Da var det avgjort, hent Erlandsen hvis dette er ambisjonen man har med å spille fotball. Hvem faen er Tom Lund og det han sto for lissom.
RBK-LSK, Lerkendal lørdag 9. mai.
Collapse
X
-
Det blir tøft i år, unge spillere ny trener., skader etc . Bare å riste det av seg for det er ikke i disse kampene vi skal ha poengene."Det er de gule som spiller spillet"
Sitat : Kong HaakonKommentar
-
Kommentar
-
Nei, det er ikke i disse kampene man skal forvente poeng. Men man skal kunne forvente seg trøkk og engasjement. Denne kampen var tapt på taktikken og innstillingen til kampen. Og det er utilgivelig!!!Kommentar
-
Der blei det Crystal Palace - United på meg gitt. Lukter 7-8 null i bartebyenlivet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Feigt og pinlig. Forventet ikke poeng på Lerkendal, men det er ikke mulig å vinne kamper med en sånn innstilling. Rett og slett forferdelig coaching. Et hån mot de stakkars folka som tok turen til bartebyen.
Det å spille på egne ferdigheter bør være et minimumskrav i LSK. Det er faen ikke Barcelona vi møter utpå der.Kommentar
-
Jeg har ikke sett dårligere press og markeringsspill siden Karim Essidiri. Se på målene. Det er helt sinnsykt hvor passive vi er. Vi er dobbelt så mange som dem inni boksen, men ingen av motspillerne er markert skikkelig. Hva er detta for noe egentlig??Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
"Det er de gule som spiller spillet"
Sitat : Kong HaakonKommentar
-
Ikke når vi begynte å få det til over 2x45. Og tok 5. plass i serien. DET var fotballen Haglund stod for. Nå spiller vi på motstanderens premisser og det irriterer meg så jævlig. Vil ikke høre mer om Kristinsson. Vil bare ha han vekk***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Kippe står etter de fleste omganger og snakker om akkurat det samme. Dårlig press, dårlig tenning og slapt spill.
Om dere er så jævlig klar over det, hvorfor i all verden gjør dere ikke noe med det?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar