Strømmen i tredje runde i cupen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1970
    Medlem
    Møteplager
    • May 2008
    • 99

Rett og slett pinlig.
    Vinner ikke kamper med null innsats og guts.
    I dag dassa spellera rundt i 120 min. Skammelig!

Kommentar

• maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1287

Jeg vil anbefale alle med mulighet til å spille av lompefrisparket fra 30 meter med 1/10 fart på get boksen. Jeg håper virkelig at Runar ga Arnold en real hårføner for verre keeperspill er det lenge siden jeg har bevitnet.

Kommentar

• MartinRE
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2008
        • 738

– Dette er forferdelig trist. Men Strømmen er et bra lag som har spilt godt i det siste. Vi visste vi kom til å få en tøff oppgave. Guttene så litt slitne ut, og vi spiller med mange unggutter. Det er flere som ikke er rutinerte nok, men vi har nok sjanser til å avgjøre dette, sier treneren til TV 2.

Hva i helvete? Kan han ikke bare si at det er alt for dårlig og uprofesjonelt av gutta? At Strømmen er et lag de skal slå 10 av 10 ganger. Spiller med mange unggutter? Er vel tilnærmet A laget vi stiller med i dag? Omtrent samme lag som har spilt de siste 5 kampene.
        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

Kommentar

• alvar
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Dec 2005
          • 100

Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Jeg vil anbefale alle med mulighet til å spille av lompefrisparket fra 30 meter med 1/10 fart på get boksen. Jeg håper virkelig at Runar ga Arnold en real hårføner for verre keeperspill er det lenge siden jeg har bevitnet.
          Det værste er at det er ikke første gang i år heller.

Kommentar

• alvar
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Dec 2005
            • 100

Opprinnelig skrevet av MartinRE
            – Dette er forferdelig trist. Men Strømmen er et bra lag som har spilt godt i det siste. Vi visste vi kom til å få en tøff oppgave. Guttene så litt slitne ut, og vi spiller med mange unggutter. Det er flere som ikke er rutinerte nok, men vi har nok sjanser til å avgjøre dette, sier treneren til TV 2.

Hva i helvete? Kan han ikke bare si at det er alt for dårlig og uprofesjonelt av gutta? At Strømmen er et lag de skal slå 10 av 10 ganger. Spiller med mange unggutter? Er vel tilnærmet A laget vi stiller med i dag? Omtrent samme lag som har spilt de siste 5 kampene.
            Fy faan runar,kall en spade for en spade.
            Etter det jeg fikk med meg var vel dette noe av det bedre vi kan stille med

Kommentar

• fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1509

kjekt å få avklart tidlig i juni at resten av sesongen blir en kamp om å komme seg innenfor top 10...
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

Kommentar

• knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9537

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                kjekt å få avklart tidlig i juni at resten av sesongen blir en kamp om å komme seg innenfor top 10...
                Synes det er bra Mjøndalen har Forn i mål og at Bohinen heller rykker ned enn å holde nullen...

Kommentar

• ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

Føler at jeg er svikta av dama og verden falt ut av vater.

Kommentar

• tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

Hva faen er det med Stian tåler jo ikke en dritt

Kommentar

• Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

Bjørn Helge.. Takk faen for at man har en type som han på laget, det kan være gull verdt akkurat nå.

Kommentar

• _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4397

Opprinnelig skrevet av Folke
                        Bjørn Helge.. Takk faen for at man har en type som han på laget, det kan være gull verdt akkurat nå.
                        Enig, men frykter at han snart ikke gidder dette lenger. Han er den eneste som lever opp til gi alt garantien i hver kamp. Selvom han ikke alltid er like god så er innsatsen upåklagelig. Resten er av og på. Mest av. Og som jeg har vært inne på før; Det hjelper ikke at 5 spillere har hjertet utapå drakta hvis de 6 andre ikke har det. Det er KOLLEKTIVET som må være på stell, som mot Molde og S08. Skal man virkelig bare få se det i 2 kamper?
                        ..................

Kommentar

• LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3410

Forventer innsats og tre poeng på søndag, hvis ikke har de gjort det svært vanskelig for seg selv med å trekke folk utover..

Kommentar

• Frode D. Homb
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 982

Jeg mener det er en tendens at flere lag fra Tippeligaen er ute og det har med endringer i spillestilen de siste årene i norsk toppfotball. Lagene i Tippeligaen har rett og slett ikke nok spillere med god nok fysikk til å ta krigene i disse cupkampene. Vi er gode i duellspillet langs bakken, men er for lette. Flere av Strømmen-spillerne, særlig bakover, hadde meget god fysikk og spilte til krampa tok dem. Vi er gode til å holde ballen i laget, men klarer ikke å gi nok juling i duellene i dagens kamp. Vi er gode til å vinne ball langs bakken, men i dag møtte vi et lag som var fysisk robuste bakover på banen og da ble det stopp både i hodespillet og i tette dueller langs bakken.

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Vel, uansett noe gledelig kom ut av dette som heller ikke har skjedd siden 70 tallet: Vi har fått førstesideoppslag av horene i akersgata med bilde av Bjørni, ble helt sjokkskadd av å se "LSK" i fete typer og et stort bilde av noen i LSK drakt. Var visst mer spennende at vi røyk mot strømmen enn at "Unge Godset" trynet mot et 2. divisjonslag.

Kommentar

• Felt C
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 776

Jeg sier som en klok sjel på facebook:Forræderi!

Kommentar

• bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2988

Det som er det mest provoserende ved det hele er hvordan spillera ter seg i denne kampen. Du møter ikke opp på Strømmen stadion med den innstillinga der. Det er Strømmen for fuck sake! Da skal det være full innsats forbanna svin! Dette er mer pinlig enn å bæsje på seg og ikke ha mulighet til å skifte underbuksa
                                  I år så tar vi alt

Kommentar

• G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3251

Det verste er ikke at vi taper. Det verste er ikke engang at vi taper helt fortjent. Det verste er at vi ikke engang prøver.

Dette burde faen meg få konsekvenser, og at jeg virkelig hater at Runar er like ullen og jævlig som Haglund på sitt verste!

Kommentar

• Trooond
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2015
                                      • 1039

Hva skjer egentlig?
                                      Er skremmende at Runar ikke sa fra i pausen, men gir beskjed om at han er fornøyd med innsatsen. Var det strømmen spillerene han hadde sett på?
                                      Synes fra første stund det så ut som underevurdering og at spillerene var ukonsentrert og nonsjalange, da må de jo høre at de må skjerpe seg. Og hva skjedde med vingspillet?
                                      Hvor var forsvaret?
                                      Origi hadde noen fantastiske redninger, så Kan vel ikke laste han for tapet.
                                      Hvem spiller holdt egentlig mål i dag?
                                      Fofana rota det meste av kampen, han burde avgjort den i dag, men kan vel ikke kreve mer enn ett mål av han heller.

Kommentar

• vermu
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2008
                                        • 1729

Dette er virkelig pinlig. Uinspirert og svakt. Og cupexiten var i tillegg fortjent.

Bonke og Riise var ok. Origi SKAL klare å få det frisparket vekk. Kolstad må en tur på benken. Nordermoen med et meget positivt comeback som dagens eneste lyspunkt.

Kommentar

• Tittil
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2009
                                          • 341

Hvorfor må Fred starte på benken gang på gang. Han er jo de eneste der framme som har fysikk og evne til å holde på ballen. For mange pingler i LSK for øyeblikket

Kommentar

Working...