Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg vil anbefale alle med mulighet til å spille av lompefrisparket fra 30 meter med 1/10 fart på get boksen. Jeg håper virkelig at Runar ga Arnold en real hårføner for verre keeperspill er det lenge siden jeg har bevitnet.
– Dette er forferdelig trist. Men Strømmen er et bra lag som har spilt godt i det siste. Vi visste vi kom til å få en tøff oppgave. Guttene så litt slitne ut, og vi spiller med mange unggutter. Det er flere som ikke er rutinerte nok, men vi har nok sjanser til å avgjøre dette, sier treneren til TV 2.
Hva i helvete? Kan han ikke bare si at det er alt for dårlig og uprofesjonelt av gutta? At Strømmen er et lag de skal slå 10 av 10 ganger. Spiller med mange unggutter? Er vel tilnærmet A laget vi stiller med i dag? Omtrent samme lag som har spilt de siste 5 kampene.
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.
Jeg vil anbefale alle med mulighet til å spille av lompefrisparket fra 30 meter med 1/10 fart på get boksen. Jeg håper virkelig at Runar ga Arnold en real hårføner for verre keeperspill er det lenge siden jeg har bevitnet.
Det værste er at det er ikke første gang i år heller.
– Dette er forferdelig trist. Men Strømmen er et bra lag som har spilt godt i det siste. Vi visste vi kom til å få en tøff oppgave. Guttene så litt slitne ut, og vi spiller med mange unggutter. Det er flere som ikke er rutinerte nok, men vi har nok sjanser til å avgjøre dette, sier treneren til TV 2.
Hva i helvete? Kan han ikke bare si at det er alt for dårlig og uprofesjonelt av gutta? At Strømmen er et lag de skal slå 10 av 10 ganger. Spiller med mange unggutter? Er vel tilnærmet A laget vi stiller med i dag? Omtrent samme lag som har spilt de siste 5 kampene.
Fy faan runar,kall en spade for en spade.
Etter det jeg fikk med meg var vel dette noe av det bedre vi kan stille med
Bjørn Helge.. Takk faen for at man har en type som han på laget, det kan være gull verdt akkurat nå.
Enig, men frykter at han snart ikke gidder dette lenger. Han er den eneste som lever opp til gi alt garantien i hver kamp. Selvom han ikke alltid er like god så er innsatsen upåklagelig. Resten er av og på. Mest av. Og som jeg har vært inne på før; Det hjelper ikke at 5 spillere har hjertet utapå drakta hvis de 6 andre ikke har det. Det er KOLLEKTIVET som må være på stell, som mot Molde og S08. Skal man virkelig bare få se det i 2 kamper?
Jeg mener det er en tendens at flere lag fra Tippeligaen er ute og det har med endringer i spillestilen de siste årene i norsk toppfotball. Lagene i Tippeligaen har rett og slett ikke nok spillere med god nok fysikk til å ta krigene i disse cupkampene. Vi er gode i duellspillet langs bakken, men er for lette. Flere av Strømmen-spillerne, særlig bakover, hadde meget god fysikk og spilte til krampa tok dem. Vi er gode til å holde ballen i laget, men klarer ikke å gi nok juling i duellene i dagens kamp. Vi er gode til å vinne ball langs bakken, men i dag møtte vi et lag som var fysisk robuste bakover på banen og da ble det stopp både i hodespillet og i tette dueller langs bakken.
Vel, uansett noe gledelig kom ut av dette som heller ikke har skjedd siden 70 tallet: Vi har fått førstesideoppslag av horene i akersgata med bilde av Bjørni, ble helt sjokkskadd av å se "LSK" i fete typer og et stort bilde av noen i LSK drakt. Var visst mer spennende at vi røyk mot strømmen enn at "Unge Godset" trynet mot et 2. divisjonslag.
Det som er det mest provoserende ved det hele er hvordan spillera ter seg i denne kampen. Du møter ikke opp på Strømmen stadion med den innstillinga der. Det er Strømmen for fuck sake! Da skal det være full innsats forbanna svin! Dette er mer pinlig enn å bæsje på seg og ikke ha mulighet til å skifte underbuksa
Hva skjer egentlig?
Er skremmende at Runar ikke sa fra i pausen, men gir beskjed om at han er fornøyd med innsatsen. Var det strømmen spillerene han hadde sett på?
Synes fra første stund det så ut som underevurdering og at spillerene var ukonsentrert og nonsjalange, da må de jo høre at de må skjerpe seg. Og hva skjedde med vingspillet?
Hvor var forsvaret?
Origi hadde noen fantastiske redninger, så Kan vel ikke laste han for tapet.
Hvem spiller holdt egentlig mål i dag?
Fofana rota det meste av kampen, han burde avgjort den i dag, men kan vel ikke kreve mer enn ett mål av han heller.
Dette er virkelig pinlig. Uinspirert og svakt. Og cupexiten var i tillegg fortjent.
Bonke og Riise var ok. Origi SKAL klare å få det frisparket vekk. Kolstad må en tur på benken. Nordermoen med et meget positivt comeback som dagens eneste lyspunkt.
Hvorfor må Fred starte på benken gang på gang. Han er jo de eneste der framme som har fysikk og evne til å holde på ballen. For mange pingler i LSK for øyeblikket
Kommentar