Sarpsborg – LSK, lørdag 16.mai, 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7092

    #81
    Knudtzon er dagens mann. Kjempekamp.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • woody
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 374

      #82
      Er vel ikke lenge før ekspertene i TV2 studio skal ha Knudtzon på landslaget
      woody

      Kommentar

      • woody
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 374

        #83
        Der røyk nullen - irriterende
        woody

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #84
          Det der er et resultat av at vi har vunnet kampen - sånt skjer, og betyr intet. Gutta kan feire 17. mai med hodet hevet. Skål!

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            #85
            Opprinnelig skrevet av woody
            Er vel ikke lenge før ekspertene i TV2 studio skal ha Knudtzon på landslaget
            kan du bare glemme. ekspertene har store problemer med å si positive ting om LSK, så det blir vel mest fokus på hvor tafatte Sarpsborg var og at tilskuerne gikk før kampen var over...

            Kjempekamp! Synd origi bomma på slutten, men ballen var glatt og han var vel klar for festen ikveld...
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              #86
              Opprinnelig skrevet av woody
              Er vel ikke lenge før ekspertene i TV2 studio skal ha Knudtzon på landslaget
              Skjer ikke før han ligge med et snitt på 25 mål pr sesong over tre år.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #87
                Utrolig imponerende, tabben til Origi bidrar om ikke annet enn at man ikke tar av og jobber enda mer med å luke vekk slik konsentrasjonssvikt. Nesten litt dumt med det man kan kalle en pause nå.

                Kommentar

                • nebbjævel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2009
                  • 511

                  #88
                  Fått fotballag igjen jo !

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av woody
                    Er vel ikke lenge før ekspertene i TV2 studio skal ha Knudtzon på landslaget
                    Ser de noe annet enn obosligaen i TV2? Må være rart for Sørknullbotten og Ytre Grytevik å få 4-5 trailere over på fergå, få doblet befolkningstallet og se bygdas tenåringer spille fotball på satelittoverført HD-sending. Akersgata vil som kjent ha Grindheim, de går åpenbart for kvantitet fremfor kvalitet. Ser han har gitt opp å barbere hakene.

                    Kommentar

                    • Herman
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 1101

                      #90
                      Veldig imponerende prestasjon. Angriper variert og med mange spillere, bunnsolide defensivt og presser høyt og aggressivt - også når vi leder. Hvis de to siste kampene er representative for Runars filosofi så gleder jeg meg enormt til fortsettelsen.

                      Trioen sentralt har fungert godt, men så er det et skikkelig luksusproblem når Friday og Lundemo blir klare. To spillere som egentlig skal spille og bør heve laget. Friday inn og Johan ned sentralt føles naturlig, men hvor skal Marius inn da? Vi har en veldig fin stall (offensivt), så det skal bli spennende å se hvordan Runar løser det.
                      Twitter

                      Kommentar

                      • ynnor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 857

                        #91
                        Så jææævla fornøyd. Skal gå med Lskrosetten høyt på dressen i en iskald 17 mai i morgen. Stolt , stolt så jææævla stolt.

                        Kommentar

                        • ap4
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 271

                          #92
                          Utrolig sterkt og fantastisk moro. At vi får et luksusproblem når spillere kommer tilbake fra skade hadde jeg virkelig ikke trodd.

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Herman
                            Veldig imponerende prestasjon. Angriper variert og med mange spillere, bunnsolide defensivt og presser høyt og aggressivt - også når vi leder. Hvis de to siste kampene er representative for Runars filosofi så gleder jeg meg enormt til fortsettelsen.

                            Trioen sentralt har fungert godt, men så er det et skikkelig luksusproblem når Friday og Lundemo blir klare. To spillere som egentlig skal spille og bør heve laget. Friday inn og Johan ned sentralt føles naturlig, men hvor skal Marius inn da? Vi har en veldig fin stall (offensivt), så det skal bli spennende å se hvordan Runar løser det.
                            Fønix kan spille på Høyre kant. Problem solved.
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              #94
                              Tar av meg hatten for Runar, det så veldig mørkt ut og jeg var klar på at han måtte gå om det ikke snudde neste to kamper.. Årets to beste kamper levert, til tider så bra at jeg faktisk har tru på en god sesong i år. Bra levert av Runar.

                              Tar av meg skoa for Erling, sist var han god og i dag var han veldig god. Mye motgang har du hatt og mye pepper har du fått (av meg også), måtte dette være vendepunktet. Bra levert av Erling.

                              Morro å se Bonke også, denne gutten er vår nye diamant. Utvikles han riktig blir det fælt å møte LSK fremover.

                              Johan må fortsette i 10'er rollen, der kan han bidra til at bl.a. Erling får gode arbeidsforhold. To gode kamper av en spiller som så helt utafor for kort tid siden.

                              Bjørn Helge, Marius A, Kippe og resten av gjengen har gjort det bra dem også. Fortsett sånn!

                              Kommentar

                              • Tittil
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2009
                                • 341

                                #95
                                Dette hadde jeg aldr trodd for en uke siden. Hyggelig å ta feil. Gratulerer LSK, dette er knallbra!

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  #96
                                  Etter to kamper på rad nå har motstander uttalt dette til mediene:
                                  "LSK var bedre enn oss i det meste i dag"

                                  Det er så deilig å være fugl!!

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    #97
                                    Ta med Kolstad i samme slengen. Hellig at vi får opp egne spillere på denne måten. Han blir solid. Gøy å ha både Krogstad, som putter sitt første i dag, og Ofkir som utfordrere. Om utviklingen fortsetter har vi en bunt solide, unge og lokale kantspillere de neste 2-3 åra. Stallen vår har et voldsomt potensiale om de bare får gode forhold å utvikle seg under.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • vermu
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2008
                                      • 1729

                                      #98
                                      Noe av det mest imponerende vi har vist på flere år. Full kontroll fra første minutt. Null målsjanser i mot på 93 min, helt til Origi får hjerneblødning. Vi styrer alt i 75 min. med rolig og disiplinert angrepsspill, blandet med hurtig overgangspill og ekstreme enkeltmannsprestasjoner. Laget viste stor selvtillit i spillet. For en forvandlig fra tidligere i år.

                                      Kippe, Riise og Mikalsen meget bra i forsvarsfirern. Bonke, herlig spiller. Fofana og Andersson krydrer med sine individuell ferdigheter.

                                      Og ikke minst, dagens Kanarifugl: Erling Knutzon, med blant annet 3 assist av høy klasse.

                                      Kommentar

                                      • Trooond
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2015
                                        • 1039

                                        #99
                                        Viser seg at tålmodighet kan lønne seg, både Runar og Erling har vel bevist at de fortjener plassene sine nå :-)

                                        Fullstendig overlegent gjennom 90 minutte.

                                        Kommentar

                                        • tilt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2007
                                          • 813

                                          Hverken tv2, NRK eller vg s nettaviser har så langt et eneste notis om kampen.
                                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                          https://twitter.com/#!/KjetiI

                                          Kommentar

                                          Working...