Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Stønner ingenting av dette laget vårt. Snakk om "Mr. Jekyll Fc"
deilig! Andreomgangen var noe av det beste jeg har sett av LSK på år og dag! Løsne det nå?
Dette er det LSK skal stå for, dette er gi alt garanti på sitt beste. Vi ser jo at vi virkelig kan slå de beste i Norge, bare å bygge på dette. Erling sjef i 2.omgang. Andersson gjør seg ikke helt bort som hengende spiss. Bonke er helt sjef, særlig 2.omgangen var mektig imponerende.
Fantastisk! Denne andre omgangen er det beste jeg har sett av LSK på lenge, sett bort fra de ti første minuttene. Jeg mener at vi faktisk burde ha vunnet minst 4-1 basert på alle de sinnsyke mulighetene. At Kolstad ikke scorer er uforståelig. Jeg er så glad nå, at jeg trur whiskeyflaska frykter for livet i kveld!
Grattis alle fugler. Vi slo møkka i fra vestlandet! Overbevisende og med stil!!
Om Bonke hever seg like mye for hver omgang er han solgt ila sommeren.. Skyhøyt potensial på den gutten. Litt juniorfeil er nok i sammenheng med mangel på spilletid på dette nivået. Vil også se Johan i samme rolle fremover, likte veldig godt det jeg så av han i dag.
Og nå må jo Tv2 selvsagt snakke ned prestasjonen med offsidekonspirasjoner og faenskap. Origi må få straff i etterkant og hele pakka.. Veldig presseetisk å jobbe frem slikt med en Moldespiller i studio som rikssynser. Jævlig møkka kanal
Hva gjorde Origi? Var ikke det bare Aabrekk dive?? Dårlig oppløsning på streamen så ikke lett å se
Han gikk rett ut til Høiland og plantet knottene bak på foten hans. Det ser dessverre rimelig bevisst ut. Er redd han får karantene for denne. Utrolig dumt gjort.
Han gikk rett ut til Høiland og plantet knottene bak på foten hans. Det ser dessverre rimelig bevisst ut. Er redd han får karantene for denne. Utrolig dumt gjort.
Det måtte gjøres. Origi tok jobben. Tommy Sol er fortsatt et svin
Opptuuuuur! Fantastisk fortjent og likevel masse å rette på, men dette var totalt sett høyt over noe man har sett før. Nå har jeg mast lenge på Bonke og deilig å se hvor sjef han spiller seg inn til å bli i løpet av kampen. Denne karen er jo så mye av det LSK hevder de vil stå for også. Når Lundemo kommer tilbake har vi en midtbanetrio i absolutt beste TL-klasse. Finnur må snart få seg en tur på benken, avslører seg spesielt når han aldri klarer roe ned med kula og orientere seg, synes jeg. En temmelig uteknisk islending som mangler oversikt.
Større presisjon og mindre lemfeldig omgang med kula, spesielt i perioder der vi leder, så er vi et godt TL-lag. Vi slipper fortsatt til for mye og blir overspilt for lett, litt mye rusing fra spillere som Amundsen, men også noen viktige brytninger. I begynnelsen av andre er vi virkelig ute å kjøre og litt tilfeldigheter gjør at vi klarer holde liv i kampen, det bør innrømmes. Får håpe Origi ikke pådrar seg en karantene for tullet han driver med også, selv om det er på en tulling som overspiller totalt. Og frisparkmålet er en liten keepertabbe også, ser jo nesten ut som han ikke klarer sette muren og ikke ser utgangen på skuddet.
Ut fra bildene på TV2 er det helt umulig å se at det engang er kontakt. Mulig du så det fra en annen vinkel?
Kommentar