Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fy faen detta er latterlig. Gutta gir ingen ting, prøver ingen ting og da får man ingen ting. Detta er en skam. Håper gutta virkelig får høre det i garderoben nå.
Dette er noe av det absolutt svakeste jeg har sett av LSK. Lurer på hva de skylder på. Det er en så fortjent seier til et Strømmen som virkelig vil vinne kampen. Vi ser ut som juniorspillere mot et middels 1. div lag. Det er så flaut at jeg har ikke ord. Trodde vi nå var virkelig på gang, men så feil kan man ta. #gialtgaranti my ass.
Jeg skjønner ikke åssen man kan vinne tre på rad og miste energi, men det er jo det som har skjedd.
Må se på hvem vi vant mot, har Ikkje sett molde så dårlig som de var mot oss før og glimt har jo vært tragisk hele år. S08 er veldig opp og ned.
Gi alt garantien kan de droppe asap,blir bare latterlig.
Må se på hvem vi vant mot, har Ikkje sett molde så dårlig som de var mot oss før og glimt har jo vært tragisk hele år. S08 er veldig opp og ned.
Gi alt garantien kan de droppe asap,blir bare latterlig.
Seier er seier og ros etter disse kampene var velfortjent. På samme måte som det er på plass med ris nå..
Spørs om man skal bruke penger på støtteapparatet istedenfor nye spillere også, hvis man har noe mer enn knapper og glansbilder. Det er ihvertfall noe som ikke stemmer skademessig.
lurer på om Fofana har funnet seg en liten avtale... virker redd for å bli skada.. håper han er benka til helga.. ødelagt alt for mye denne kampen og i Drammen..
Seier er seier og ros petter disse kampene var velfortjent. På samme måte som det er på plass med ris nå..
Jo da seier er seier, men virket på endelig at nå var det strake veien til himmelen.
Greit å titte litt bak resultater også.
Tror dessverre denne sesongen blir mer nervepirrende enn jeg har godt av.
Men med litt beroligene er jeg på plass hver gang.
Livet som kanarifan.
Dette kan jeg faktisk ikke leve med. Fy faen. Jævla strømmen. JÆVLA STRØMMEN. Finnes det et snev av baller i vår trener så løper laget straffetrening frem til neste match.
DERE TAPTE MOT STRØMMEN!
Alle som en kan tørke seg i ræva med yrkesstolthet, detta var jævlig pinlig. Fy faen. Strømmen lzm.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Spørs om man skal bruke penger på støtteapparatet istedenfor nye spillere også, hvis man har noe mer enn knapper og glansbilder. Det er ihvertfall noe som ikke stemmer skademessig.
Samtidig lurer jeg på hvor lav smerteterskelen er hos enkelte. Jeg kan skjønne at spillere må ut når båra kommer på banen og man blir bært av. Men våre trasker jo av i hytt og pine, spesielt Ringstad er helt ekstrem, kommer aldri til å bli noe. Hva faen skjer? Jeg husker Bjarmann brakk kinnbeinet og moste resten av trynet i samma slengen, men nekta å bli båret av foran klanen. Mye puddinger hos oss.
Origi sin inngripen på lompefrisparket fra 30 meter bør sporenstreks utløse etterforskning på suspekte spil hos Norsk tipping. Makan!
Sikkert ikke noe schlager å si seg enig, men jeg har faktisk tenkt samme tanke tidligere. Noen inngripener er rett og slett så lavmål at det må være noe muffens et sted.
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.
Dette kan jeg faktisk ikke leve med. Fy faen. Jævla strømmen. JÆVLA STRØMMEN. Finnes det et snev av baller i vår trener så løper laget straffetrening frem til neste match.
DERE TAPTE MOT STRØMMEN!
Alle som en kan tørke seg i ræva med yrkesstolthet, detta var jævlig pinlig. Fy faen. Strømmen lzm.
Takk min venn. Jeg blir nesten mer bekymret for mangel på reaksjoner her enn selve tapet.. Dette tapet er nr 1, LETT, på min verste tap liste!
Takk min venn. Jeg blir nesten mer bekymret for mangel på reaksjoner her enn selve tapet.. Dette tapet er nr 1, LETT, på min verste tap liste!
Detta er noe av det verste som har skjedd Sportsklubben i nyere historie. Kebab Street slår oss ut av cuppen. Fy faen. Hele jævla laget burde vært tvunget til å gå på treski gjennom storsenteret, iført borat-tanga med tv2 på slep, sånn at de virkelig kan kjenne på ydmykelsen. Fy faen, jævla strømmen. Detta svir!
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Kommentar