Sarpsborg – LSK, lørdag 16.mai, 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • occean-fan!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 730

    Idag ser vel tv2 at Lillestrøm har gjort en kjempekamp. Mye gode prestasjoner og positivitet. Velger derfor heller å fokusere på et portrett av Daniel Fredheim Holm, en skadeforfulgt 29 åring som ikke har all verden til fart eller stabilitet i spillet sitt. De ønsker også å se han på landslaget per nå, noe som gjør at jeg stiller store spørsmål rundt den fotballfaglige kompetansen og forståelsen til de som er i studio. Fantastisk at Freddy er pådrivern, gjør saken mye bedre. Dette kan de umulig mene og har nok hatt tidsproblemer med å finne en sak som skal ta tiden bort fra kommentarer rundt Lillestrøm kampen. Dette da de hadde antatt tap og normal tidsbruk i Sarpsborg. Synes de sier noe om alle kamper bortsett fra oss og bruker mer tid på enkelte kamper enn andre. Synes det gjentar seg at de bruker ekstra tid på spesielt Vålerenga, Rosenborg, Molde. Utrolig synd for seerne som holder med og engasjerer seg for andre lag. Er jo null poeng i å se fotballxtra.

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      Opprinnelig skrevet av Oddis
      Lars Iver fucking Strand skal på landslaget, mens Knutzon som har 2 mål og 3 assist på siste to kampene ignoreres?
      say what? Lars Iver Strand aktuell for landsen????
      TV2 er håpløst. LSK er alt for lite sexy for deres del, og for lite tabloide saker til at de gidder å bruke tid på Åråsen.

      Uansett, Fønix i sitt livs form. Fortsetter han slik kan det fort bli snakk om en real man-crush her. Problemet blir jo når Lundemo er tilbake. Hvordan skal man sette opp 11'ern uten at det skal gå på bekostning av noen dyktige folk?
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • Kay
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 763

        Opprinnelig skrevet av occean-fan!
        Er jo null poeng i å se fotballxtra.
        Nøyaktisk samme som TV2 viste så jeg på dagbladet 2 timer tidligere. Man skjønner hva man får av TV2 når man på fotballens nasjonaldag velger å sende en obos liga kamp istedefor TL.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Spillerbørs TV2

          Origi - 5
          BHR - 5
          Amundsen - 6
          Kippe - 5
          Simen KM - 6
          Orri - 5
          Bonke - 6
          Kolstad - 5
          Johan - 7
          Fofana - 6
          Erling - 7

          Kommentar

          • AG-3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 1081

            Er så lei Freddy Dos Santos på de sendingene. Står det virkelig så elendig til med utvalget av "eksperter"? Karisma som en jekk. Det samme gjelder hun knisedokka som er programleder. Lettvekter.

            Kommentar

            • Oldtimer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2011
              • 316

              Opprinnelig skrevet av Egumen
              Har hørt rykter om at Pelle gikk rett i garderoben etter kampen mot Molde, uten å takke fansen. I tillegg til andre uheldige hendelser kan det vel virke som han er på vei ut..?
              Han var iallfall på toget hjem, pent og pyntelig

              Vekslet noen ord, synes han virker sympatisk, så håper han lykkes

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3500

                Opprinnelig skrevet av fjacob82
                Problemet blir jo når Lundemo er tilbake. Hvordan skal man sette opp 11'ern uten at det skal gå på bekostning av noen dyktige folk?
                Dette problemet har Lillestrøm virkelig behov for. Det at man har flere spillere som kan bekle disse posisjonene uten å svekke laget behøves virkelig. Jeg ser helst Lundemo inn for Margeirsson, som jeg fremdeles ikke synes helt har nivået inne med ball. Det største "problemet" blir da egentlig hva man skal gjøre på spissplass fremover med både Friday og EK i bra form.

                Det er uansett et gledelig problem, som faktisk gir treneren muligheter til å gjøre endringer i laget avhengig av motstander og form uten at det svekker oss noe spesielt.

