Idag ser vel tv2 at Lillestrøm har gjort en kjempekamp. Mye gode prestasjoner og positivitet. Velger derfor heller å fokusere på et portrett av Daniel Fredheim Holm, en skadeforfulgt 29 åring som ikke har all verden til fart eller stabilitet i spillet sitt. De ønsker også å se han på landslaget per nå, noe som gjør at jeg stiller store spørsmål rundt den fotballfaglige kompetansen og forståelsen til de som er i studio. Fantastisk at Freddy er pådrivern, gjør saken mye bedre. Dette kan de umulig mene og har nok hatt tidsproblemer med å finne en sak som skal ta tiden bort fra kommentarer rundt Lillestrøm kampen. Dette da de hadde antatt tap og normal tidsbruk i Sarpsborg. Synes de sier noe om alle kamper bortsett fra oss og bruker mer tid på enkelte kamper enn andre. Synes det gjentar seg at de bruker ekstra tid på spesielt Vålerenga, Rosenborg, Molde. Utrolig synd for seerne som holder med og engasjerer seg for andre lag. Er jo null poeng i å se fotballxtra.
Sarpsborg – LSK, lørdag 16.mai, 18:00
Collapse
X
-
-
TV2 er håpløst. LSK er alt for lite sexy for deres del, og for lite tabloide saker til at de gidder å bruke tid på Åråsen.
Uansett, Fønix i sitt livs form. Fortsetter han slik kan det fort bli snakk om en real man-crush her. Problemet blir jo når Lundemo er tilbake. Hvordan skal man sette opp 11'ern uten at det skal gå på bekostning av noen dyktige folk?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Vekslet noen ord, synes han virker sympatisk, så håper han lykkesKommentar
-
Det er uansett et gledelig problem, som faktisk gir treneren muligheter til å gjøre endringer i laget avhengig av motstander og form uten at det svekker oss noe spesielt.Kommentar
-
Dette problemet har Lillestrøm virkelig behov for. Det at man har flere spillere som kan bekle disse posisjonene uten å svekke laget behøves virkelig. Jeg ser helst Lundemo inn for Margeirsson, som jeg fremdeles ikke synes helt har nivået inne med ball. Det største "problemet" blir da egentlig hva man skal gjøre på spissplass fremover med både Friday og EK i bra form.
Veldig oppløftende kamp i dag, veldig betryggende å se at forrige kamp ikke var et blaff. Jeg må si at laget har skiftet totalt karakter de siste to kampene, uten at jeg forstår riktig hva som har skjedd. Om dette vedvarer bør vi være i stand til å kjempe på øvre halvdel i år, noe som vil være absolutt tilfredstillende gitt stallen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Når det er sagt, synes jeg fortsatt Finnur er undervurdert blant mange. Sammen med Bonke dekker han helt vanvittige rom i dag, og spør du meg var dagens match en ren lærebokoppvisning i ballgjennvinning. I det absolutte toppsjiktet i Tippeligaen, rett og slett helt suverent.
Er uansett gledelig at man har flere alternativer som holder mål.
Stallen er i mine øyne fremdeles mer enn god nok til å kjempe om plassene rett bak de 3-4 øverste, og i de siste kampene har man bevist dette. De siste 180 minuttene er kanskje de beste 180 sammenhengende minuttene vi har spilt på flere år, og den så jeg ikke komme etter noen begredelige kamper med mye eksperimentering og usikkerhet tidligere i sesongen. Selv om jeg synes Haglund utrettet mye positivt i LSK og tok laget videre, så var det sjelden vi klarte å levere flere 90 minutters kamper sammenhengende på toppnivået.
Gleder meg allerede til neste kamp for å se om utviklingen fortsetter.Kommentar
-
SPILLERBØRS VG
Arnold - 4
BHR - 5
Marius - 5
Kippe - 5
Simen - 5
Bonke - 4
Orri - 4
Kolstad - 5
Johan - 6
Fofana - 7
Erling - 7
Hvem faen er Wegard Bekkehaug? Enten var han dritings eller så heier han på vålerengen, evt begge deler. Totalt gir han LSK 57 p, hjemmelaget får 46 p. Tv2 som ikke er kjent for å være veldig LSK vennlige gir hjemmelaget 37 p, mens LSK får 63 p. Om man skal gjøre en så dårlig jobb, ja da kan man like gjerne drite i det.Kommentar
-
SPILLERBØRS VG
Arnold - 4
BHR - 5
Marius - 5
Kippe - 5
Simen - 5
Bonke - 4
Orri - 4
Kolstad - 5
Johan - 6
Fofana - 7
Erling - 7
Hvem faen er Wegard Bekkehaug? Enten var han dritings eller så heier han på vålerengen, evt begge deler. Totalt gir han LSK 57 p, hjemmelaget får 46 p. Tv2 som ikke er kjent for å være veldig LSK vennlige gir hjemmelaget 37 p, mens LSK får 63 p. Om man skal gjøre en så dårlig jobb, ja da kan man like gjerne drite i det.Kommentar
-
Dette viser jo bare at han tullingen er en tulling.. Midtbanen var sjef i går, å gi dem 4 viser kun mangel på fotballkunnskaper. Etter to kamper der LSK rundspiller motstander, trenere på motstanderlaget legger seg padde flat og skryter LSK opp i skyene også svarer VG med 57 p i begge kamper. Målt opp mot prestasjoner andre lag gjør viser det bare VG sin avsky for LSK.Kommentar
-
-
Kommentar
-
SPILLERBØRS VG
Arnold - 4
BHR - 5
Marius - 5
Kippe - 5
Simen - 5
Bonke - 4
Orri - 4
Kolstad - 5
Johan - 6
Fofana - 7
Erling - 7
-
Kommentar