Strømmen i tredje runde i cupen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

    Så forbaska svakt. Forsvaret står jo bare å ser på. Greit, det ble skader og omrokkeringer men de som spiller må da ville?

    Og da er det i tillegg masse slitene bein og nye skader inn mot Viking kampen? ?

    Kommentar

    • woody
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 374

      Ahhrggg - er det mulig
      woody

      Kommentar

      • S-kill
        Medlem
        Møteplager
        • Jan 2010
        • 79

        Merker jeg er glad at jeg jobber overtid og ikke måtte se på dette. Og for at NRK sin radiosending knapt nok nevnte fugla.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Jeg skjønner ikke åssen man kan vinne tre på rad og miste energi, men det er jo det som har skjedd.

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            Fy faen detta er latterlig. Gutta gir ingen ting, prøver ingen ting og da får man ingen ting. Detta er en skam. Håper gutta virkelig får høre det i garderoben nå.
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • Bibaboy
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 712

              Dette er noe av det absolutt svakeste jeg har sett av LSK. Lurer på hva de skylder på. Det er en så fortjent seier til et Strømmen som virkelig vil vinne kampen. Vi ser ut som juniorspillere mot et middels 1. div lag. Det er så flaut at jeg har ikke ord. Trodde vi nå var virkelig på gang, men så feil kan man ta. #gialtgaranti my ass.
              Fugla Forever

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Jeg må se konsekvenser her.. Hvem tar ansvaret og hvordan løser klubben det? Dette her er utilgivelig.

                Kommentar

                • alvar
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Dec 2005
                  • 100

                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Jeg skjønner ikke åssen man kan vinne tre på rad og miste energi, men det er jo det som har skjedd.
                  Må se på hvem vi vant mot, har Ikkje sett molde så dårlig som de var mot oss før og glimt har jo vært tragisk hele år. S08 er veldig opp og ned.
                  Gi alt garantien kan de droppe asap,blir bare latterlig.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av alvar
                    Må se på hvem vi vant mot, har Ikkje sett molde så dårlig som de var mot oss før og glimt har jo vært tragisk hele år. S08 er veldig opp og ned.
                    Gi alt garantien kan de droppe asap,blir bare latterlig.
                    Seier er seier og ros etter disse kampene var velfortjent. På samme måte som det er på plass med ris nå..

                    Kommentar

                    • ynnor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 857

                      Man må kunne forlange at spillere med en mill.i året orker å jobbe et par timer i uka.t.o.m med pauser.

                      Kommentar

                      • joacim
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2009
                        • 559

                        Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                        Bjørni var den eneste som virka tent i dag.
                        Tent ja, men ikke særlig god i dag - mye feil, og mye rot desverre. men det var det vel de fleste der ute som var
                        Styremedlem 2016

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Spørs om man skal bruke penger på støtteapparatet istedenfor nye spillere også, hvis man har noe mer enn knapper og glansbilder. Det er ihvertfall noe som ikke stemmer skademessig.

                          Kommentar

                          • Langballa
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2014
                            • 322

                            lurer på om Fofana har funnet seg en liten avtale... virker redd for å bli skada.. håper han er benka til helga.. ødelagt alt for mye denne kampen og i Drammen..

                            Kommentar

                            • alvar
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Dec 2005
                              • 100

                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              Seier er seier og ros petter disse kampene var velfortjent. På samme måte som det er på plass med ris nå..
                              Jo da seier er seier, men virket på endelig at nå var det strake veien til himmelen.
                              Greit å titte litt bak resultater også.
                              Tror dessverre denne sesongen blir mer nervepirrende enn jeg har godt av.
                              Men med litt beroligene er jeg på plass hver gang.
                              Livet som kanarifan.

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1252

                                Origi sin inngripen på lompefrisparket fra 30 meter bør sporenstreks utløse etterforskning på suspekte spil hos Norsk tipping. Makan!

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  Dette kan jeg faktisk ikke leve med. Fy faen. Jævla strømmen. JÆVLA STRØMMEN. Finnes det et snev av baller i vår trener så løper laget straffetrening frem til neste match.

                                  DERE TAPTE MOT STRØMMEN!


                                  Alle som en kan tørke seg i ræva med yrkesstolthet, detta var jævlig pinlig. Fy faen. Strømmen lzm.
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4380

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Spørs om man skal bruke penger på støtteapparatet istedenfor nye spillere også, hvis man har noe mer enn knapper og glansbilder. Det er ihvertfall noe som ikke stemmer skademessig.
                                    Samtidig lurer jeg på hvor lav smerteterskelen er hos enkelte. Jeg kan skjønne at spillere må ut når båra kommer på banen og man blir bært av. Men våre trasker jo av i hytt og pine, spesielt Ringstad er helt ekstrem, kommer aldri til å bli noe. Hva faen skjer? Jeg husker Bjarmann brakk kinnbeinet og moste resten av trynet i samma slengen, men nekta å bli båret av foran klanen. Mye puddinger hos oss.
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Wanker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 633

                                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                      Origi sin inngripen på lompefrisparket fra 30 meter bør sporenstreks utløse etterforskning på suspekte spil hos Norsk tipping. Makan!
                                      Sikkert ikke noe schlager å si seg enig, men jeg har faktisk tenkt samme tanke tidligere. Noen inngripener er rett og slett så lavmål at det må være noe muffens et sted.
                                      Hunter S. Thompson:

                                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av holmiz
                                        Dette kan jeg faktisk ikke leve med. Fy faen. Jævla strømmen. JÆVLA STRØMMEN. Finnes det et snev av baller i vår trener så løper laget straffetrening frem til neste match.

                                        DERE TAPTE MOT STRØMMEN!


                                        Alle som en kan tørke seg i ræva med yrkesstolthet, detta var jævlig pinlig. Fy faen. Strømmen lzm.
                                        Takk min venn. Jeg blir nesten mer bekymret for mangel på reaksjoner her enn selve tapet.. Dette tapet er nr 1, LETT, på min verste tap liste!

                                        Kommentar

                                        • holmiz
                                          The kjøkken-kanariz
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6064

                                          Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Takk min venn. Jeg blir nesten mer bekymret for mangel på reaksjoner her enn selve tapet.. Dette tapet er nr 1, LETT, på min verste tap liste!
                                          Detta er noe av det verste som har skjedd Sportsklubben i nyere historie. Kebab Street slår oss ut av cuppen. Fy faen. Hele jævla laget burde vært tvunget til å gå på treski gjennom storsenteret, iført borat-tanga med tv2 på slep, sånn at de virkelig kan kjenne på ydmykelsen. Fy faen, jævla strømmen. Detta svir!
                                          Hilsen Anders

                                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                          Kommentar

                                          Working...