derbyet i 2015 er nok det mest minnerike for meg til nå på tross av kun 1-1.
                          Gratulerer!

Kommentar

• G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3251

Opprinnelig skrevet av Totti21

Så derbyet i 2015 er nok det mest minnerike for meg til nå på tross av kun 1-1 og at jeg kun rakk å se innmarsjen.
                            Da må du vel bare døpe guttungen Johan etter vår målscorer denne dagen. Jeg kan også godta Erling som navn på pjokken, siden det var han som ble felt.

Gratulerer!

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

Jeg går for Johan Francesco.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

Khaled er populært.
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

Lurer på når Torolf skal avsløre for sønnen sin, med kallenavnet "Magnus", at hans egentlige navn er Khaled. Stemt fram av et nesten enstemmig forum for ca. 8 år siden.

Kommentar

• LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3410

Guffen slapp unna straff. http://www.dagbladet.no/2015/05/06/s...enga/39043643/

Kommentar

• reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13278

Opprinnelig skrevet av Lars
                                      Lurer på når Torolf skal avsløre for sønnen sin, med kallenavnet "Magnus", at hans egentlige navn er Khaled. Stemt fram av et nesten enstemmig forum for ca. 8 år siden.
                                      Lurt å putte på noe nå i disse Bonke Friday-tider.

Kommentar

Working...