Vi møter Strømmen borte i tredje runde i cupen. Merker at jeg gruer meg litt allerede.
Strømmen i tredje runde i cupen
Collapse
X
-
-
Her er hele oppsettet http://www.vg.no/sport/fotball/cupen...de/a/23449174/For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det var vel lignende rykter foran cupkampen på Strømmen stadion for noen år siden også. Det vil uansett være mange VIF-sympatisører på kampen da halve Klanen bor på Romerike og VIF som sagt ble slått ut av et lag som spiller i 2.-divisjon og som ikke har vunnet en kamp i serien så langt i år.Kommentar
-
Jeg hadde forventet en kraftsalve av reka i denne tråden i kveld. Om skoletannlegen, kjøpesenter, lugubre utesteder og sympatisører av klubben som nærmest går til sengs med bydelslaget. Har brodden død ut?Sint og tverr på felt NKommentar
-
Å møte Strømmen er som å ta med seg ei dame fra gode gamle Waterhole (for de som husker plassen) hjem en sein lørdag. Ikke blir det pent, men jobben må gjøres og tingen feies over om en skal ha æren i behold.
Spoiler:
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Strømmen følte seg snytt i forrige møtet pga en feil annulert scoring. La oss ikke levne noe tvil den gangen her og vinne komfortabelt.Kommentar
-
Utfordrende å møte Strømmen som mer enn noe annet ønsker å senke LSK. Desverre tror jeg ikke dagens LSK er i stand til å overkjøre Strømmen. Her står både prestisje og ære på spill, og dette kan bli mer nervepirrende enn spennende og gøyKommentar
-
Det skal være stor forskjell på disse to lagene om vi stiller vår beste ellever (selv uten Lundemo). Vi er gode på kunstgress og skal normalt kjøre over Strømmen.Kommentar
-
Dette blir en folkefest med masse folk. Ser at en del LSK-folk er nervøse. Det verste som kan skje, er at vi ryker ut mot et middels godt OBOS-liga-lag. VIF røyk ut mot Gjøvik-Lyn og Start ble rundspilt av et lag jeg aldri har hørt om.Kommentar
-
Jeg driter i hva disse andre lagene gjør.. LSK er laget vårt og de skal for faen ikke tape mot strømmen. Om den kampen ikke vinnes blir det ett helvetes jævlig styr fra de tre strømmen supporterne resten av livet! Jeg går heller i koma enn å være vitne til ett tap her.Kommentar
-
Da vi kom dit hadde et guttelag trening. Uansett, han ene løp alt han kunne til midtsirkel'n, han andre til ene kårnerstålpen. Så zippa di ned og pissa mens de skreik: "Hater Strømmen!" Før de løp til getaway-car'n.
De samme 2 var forsåvidt også på enten Martin's eller Republic for noen år sia og fant et opphengt Strømmen-skjerf... Havna etterhvert i en urinal.Kommentar
Kommentar