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                  Dette problemet har Lillestrøm virkelig behov for. Det at man har flere spillere som kan bekle disse posisjonene uten å svekke laget behøves virkelig. Jeg ser helst Lundemo inn for Margeirsson, som jeg fremdeles ikke synes helt har nivået inne med ball. Det største "problemet" blir da egentlig hva man skal gjøre på spissplass fremover med både Friday og EK i bra form.
                  Jeg begynner også å lure på om den beste løsningen er Lundemo som en av de dype med Johan fremskutt. Både fordi Johan har vært veldig god i den rollen i to kamper og fordi Lundemo har kvaliteter som nyttegjør seg begge veier. Jeg ser gjerne at vi i kamper hvor vi styrer, og særlig hjemme, har enda en spiller som kan gå fram og delta i angrepet i større grad enn de dype gjør i dag. Lundemo kan fint komme bakfra og bidra i boks og med skudd fra den dypere rollen. Når det er sagt, synes jeg fortsatt Finnur er undervurdert blant mange. Sammen med Bonke dekker han helt vanvittige rom i dag, og spør du meg var dagens match en ren lærebokoppvisning i ballgjennvinning. I det absolutte toppsjiktet i Tippeligaen, rett og slett helt suverent. Synes vi begynner å få skikkelig has på forsvarsspillet, vi ligger med kompakte firere med korte avstander bak og langt bedre intensitet i presset enn tidligere, men hvor vi også evner å stå høyt og vinne ballen høyt i banen. Kamper som i dag beviser at man kan levere fantastiske forsvarskamper selv om kvaliteten på enkeltspillerne bak nødvendigvis ikke er av ypperste klasse. Personlig mener jeg Amundsen fortsatt er for dårlig for et topplag, og Kippe synger også på siste verset. Man ser likevel både i dag, og også hos Stabæk, at man med god defensiv organisering kan oppnå utrolig gode resultater.

                  Veldig oppløftende kamp i dag, veldig betryggende å se at forrige kamp ikke var et blaff. Jeg må si at laget har skiftet totalt karakter de siste to kampene, uten at jeg forstår riktig hva som har skjedd. Om dette vedvarer bør vi være i stand til å kjempe på øvre halvdel i år, noe som vil være absolutt tilfredstillende gitt stallen.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2558

                    Fin dag.
                    - "lille-søpla" fra Østfold slås 3-1 på meget overbevisende måte.
                    - søpla sine kvinner slås 4-0 av birdsa og topper fortsatt tabellen.

                    Suverent! Ha en fin 17. ma!
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3500

                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      Når det er sagt, synes jeg fortsatt Finnur er undervurdert blant mange. Sammen med Bonke dekker han helt vanvittige rom i dag, og spør du meg var dagens match en ren lærebokoppvisning i ballgjennvinning. I det absolutte toppsjiktet i Tippeligaen, rett og slett helt suverent.
                      Ikke misforstå meg her. Finnur har som du sier vært god i en fase av spillet, men jeg synes fremdeles han mangler en del med ball kontra en Lundemo eller Johan Andersson. Derfor ville jeg fremdeles ofret Finnur i en 11'er med en skadefri og 100% Lundemo tilbake.

                      Er uansett gledelig at man har flere alternativer som holder mål.
                      Stallen er i mine øyne fremdeles mer enn god nok til å kjempe om plassene rett bak de 3-4 øverste, og i de siste kampene har man bevist dette. De siste 180 minuttene er kanskje de beste 180 sammenhengende minuttene vi har spilt på flere år, og den så jeg ikke komme etter noen begredelige kamper med mye eksperimentering og usikkerhet tidligere i sesongen. Selv om jeg synes Haglund utrettet mye positivt i LSK og tok laget videre, så var det sjelden vi klarte å levere flere 90 minutters kamper sammenhengende på toppnivået.

                      Gleder meg allerede til neste kamp for å se om utviklingen fortsetter.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        SPILLERBØRS VG
                        Arnold - 4
                        BHR - 5
                        Marius - 5
                        Kippe - 5
                        Simen - 5
                        Bonke - 4
                        Orri - 4
                        Kolstad - 5
                        Johan - 6
                        Fofana - 7
                        Erling - 7

                        Hvem faen er Wegard Bekkehaug? Enten var han dritings eller så heier han på vålerengen, evt begge deler. Totalt gir han LSK 57 p, hjemmelaget får 46 p. Tv2 som ikke er kjent for å være veldig LSK vennlige gir hjemmelaget 37 p, mens LSK får 63 p. Om man skal gjøre en så dårlig jobb, ja da kan man like gjerne drite i det.

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2937

                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          SPILLERBØRS VG
                          Arnold - 4
                          BHR - 5
                          Marius - 5
                          Kippe - 5
                          Simen - 5
                          Bonke - 4
                          Orri - 4
                          Kolstad - 5
                          Johan - 6
                          Fofana - 7
                          Erling - 7

                          Hvem faen er Wegard Bekkehaug? Enten var han dritings eller så heier han på vålerengen, evt begge deler. Totalt gir han LSK 57 p, hjemmelaget får 46 p. Tv2 som ikke er kjent for å være veldig LSK vennlige gir hjemmelaget 37 p, mens LSK får 63 p. Om man skal gjøre en så dårlig jobb, ja da kan man like gjerne drite i det.
                          Og Bonke 4...

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                            Og Bonke 4...
                            Dette viser jo bare at han tullingen er en tulling.. Midtbanen var sjef i går, å gi dem 4 viser kun mangel på fotballkunnskaper. Etter to kamper der LSK rundspiller motstander, trenere på motstanderlaget legger seg padde flat og skryter LSK opp i skyene også svarer VG med 57 p i begge kamper. Målt opp mot prestasjoner andre lag gjør viser det bare VG sin avsky for LSK.

                            Kommentar

                            • BroganTrundler
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2014
                              • 665

                              Tipper at de som setter opp VG-børsen bare ser på høydepunktene.

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9463

                                Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                                Tipper at de som setter opp VG-børsen bare ser på høydepunktene.
                                Og navn.

                                Som rb; Søgård fikk 5 uansett hvordan har presterte.
                                (da han fikk 7 og 8 var han helt knall, men han kunne skåre 12 sjølmål og få 5 fordi han "løp utrettelig i 90min")

                                Kommentar

                                • Felt C
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 776

                                  Opprinnelig skrevet av Folke
                                  SPILLERBØRS VG
                                  Arnold - 4
                                  BHR - 5
                                  Marius - 5
                                  Kippe - 5
                                  Simen - 5
                                  Bonke - 4
                                  Orri - 4
                                  Kolstad - 5
                                  Johan - 6
                                  Fofana - 7
                                  Erling - 7

                                  Hvem faen er Wegard Bekkehaug? Enten var han dritings eller så heier han på vålerengen, evt begge deler. Totalt gir han LSK 57 p, hjemmelaget får 46 p. Tv2 som ikke er kjent for å være veldig LSK vennlige gir hjemmelaget 37 p, mens LSK får 63 p. Om man skal gjøre en så dårlig jobb, ja da kan man like gjerne drite i det.
                                  Bakkehaug er tidligere keeper for Eidsvoll Turn og er søpla -patriot.Er en del av partygjengen til Stokstad og Langli.

                                  Kommentar

                                  • OlaG
                                    Oversetterdrone
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 912

                                    Opprinnelig skrevet av Felt C
                                    Bakkehaug er tidligere keeper for Eidsvoll Turn og er søpla -patriot.Er en del av partygjengen til Stokstad og Langli.
                                    Han har søpla-tattis.

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3209

                                      Opprinnelig skrevet av OlaG
                                      Han har søpla-tattis.
                                      Da har du mistet enhver rettighet til å mene noe om noe som helst.

                                      Kommentar

                                      • Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

                                        De må være i beit i VG som ansetter sånn møkk
                                        LSK Norges beste lag

                                        Kommentar

                                        Working...