Jøss, ræv snytt for straffe på Lerkendal...
RBK-LSK, Lerkendal lørdag 9. mai.
Collapse
X
-
-
Skal ikke være lov å bomma så jævli på game plan som det her. Tydelig at Runar ikke var forberedt på denne utfordringen og må ta mye av skylden, for stallen er tilnærma lik den Haglund hadde.Kommentar
-
For meg ser dette mer og mer ut som en trener som har tatt seg vann over hodet, når det kommer til nivå. Virker heller ikke som han har med seg spiller-gruppa i det HELE tatt.. Alle henger med hue og har skuldra oppetter øra..Kommentar
-
Jeg var for å gi Kristinsson tid, selv med dårlige resultater, men hva som stort sett er vist i år er langt fra tippeliga-standard. Vi bør allerede nå avslutte samarbeidet og redde stumpene denne sesongen. Slik som uttalelsene er, så virker det som om ingen har noen som helst tro på at vi kan spille fotball.Kommentar
-
-
Hvis du ref. til SKM sitt inlegg så er det kun et dårlig løp av Erling. Fred har allerede stormet inn i boksen og truer en "tap in", da må han holde igjen litt og ikke storme inn samtidig..Kommentar
-
Gult kort for å spille bort ballen når du ligger under 3-0. Gratulerer og god natt."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kampen her var jeg redd skulle bli et mareritt, allerede ved 1-0 skrudde jeg av streamen og gikk så på Premier League isteden.
Mitt tips til flere her inne nå, gå vekk fra PC'n/Forumet og gjør noe annet, å skrive alt mulig dritt om eget lag og trener letter kanskje litt på trykket akkurat nå, men det bidrar bare til massedepresjon for enhver som vil lese kamptråden.
Gjør heller opp tankene etter kampen.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Fair nok det, men lite poeng i å slå ballen dit ingen er uansett om de skulle ha vært der."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Njaaa, det er ikke egentlig dritt. Alle kan se at taktikken som ble valgt til kveldens kamp var ensbetydende med å be om trøbbel. Og supportere er lidenskapelige, det er derfor vi holder med LSK i tykt og tynt, så når gutta leverer en sånn kamp må en få reagere. Og det er så unødvendig også, å ta den tilnærminga til kampen.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Med den ukarismatiske, feige Kristinsson i spissen, er det jammen ikke rart gutta ikke gidder gi alt. Håper nesten på et spilleropprør sånn at vi kan bli kvitt islendingen(e?)***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Bonke bør starte neste. Johan er en god spiller, men holdningene han framviser i dag er så langt fra det en kan forvente av en profesjonell fotballspiller at jeg gremmes."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Sier det igjen, Bonke viser ro og en vilje med ball vi har trengt hele tiden. Og en jævel å møte for motstander. En som går foran, men som Runar langt på vei har ignorert. For meg et symbol på Runars tomme ord og evneveike fremtreden.Kommentar
-
Johan Andersson Må Jo være i utrolig dårlig form. Det går så sakte at jeg får mark i ræva av å se på han.Kommentar
-
Kommentar
-
Njaaa, det er ikke egentlig dritt. Alle kan se at taktikken som ble valgt til kveldens kamp var ensbetydende med å be om trøbbel. Og supportere er lidenskapelige, det er derfor vi holder med LSK i tykt og tynt, så når gutta leverer en sånn kamp må en få reagere. Og det er så unødvendig også, å ta den tilnærminga til kampen.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
Kommentar