Lillestrøm-Molde 13 Mai kl 1800.
Collapse
X
-
-
Vi spiller mot et av Norges beste lag - de er flinke til å presse - set bort fra denne horible pasninskvaliteten så er dette bra , vi spiller etablert angrepsfotball, og har sjansen - Johan burde ha putta. Dette snur vi i andre omgang - erlingo kontrer inn 1-1 og Andersson putter på frispark, som var ment som innlegg . Heia heiaStyremedlem 2016Kommentar
-
Er det andre en meg som irriterer seg over Arve Fuglum? Molde har totalt sett vært best? De har ikke skapt ÉN ENESTE MÅLSJANSE!?
Syns vi har vært det beste laget, litt mer presisjon i pasningspillet, og litt mer bestemt på siste tredjedel så kan vi putte noen mål her.Kommentar
-
Der er MFK som leder og ikke har dem noe å frykte fra motsanderen. Fuglum har nok dessverre rett.Sint og tverr på felt NKommentar
-
-
Vi slurver mye med ballen i midbaneleddet, Bonke leker Kasey Wehrman light og er nære på å skape store overganger til Molde ved flere anledninger.
Tror vi putter i andre. Men tror også Molde vil komme med mer innsats i de siste 45.Kommentar
-
Mye negativitet her. Molde slår minst like mye feil som oss, og har ikke skapt en dritt utenom frisparket, som Amundsen dessverre gir bort alt for lett. Fofana bommer på ballen alene med keeper. Vi har faen ikke marginene på vår side, men vi skaper mest, viser til tider strålende spill oh holder fjorårets seriemester fra å skape en eneste målsjanse. Absolutt godkjent utifra mine forventninger før kampen, spesielt mtp at vi har en halv ellever ute med skade.
Tar dem i andre! Høiland kan brenne. Sitter like bak målet til Origi, og hele RB-tribunen fikk latterkrampe da han gikk i bakken. Patetisk vesen.Kommentar
-
Spiller jevnt med mfk i banespillet, men preges av latterlig mange feilpasninger. Hatt noen gode tendenser i angrep og kommet til et par gode sjanser, men roter ofte vekk ballen på den siste tredjedelen av banen. Mfk med et tidlig frisparkmål, men ellers ingen sjanser.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Omgangen er ålreit. Bra innsats selv om kvaliteten på pasningene ikke holder mål. Andersson svak i dag (igjen). Men det største problemet er samhandlingen synes jeg. Ingen tydelige løp eller mønstre i spillet. Alt virker tilfeldig, og jeg skjønner ikke helt hva vi prøver på.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
til de som ikke har faatt til stream, saa funker denne for meg.
Styremedlem 2016Kommentar
-
Takker for oppdateringer. Litt samme inntrykk jeg fikk fra sammendraget til Cmore. Man må alltid legge på litt i forhold til hva media sier for vår del.
Sjansene er jo egentlig digre. Liker måten vi kommer til dem på! Ganske direkte pasninger i rom, og der kan vi være jævlig gode med laget vi stiller i dag. Håper det fortsetter!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Jeg har vært negativiteten selv den siste tida, men dette var vel den beste første omgangen vi har spilt i år. Vi spiller oss jo faktisk til sjanser og skaper mer enn Molde."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Her blir det 0-2 innen kort tidlivet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Hvis det er kolstad jeg ser på stream, så er han ikke no god i det hele tatt. Laaangt igjen.
Hvordan få mål????Kommentar
-
Skrudde på for fem minutter siden. Molde har spilt seg gjennom uten å svette fire fem ganger, og vi har vært såvidt innenfor deres 16-meter en gang. Er det symptomatisk for kampen hittil? Syns vi ser sjanseløse ut.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar